Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
26.4.2011 20:40
On se motomallisella vähän vitusti liikaa.
26.4.2011 20:41
Kauheaa tahtirasismia
. Mutta mietippä nyt vähän. Tuon verranhan kulkee semmoinen 450 kuutioinen supermoto. En nyt kuitenkaan usko, että viritetty 125cc::si kulkee saman verran, vai irtoaako siitä 50-60hv. Tehojen puolesta voisi kulkea noin kovaa, mutta ei tuommoinen supermoto mallinen vaan kyykky (tosin menee jos varmaan 160km/h tuolle puolen).
Eli ota tutka käteen/gps mukaan ja katso se lukema uudestaan.
26.4.2011 21:16
siis häh, jos sulla olis yhtään kokemusta 2t virittämisestä niin et varmaan puhuisi tollasta mutua, jos kerran tehari husse menee sen 130 niin miks husse missä v*tusti enemmän viriä ja huippuja hakevat välitykset niin ei menisi 150km/h?! Jos se teistä noin mielenkiintoista on niin tulkaa ja koittakaa vaikka
26.4.2011 21:31
sebazukowski kirjoitti:On se motomallisella vähän vitusti liikaa.
perusteluja?
26.4.2011 21:35
Kyllähän ne 450 kuutioiset ja sitä suuremmat kulkevat jo lähelle 200.. vai mistä pyörästä puhutaan? Husabergillä muistaakseni luin supermotojunkiesin sivuilta että on jo sinne 180 ylletty.
Ja en epäile Wizen lukemia, mutta voithan sinä toki todistaa ottamalla kunnon mittariin lukemat, koska tahtoo nuo vakio mittarit joissakin kusta aika pahasti. Mitä virejä sinulla olikaan hussessas normi TT kitin lisäksi?
27.4.2011 6:59
aeroxman kirjoitti:Mitä virejä sinulla olikaan hussessas normi TT kitin lisäksi?
JollyMoto,VHM, 38mm, V-Force3.
28.4.2011 14:59
Wize kirjoitti:aeroxman kirjoitti:Mitä virejä sinulla olikaan hussessas normi TT kitin lisäksi?
JollyMoto,VHM, 38mm, V-Force3.
Pic or it didnt happen
, eniweis kyllä tuo 160 kuulostaa jo vielä semmoselta numerolta jonka voi 2t smotolla vielä rikkoa, en näe ongelmaa.
28.4.2011 17:58
Kyllähän tuo mullakin meni heittämällä päälle 140 gepsiin. 32hp takarenkaalta ja 15/45 välit, eli ihan mahdollista 150 isommalla eturattaalla, mutta vaatii jo aika hc asennon.
3.5.2011 15:27
onko kevytmoottoripyörän virittäminen laitonta
3.5.2011 15:33
mutta eihän poliisit yleensä lähe testaamaan paljo kevari kulkee? ja miten tarkottaa täys tehone onko seki laitonta
3.5.2011 15:37
Täystehoisuutta käytetään yleensä kun tarkoitetaan kuristamatonta 2t pyörää, eli viritettyä pyörää.
Jotkut, tosin harvoin, käyttävät käsitettä "täystehoisuus", kun puhuvat 11kw kevarista eli niin tehokkaasta pyörästä kun laki sallii. Kevarien tehoraja on siis 11kw.
Ja kyllä poliisi voi vaikka piikkistäkin testata, mutta yleensä varsinkin jos äänenvaimennin on vaihdettu niin tyhmempikin kuulee äänestä, että pyörä on viritetty.
3.5.2011 17:27
PV-Challenge kirjoitti:mutta eihän poliisit yleensä lähe testaamaan paljo kevari kulkee? ja miten tarkottaa täys tehone onko seki laitonta
sillähän ei ole mitään meritystä paljonko se kemmu kulkee, vaikka menisi eniten täyzzziii111!!. ainoastaan teho merkkaa ettei ole yli 11kw, ja sen tateamiseen vaaditaan penkitys
3.5.2011 19:52
Ja kyllähän kemmun viritys on sallittua, kunhan tehot ei nouse juuri 11kw yli. Jos aivan oikein/virallisesti sen vain haluaa tehdä niin varmaan pitää penkittää sitten tehot, vai? Käsittääkseni jos esimerkiksi vaihtaisi putken niin pyörä pitäisi käyttää penkissä ja muutoskatsastaa papereihin tuo kyseinen putki
4.5.2011 16:15
Näinhän asia on tosiaan...
Tuli tosiaan siirryttyä 15hp nelarirutkun maailmoista 2t pyörään
Nykyään Apriliassa: Jollymoto, Rave1, 34mm, Pipercross-paneeli
Onkos tuo vielä täysitehoinen vai lasketaanko jo viritetyn puolelle?