Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
31.8.2012 17:44
Sanokaas pojjaat (ja tytöt) joku hyvä ja mielellään kohtuuhintainen supermoto/enduro.
(mielellään nelari mutta 2t:kin käy)
31.8.2012 18:03
Ite ollu ihan tyytyväine omaa kawasaki kmx:ään, ei aivan yhtä paljoa tehoa kuin muissa 2t pyörissä, mutta vääntää alhaalta hyvin. Normaalilla ajolla olen päässyt 4,5l/100km kulutukseen, joten ei vie kovin paljoa löpöä.
31.8.2012 18:49
Kumpi on parempi
KTM 125 exc vai husqvarna wr 125 ?
kertokaa molemmista hyvät ja huonot puolet, olen itse 165 cm pitkä, joten kumpi on parempi lyhyelle?
Kumpi vie viivoissa?!!!
D
31.8.2012 19:21
Tasaseen ne kaikki kisapiikit menee.. Molemmat huippu pyöriä. Kannattaa varautua ranteiden venymiseen ja rahan palamiseen.
31.8.2012 19:42
Kotarista jääny itelle kuva, että sopii lyhyellekin biken testien perusteella.
31.8.2012 21:16
Wr vie
31.8.2012 21:41
Itekki aatellu kisapiikkiä ehkä ens kesälle laitella, jos husse menee vaa kaupaks hyväl hinnal ettei tarttee sit hirveenä lisärahaa siihen viel tienata, et sais hyvä kuntosen johon ei vähään aikaan mitään männän vaihtoa suurempaa tarttis tehdä. Kotkan ja Wärrän väliltä pitäisi kai sitten valita.. nyt mitä vähän katsellut niin hyvä kuntosia weeärriä lähtis ehkä pikkasen halvemmalla kuin samankuntoisia kotareita. Tiedän, että molemmat ovat säännöllisesti huollettuina huippupyöriä, mutta kummassa sitten on enemmän esiintynyt ns tyyppivikoja?
1.9.2012 7:49
Molempaa merkkiä omistaneena voin sanoa että kummassakin on omat laatuongelmansa tietyissä komponenteissa, mutta ihan yhtä hyviä pyöriä ne tavallisen tallaajan näkökulmasta on.
Mitä tulee ajo-ominaisuuksiin niin KTM vie kyllä kevyesti moottorin luonteessa, yhtä tasaisesti ei mikään muu vastaava piikkinen väännä. Alavääntöä hussessa, ainakin parin vuoden takasissa vähemmän kuin kotarissa. Ihan uusimmista husseista en kyllä tiedä mutta tosiaan noi vanhemmat on myös aikamoisia öljylinkoja jos säädöt on vähänkin perseellään. Kotari toimii siltä osin paljon nätimmin.
Vai että ihan oikeen "kisapiikkejä" Pakasta vedettynä ne kyllä ei ole kisapyörää nähnytkään.
1.9.2012 11:16
Vähän iskarin klikkejä säätää ja sillä hyvä, ei se harrastaja kisakuskille muuta vaadi, ammattilaiset tietysti eri asia.
1.9.2012 12:00
Itse saanut käsityksen että temmi ois vielä kotkaakin parempi kadulla
Säilyttää arvonsakin paremmin, vaikkei se vielä ongelma ktm kohdalla olekaan, mutta wr husqt tuntuu irtoovan välillä aika halvalla.. Samoin gg, hm (<10) yms vähän "harvinaisemmat".. ja mitä vähemmän tarjontaa, niin periaatteessa paremmat mahikset saada oma pyörä myytyä?
1.9.2012 13:19
Gogge kirjoitti: ja mitä vähemmän tarjontaa, niin periaatteessa paremmat mahikset saada oma pyörä myytyä?
Melkeempä noin, mutta ei todellakaan aina. Kysyntä ratkasee. Esim. siskon piikkistä CBF myyty loppukesä eikä oo menny kaupaks, vaikka ei niitä montaa nettimotossa ole. Täytyy varmaan käydä jossain vaihtamassa se johonkin muuhun.
1.9.2012 13:33
Niin mikäli pyörän on kiinnostava niin menee kaupaksi, vittuilematta pakko sanoa et ei kai kukaan cbr:kin surkeempaa polkupyörää itselleen halua.
1.9.2012 13:58
Joo tottakai on olemassa kysynnän ja tarjonnan laki. Mutta kisapiikkeissä nyt laadullisesti eikä tehollisesti kauheita eroja, kaikissa laatuosia yms, joten lähes se ja sama minkä ostaa, mutta ite ainakin ottasin ennemmin ei massapyörän, kun semmosen mikä tulee joka nurkantakaa vastaan.
1.9.2012 14:19
Kyllä kotaristakin voi tehä semmosen
1.9.2012 17:23
Weeärriäkään ei joka kulmalla tule vastaan muttakun Wre ja Sm tulee..