Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
15.4.2013 20:55
Kyllä toi castroli iha yhtä paljon vaatteissa haisee, kuin bikekin
15.4.2013 21:02
Haiseehaisee, ei siitä ollu kyse ollenkaan.
Pointti oli se, että 2t öljyksi teboili haisee todella pahalle, vähänku karhu ja karjala on molemmat kaljaa mut kuitenkin ne on eri makuisia.
15.4.2013 21:16
Ostakaa sitä mansikan hajuista öljyä jos ressaa
Bikee käyttäny ja iha käypää tavaraa ei edes savuttele lämpimänä hirveästi!
15.4.2013 21:19
Mistä sais sitä hiilikuitu teippiä mitä näkee monissa pyörissä?
15.4.2013 21:32
esim. lamin-x tai biltema
15.4.2013 22:18
eBaysta saa varmaan halvimmalla, sielläkin on paljon erilaista. Bubblefreetä suht halvalla oli joku foorumilainen tilannu sieltä, nyt en kyllä muista kuka..
15.4.2013 22:39
Mikähän tossa hussen etujarrussa on vikana kun laahaa koko ajan
Oon ilmannu jarrun ja puhisetellut kaikki liikkuvat osat, mut silti laahaa
Kyseessä siis Brembon jarru.
15.4.2013 23:04
Kolmetoista kirjoitti:eBaysta saa varmaan halvimmalla, sielläkin on paljon erilaista. Bubblefreetä suht halvalla oli joku foorumilainen tilannu sieltä, nyt en kyllä muista kuka..
En muista mäkään, mutta joku projutopikki se oli, kun minä sitä kysyin että mistä tilasi. Eiköhän se mun kirjoittamista viesteistä löydy, jos sitä oikein julmetusti kaipaa.
15.4.2013 23:12
Sakaaali kirjoitti:Mistä sais sitä hiilikuitu teippiä mitä näkee monissa pyörissä?
Kysäses tolta läbältä tai kato sen projutopikista.
15.4.2013 23:25
Ostakaa
tältä jantterilta, koska pitää tukea kuitenkin suomalaista, eikä oo kyllä pahan hintastakaan IMO!
15.4.2013 23:29
En ymmärrä, miks pitäis antaa välikädelle rahaa, kun Sylinterikin tilaa kamansa ebaysta. Eri asia sitten, jos on kiire saada sitä teippiä.
Edit: Läbähän se oli omassa topikissaan:
Läbä kirjoitti:AceFin
Tuolta tilasin ja tuli omaan laatikkoon toi musta 5 päivässä (vklp ei posti kulje). Punasen jouduin tilaan vähän myöhemmin kun tuli pieni sählinki paypalin kanssa, mutta eiköhän sekin tuu tossa maanantaina.
Ja kiitosta vaan! Itellä en ees tiiä kestäiskö änkässä, kun välipilli niin lyhyt niin tuntuu vaikuttavan tohon lämpötilaan suuresti
16.4.2013 19:40
Juu ei tullu 30cm x 152cm arkille hintaa ku joku 6 euroa
ktmbomber kirjoitti:Mikähän tossa hussen etujarrussa on vikana kun laahaa koko ajan
Oon ilmannu jarrun ja puhisetellut kaikki liikkuvat osat, mut silti laahaa
Kyseessä siis Brembon jarru.
Jarrupalat irti satula käteen ja vaikka papukaijapihdeillä tai puristimella vetäset männät sisään. Toinen voi olla että liukutapit jumittaa
jos näissä vehkeissä sellasia edes on autoissa ainakin on
17.4.2013 0:17
Säätelen tässä kaasaria ja olis pikku kyssäri. Nyt missä neula on käy rikkaalla keskikierroksilla ja pyörä menee tukkoon ellei kierrättele ja röpöttää keskikierroksilla ajaessa.
Jos lasken sokkaa pykälän laihemmalle, niin en tiedä meneekö laihalla, mutta ei meinaa nousta kunnolla piikille. Kun ajaa kierrokset vaikka 6k ja yrittää antaa kaasua että 7,5k kohdalla ottaa piikkiä, niin varmaan 5s viive että jaksaa kiertää nii ylös (tuntuu ettei saa soppaa tarpeeksi). Pikkukierroksilta kiihdyttäessä ei ole tätä ongelmaa.
Pienempää vai isompaa suutinta vai miten lähteä säätämään?
17.4.2013 21:35
Itellä ois kans kysymys että saako liikaa löpöä vai liian vähän kun täyskaasulla ei jaksa mennä kunnolla? Ihan vähän kun siitä löysää niin kulkee kunnolla, ja muutenkin säädöt ovat muiden kierrosalueiden puolesta kunnossa.
EDIT: Useammalla eri suuttimella kokeillut. Pienimmällä (105) kaikki toimii parhaiten, paitsi täyskaasu booaa täysin. Ryyppy ei vaikuta ollenkaan. Hieman isommalla (110) ei booaa aivan yhtäpahasti, mutta silti aika rajusti. 115 booaa yhtäpahasti kuin 105. Ilmaruuvilla myös yrittänyt säätää mutta ei ole ollut vaikutusta.
17.4.2013 23:28
Mikki_32 kirjoitti:Säätelen tässä kaasaria ja olis pikku kyssäri. Nyt missä neula on käy rikkaalla keskikierroksilla ja pyörä menee tukkoon ellei kierrättele ja röpöttää keskikierroksilla ajaessa.
Jos lasken sokkaa pykälän laihemmalle, niin en tiedä meneekö laihalla, mutta ei meinaa nousta kunnolla piikille. Kun ajaa kierrokset vaikka 6k ja yrittää antaa kaasua että 7,5k kohdalla ottaa piikkiä, niin varmaan 5s viive että jaksaa kiertää nii ylös (tuntuu ettei saa soppaa tarpeeksi). Pikkukierroksilta kiihdyttäessä ei ole tätä ongelmaa.
Pienempää vai isompaa suutinta vai miten lähteä säätämään?
Uskaltaisin sanoa että tuo on näsärin ominaisuus, siinä keskikierroksilla eli juuri tuolla 6k-7.5k on ns. tehokuoppa. Eli ei syytä huoleen, varsinkin jos neula ollessa yhtä pykälää rikkaammalla meinaa röpöttää niin tuo sun nykynen neulan paikka on varmasti hyvä