16.9.2012 22:21
17.9.2012 17:38
17.9.2012 18:22
17.9.2012 19:55
17.9.2012 20:47
SuolakurkkuJooseppi kirjoitti:Ei niitä pyöriä tartte kuristaa vaikka uudistus tulisikin. Suomen laki ei ole takautuva eli jos pyörä on uutena kevytmoottoripyöräksi merkitty niin kevari se on jatkossakin.Mitään lakitekstiä en jaksa etsiä.
Itellä toi ex valkokilpi yz oli ylitehoinen, mutta silti sillä sai ajaa kevarikortilla. Vakuutuksia hakiessa sen tädin piti tarkistaa jostain koneelta asia ja sanoi että saa ajaa. Samoin kun poliisilta harkkalupia hain niin täti kävi tarkistamassa asian ja sanoi että ei ole mitään ongelmaa.
17.9.2012 22:10
17.9.2012 23:17
No mutta ainakaaan itse en lähtisi kuristamaan pyörää ennen kuin jotain lakitekstiä nään että vanhat pyörät täytyy kuristaa.Peraa_ kirjoitti:Nyt kyllä kuulostaa omaan korvaan hieman oudolta, sillä kun aikoinaan kun kevareihin tuli se 11kw rajoitus, niin kaikki kevarit piti kuristaa niin, että siinä on se alle 11kw tehoa jos sitä halusi vielä kevarikortilla ajaa. Muunmuassa näin piti tehdä omalle yamahalleni joka on omassa suvussa kulkenut perintönä.
18.9.2012 0:31
18.9.2012 10:11
18.9.2012 12:56
19.9.2012 17:09
19.9.2012 18:02
21.9.2012 17:08
21.9.2012 17:13
21.9.2012 17:33
ede97 kirjoitti:Olen tässä veljen kaa kinasteltu että mikä kisapiikki on nopein kiihdytäessä, veli sanoo tm tai fanticin 2t ja musta tuntuu että ktm/husaberg tai gassu/fantic onhan wr myös mutta ei oo yhtää tiettoo pyörästä.
Mikä kisapiikki voittaa kiihdyttäessä? Tiedän että riippuu kuskista ja että ei suuria eroja ole, mutta mulle on tärkeet et ei tulla ohi