16.5.2013 16:21
Andis kirjoitti:Et paina kaasua etkä kytkintä, niin sillon moottori jarruttaa. Ja ton moottorijarrun teho riippuu moottorin kierrosluvusta, eli suuremmilla kierroksilla jarruttaa enemmän. Niin, ja kannattaa aina vaihtaa pienempää sisään, kun kierrokset alkaa olla jo liian pienet.
2-tahdilla moottorijarrutus ei ole suotavaa, koska kone saa silloin liian vähän voitelua ja kiinnileikkaamisen mahdollisuus kasvaa.
Toivottavasti autto ees vähän!
Moottorijarrutus tarkoittaa nimensä mukaisesti moottorilla jarruttamista. Ajossa laitetaan kytkin pohjaan, vaihde pienelle ja kaasu pois. Sitten kytkintä päästettäessä alkaa takarenkaan liike pyörittää moottoria, ja saa kierrokset nousemaan seka vauhdin hidastumaan.
16.5.2013 16:25
16.5.2013 21:31
Läbä kirjoitti:Jullek523 kirjoitti:Mites nää 125cc kyykyt stunttailussa (mito ja rs)? Siis onko aivan kamalaa/vaikeaa ja kestääkä pyörä. Ilmeisesti (tt ofc) aika yläviritteisiä pyöriä?
No onhan se ihan hirveetä rykimistä kyykyllä Varsinkin ku painoo sen 130-150 kg nii ei ihan helposti nosta
19.5.2013 13:07
19.5.2013 16:57
19.5.2013 17:11
19.5.2013 18:09
Joonaassss kirjoitti:Paljonkos tuollanen tt kakstahti vie perus ajossa? Vähn tekis kyllä mieli vaihdella tuota weeraa.
19.5.2013 18:27
19.5.2013 18:37
19.5.2013 21:24
20.5.2013 0:10
Joonaassss kirjoitti:10l *Oksensi juuri suuhunsa*
Pyörästä en vielä tiiä sen enempää täytyy kattoo mitä tulee vastaan.
20.5.2013 2:23
20.5.2013 11:09
Rotom kirjoitti:Joonaassss kirjoitti:10l *Oksensi juuri suuhunsa*
Pyörästä en vielä tiiä sen enempää täytyy kattoo mitä tulee vastaan.
Luitkos nyt yhtään mitä mä kirjotin?
20.5.2013 20:52
20.5.2013 22:05