Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
13.1.2013 1:57
Miten hussen keulan pumput kannattais maalata siten, että sais ne vielä sinne t-paloihin? Kauheen paksua maalia ei varmaa sais olla. Vai pitäskö heittää hiilikuitutarraa päälle?
13.1.2013 2:17
jouvut varmasn elaksoimaan ne, ei taijja maalit pysyy.
13.1.2013 2:25
Ei onnistu, ei niihin maali kuulu.
Jos väriä haluat vaihtaa niin elaksoimalla. Purat sisukset poies ja viet elaksoitavaks, ei oo mitään kallista.
13.1.2013 2:35
Elaksoimine tuli itellekki mielee.. Mut ei kyl tekis mieli purkaa koko keulaa ihan osiks. Jos sitte hiilikuitutarraa pistäs ku aika moni muukin on niin tehnyt.
13.1.2013 2:39
Käyttäjä ^^jaani^^ on ainakin teipannut keulan Apriliastansa
projekti-topicissa on kuvia.
23.1.2013 17:49
Millä suosittelisitte katteista poistettavan maalit? Nuo katteet on maalattu jollakin spraylla edellisen omistajan toimesta, ja tarkoitus olisi viedä maalaukseen. Onko helpompia vaihtoehtoja kuin hiominen? Kaikkien katteiden ja tankin hiomiseen nimittäin taitaa mennä päivä jos toinenkin... Tinnerillä ei lähtenyt mihinkään, onko jarrunesteestä mihinkään? Myös soodapuhalluksesta olen lukenut, toimisiko se?
2.2.2013 17:38
Terve ! Kyselisin kuka porin lähistöllä pulverimaalaisi kottaraisen rungon? Entä porin lähelle ketään joka voisi eloksoida vanteet?
3.2.2013 23:57
Nyt tulee romaani...
Jäi vähän epäselväksi tossa parisivua taaksepäin tuo vanteiden jauhemaalaus. Onnistuuko kehien, pinnojen ja keskiöiden maalaus kaikki eri värillä vaikka vanne olisi koossa vai täytyykö se purkaa?
Tuleeko vanteesta tyhmän näköinen jos maalauttaa sen koko homman, siis kehän, pinnat ja keskiön samalla värillä, jos sitä ei edellä mainitulla tavalla pysty tekemään?
Koittakaa saada selvää.
4.2.2013 18:54
Täytyy purkaa ellei maalamo osaa tehdä moniväri hommaa, joku jenkkiläinen oli ohjeistanu maalaamoa ja onnistunu saamaan kaksiväriseksi, se on linkitetty tähänkin topickiin, että koita jos haulla löytyis se linkki.
5.2.2013 17:43
Linkki löytyy sivulta 41. Vanne kasassa homma kuitenkin liian vaikea. Vanne on siis joko purettava tai maalattava kaikki samalla värillä. (Olettaen että pinnatkin tarkoitus maalata.) Pelkkien kehien maalaaminen 2-värisiksi voi onnistua vanne kasattunakin, vähän vain hankalampaa kuin purettuna.
13.2.2013 17:55
Onnistuuko putken maalaus n. 5-8 astetta lämpimässä tallissa vai pitääkö olla lämpimämpi paikka?
13.2.2013 19:13
Hyvin onnistuu kun lämmittelet putkea ja spray purkkia kuumailmapuhaltimella.
14.2.2013 20:47
Neuvokaa tyhmää.
Täs ois meisinki maalauttaa vanteet ja keskiöt ihan kunnolla siis tällä kertaa. (Entisen omistajan maalit alkanu kuoriutuu pikkuhiljaa + kiveniskeytymiä)
http://www.motot.net/galleria/kuva172563/Pulverimaalaus ois aika jees mut ajatuksena oli maalata kolmeen sektoriin toi vanne. (Nii ja ehkä menee muutaki osaa sinne kans.) Punasta, mustaa ja valkosta ja puhallutuksen saisi maybe tehtyä itse koulun/työpaikan kautta. DeTsin omat vanteet on ja semmost tavaraa et magneettiki ottaa kiinni
1. Onnistuuko toi tarkka rajaus ja tommone zydeemi pulverimaalauksell?
(jos ei ni mikäs maalaus tilalle?)
2. Millähän nuo vanteet puhaltas? Uskaltaako hiekalla vai onko liian karkeeta?
14.2.2013 21:56
Jusuquu kirjoitti:Onnistuuko putken maalaus n. 5-8 astetta lämpimässä tallissa vai pitääkö olla lämpimämpi paikka?
Laita spraypurkit, kannelliseen ämpäriin, joka on täynnä lämmintä vettä. Tulee maali purkista paljon tasaisemmin, eikä "sylje" yhtään.