Ekan pyörän sain 5 vuotiaana, se oli 60cc yamaha crossi. Sillä kurvailtiin pari vuotta, ja se oli jo pieni. Tilalle tuli 80cc yamaha crossi. Sillä kurvailtiin kans pari vuotta, ja motocross leirillä sattui haaveri. Munuais -verenvuoto, yms kaikki paska päälle. Noh, sitten en moneen vuoteen pyörää halunnutkaan, mitä nyt tuo kakka skootteri tuli vaihtokaupassa. Sillä kurvailtiin 100km ja sen jälkeen se on ollu osina autotallissa.
Viimekesänä sitten päätin kokeilla meidän KMX:ää. Olin pirun paljo lyhyempi sillo, ja jouduttii rakentaa semmoset laiturit, että kun halusin lopettaa, ajoin kawasakin niiden väliin että jalat ylti niille laitureille. Sillon se tuntu isolta ja palottavalta, mitä se vähän on vieläkin. Alle 200 kilsaa sillä oon ajanu, ja 3 kertaa kaatunu. 2 kertaa viimekesänä, toisella kerralla liikaa kanttausta ja liian vähän vauhtia kun ei jalat yltäny maahan, ja kerran liukkaalla. Eilen myös pannutin tossa talon nurkalla, kun siinä on semmonen jännä "laatoitus". Sateen jälkeen olin innossani kun sade lakkasi ja pääsin ajaa. Vahtia joku 30km/h ja eturengas alta. Tulipa taas harvinaisen pitkä ja epäselkeä viesti.