Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
18.12.2008 7:52
Mulla eka kerta siskon rs:än kanssa salaa tietysti kun ite oli vielä 15v. ei se niin hurjalta tuntunut kun kelkkaa ajanut aika paljon niissähän on semmosta 150hp, sarvet ja penkki, ei niin kauheen erilaista mutta kyllä se aika kovalta vauhdilta tuntui kun sataa rullasi salaa yleisellä tiellä : D
18.12.2008 19:57
Kaverin YZF kokeilin joskus, aika outo oli toi ajoasento aluks, mutta kyllä se siitä. Sillä oli kyllä kiva kiihytellä. Oma piikkiä odotellessa.
21.12.2008 2:08
Minun ekakerta oli kaverin DeeTeel, oli aika tykki peli ku tottunut mopolla ajelee
. Vaikka olen kyllä Kawalla ajanu aika kaua nii sil tietenki ekaks, mut joo
.
21.12.2008 19:11
Eka kerta oli oman riejun sarvissa. Oli se kytkin sitten jännä peli skootterilla ajelun jälkeen
.
21.12.2008 22:20
En muista tarkalleen milloin ekaa kertaa piikillä ajoin, kun on jos jonkunlaisella härvelillä tullu ajeltua. Mutta kun temmii koitin ekaa kertaa ni oli aika kisakiree vakio skootteriin verrattuna.
Lähti perhana keula nouseen ku vähä kahvaa väänsi.
23.12.2008 13:38
Tais mulla olla kaverin dt:llä =) Se eka kerta on piikillä niin ainutlaatuinen ja uskomaton, tuntuu siltä että lähtee kun raketti jos tollasta 11kw tai täystehosta kokeilet
Sitten kun siihen tottuu nii se on ihan tylsä, siks sitä sitten viritetään
24.12.2008 20:08
Ajoin eka kertaa kotkiksen kotarilla. No alussa 20 metriä hiljakseen ja se rupes heti tympii. Sit kun siihen isonmalle tielle pääsin siitä pihatiestä niin heti meni kaasu kahva melkein ympäri ja keula nousi. Sitte tuli suora ja siinä niin kovaa kuin se meni. Oli se aika kokemus kun tottunut ajelee sillä kurittomalla riejulla. Eli mulla ei sillon ollut edes mopo korttia. Mutta hyvin se kotka silti meni. Sitten kun toisen kerran olin ajamassa niin onneks kerkesin ite mennä sivu tielle niin kaveri ajo sillon mun rieskalla kaukana perässä niin niitten se valittaja naapuri tuli vastaan kotkista keskari pystys. Kai se ei niistä jäljistä tykännyt mitä perääni jäi
11.1.2009 19:13
Itellä lähti sillä, että sain testata kaverin 250 kx:ää 15vuotiaana...eipä sillo paljoa kaasua uskaltanu vääntää.
Sen jälkeen tuliki ensimmäinen piikkikokemus autokoulun dtx:llä ku ekalle ajotunnille lähettiin.
E: Oli muuten sinänsä autokoulus jännää kun ei edes kysytty haluaisinko mä eka koittaa jossai suljetulla alueella tai parkkipaikalla ajaa...
11.1.2009 19:24
DnWarrior kirjoitti:Itellä lähti sillä, että sain testata kaverin 250 kx:ää 15vuotiaana...eipä sillo paljoa kaasua uskaltanu vääntää.
Sen jälkeen tuliki ensimmäinen piikkikokemus autokoulun dtx:llä ku ekalle ajotunnille lähettiin.
E: Oli muuten sinänsä autokoulus jännää kun ei edes kysytty haluaisinko mä eka koittaa jossai suljetulla alueella tai parkkipaikalla ajaa...
Eipä mullakaan pahemmin kyselty, opettaja sano vaan, että ajas pari kertaa tän parkkipaikan ympäri ja sitte liikenteeseen. Kyllä siinä vähäsen jännitti, nimim. ekaa kertaa kaupungissa ajamassa.
11.1.2009 22:27
eka kerta oli kaverin dt:llä
11.1.2009 22:31
Kaverin kotkaa tuli kesällä huudateltua : D Mut kyl sitä pari kertaa on 125 crossiaki tullu kokeiltua ni ei se nii hurjalta vaikuttanu, kohtuu helposti keula nousi verrattuna toho mopomönkkärii ;D
13.1.2009 18:03
Jos crossit lasketaa mukaa nii joku 12v kaverin pyöräl..jos katupyörist puhutaa ni joskus pari v sitte kaverin jollai dteel tjsp.
22.1.2009 19:58
Eka kerta piikin päällä oli päivä sen jälkee ku oli pyörä ostettu eikä sillon mitää korttia viel ollu
22.1.2009 20:15
Zerweri_mx kirjoitti:Eka kerta piikin päällä oli
päivä sen jälkee ku oli pyörä ostettu eikä sillon mitää korttia viel ollu
22.1.2009 23:01
Ensimmäinen kerta piikillä oli ajokoulun Honda Varaderolla... Tuntui vähän muhkealta masai mopon jälkeen.