14.7.2010 15:11
Soppanestori kirjoitti:Monttis kirjoitti:Kyllä se on niin että täystehoinen se olla pitää, pääsee sitten isompiakin pyöriä kiusaamaan, 600cc kyykkymopot meinaa jäädä kaupungilla jalkoihin ja saa amisbemarit jäädä ihmettelemään että mikä vittu se oikeen oli... ; D
Mitähän vittua sä selitätä oikeesti. Et vie millään 2t piikillä 600. Ehkä jonkun ilmajäähytteisen rotelon joka on yksipyttyinen ja tehoa 30hv ja painoa 210kg. 600cc menohalut sataseen pyörii siinä 4-6s(laiskimmat varmaan 6s ja perus on joku 4-5), joten mukaan et pääse vaikka olisi mikä kisaenska piikki(supersportit sitten alle 4s). "-.-
14.7.2010 15:18
mikseri100 kirjoitti:Soppanestori kirjoitti:Monttis kirjoitti:Kyllä se on niin että täystehoinen se olla pitää, pääsee sitten isompiakin pyöriä kiusaamaan, 600cc kyykkymopot meinaa jäädä kaupungilla jalkoihin ja saa amisbemarit jäädä ihmettelemään että mikä vittu se oikeen oli... ; D
Mitähän vittua sä selitätä oikeesti. Et vie millään 2t piikillä 600. Ehkä jonkun ilmajäähytteisen rotelon joka on yksipyttyinen ja tehoa 30hv ja painoa 210kg. 600cc menohalut sataseen pyörii siinä 4-6s(laiskimmat varmaan 6s ja perus on joku 4-5), joten mukaan et pääse vaikka olisi mikä kisaenska piikki(supersportit sitten alle 4s). "-.-
Kyllä keskellä kaupunkia voi hyvinkin viedä 600cc pyörää 2t tt piikki, esim. kotari.
Ei se mitään motaria ole
16.7.2010 1:56
16.7.2010 9:50
Zuidaaja kirjoitti:mikseri100 kirjoitti:Soppanestori kirjoitti:Monttis kirjoitti:Kyllä se on niin että täystehoinen se olla pitää, pääsee sitten isompiakin pyöriä kiusaamaan, 600cc kyykkymopot meinaa jäädä kaupungilla jalkoihin ja saa amisbemarit jäädä ihmettelemään että mikä vittu se oikeen oli... ; D
Mitähän vittua sä selitätä oikeesti. Et vie millään 2t piikillä 600. Ehkä jonkun ilmajäähytteisen rotelon joka on yksipyttyinen ja tehoa 30hv ja painoa 210kg. 600cc menohalut sataseen pyörii siinä 4-6s(laiskimmat varmaan 6s ja perus on joku 4-5), joten mukaan et pääse vaikka olisi mikä kisaenska piikki(supersportit sitten alle 4s). "-.-
Kyllä keskellä kaupunkia voi hyvinkin viedä 600cc pyörää 2t tt piikki, esim. kotari.
Ei se mitään motaria ole
En tiiä miten teillä päin, mutta täällä on keskellä kaupunkia ihan asvalttia jossa se 600cc kyykky lähtee aika paljon paremmin kuin ykskään kotari.
16.7.2010 18:05
Jäi hieman epäselväks että mitä haluaisit nähdä, mutta otettiin jonkun sällin kanssa jolla oli Kawa ER-5 (siis ihan kuristamaton 500cc prätkä! :o ) viivat valoista, ja vein piikillä johonkin 60km/h asti jolloin alko tulla pikku hiljaa rinnalle ja siitä n.100km/h asti tasoissa. Useimmat bemarit kiihtyy kyllä reilusti päälle 10sekunnin, M3, M5 yms. tietenki erikseen. Perus pemari = mattamusta e30/e36 koppanen 318. E36 325 bimmeri pitäis mennä osaavan kuskin kanssa siihen vähän vajaa 8sek, muttei riitä sekään kaikkien piikkejen kanssa.madk kirjoitti:sen jo haluisin nähdä kun tt vie 125 crossipyörää tai 250cc prätkää joka ei oo kuristettu. esim tt aprilia vastaa kawa 85 tehois ja useimmat bemarit kihtyy 0-100 4,5-8sek et haluisin nähdä kun piikki vie senki.
20.7.2010 11:39
madk kirjoitti:Zuidaaja kirjoitti:mikseri100 kirjoitti:Soppanestori kirjoitti:Monttis kirjoitti:Kyllä se on niin että täystehoinen se olla pitää, pääsee sitten isompiakin pyöriä kiusaamaan, 600cc kyykkymopot meinaa jäädä kaupungilla jalkoihin ja saa amisbemarit jäädä ihmettelemään että mikä vittu se oikeen oli... ; D
Mitähän vittua sä selitätä oikeesti. Et vie millään 2t piikillä 600. Ehkä jonkun ilmajäähytteisen rotelon joka on yksipyttyinen ja tehoa 30hv ja painoa 210kg. 600cc menohalut sataseen pyörii siinä 4-6s(laiskimmat varmaan 6s ja perus on joku 4-5), joten mukaan et pääse vaikka olisi mikä kisaenska piikki(supersportit sitten alle 4s). "-.-
Kyllä keskellä kaupunkia voi hyvinkin viedä 600cc pyörää 2t tt piikki, esim. kotari.
Ei se mitään motaria ole
En tiiä miten teillä päin, mutta täällä on keskellä kaupunkia ihan asvalttia jossa se 600cc kyykky lähtee aika paljon paremmin kuin ykskään kotari.
sen jo haluisin nähdä kun tt vie 125 crossipyörää tai 250cc prätkää joka ei oo kuristettu. esim tt aprilia vastaa kawa 85 tehois ja useimmat bemarit kihtyy 0-100 4,5-8sek et haluisin nähdä kun piikki vie senki.
20.7.2010 12:01
Monttis kirjoitti:Kyllä se on niin että täystehoinen se olla pitää, pääsee sitten isompiakin pyöriä kiusaamaan, 600cc kyykkymopot meinaa jäädä kaupungilla jalkoihin ja saa amisbemarit jäädä ihmettelemään että mikä vittu se oikeen oli... ; D
20.7.2010 17:39
25.7.2010 17:28
27.7.2010 1:50
27.7.2010 2:02
27.7.2010 13:54
Jacktrapper kirjoitti:kusiaiskuski pistää kaasun pohjaan ja pääsee minne lie 60-80?
sori oli pakko, jatketaas nyt aiheestaDecide kirjoitti:Topicin aihe: TäysiTehoinen vaiko A1-kuristettu
Ahh, wnb.mode
28.7.2010 13:58
28.7.2010 14:07
28.7.2010 14:41
Abellardo kirjoitti:Kysymykseni ei sitten ollenkaan kuulu tähän topiciin, mutta tarvitsen todella nopean vastauksen. Eilen kävin ottamassa -07 Cagivastani kurit pois ja tein sen TT:ksi. Mutta tänään isoveljeni joka on vakuutuksien myyjä jutteli isäukkoni kanssa ja kertoi että jos mällään pyörän vakuutus ei maksa mulle tapahtuvia tapaturmia mutta ilkivallan, muille sattuneen jutut mun toimesta ja sun muut hommelit. Ja nyt isäukko aikoo laittaa pyörän takaisin A1 tehoihin. Onko kellään kokemusta TT pyörällä mälläämisestä ja miten vakuutus on hommat hoitanu? Poliiseja emme pelkää