Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
14.4.2013 14:01
Samoin. Kun säiliössä oleva neste ja myös satulasta tulevasta näyttää uudelle, niin siellä ei enää paljoa vanhaa ole.
14.4.2013 14:44
Rosecenze kirjoitti:Kuinka tarkalleen esim. 6tkm huolto pitää tehdä, pitääkö se olla siinä 6tkm-6.1tkm välissä vai haittaako jos heittää enemmän?
Kuinka paljon nää huollot yleensä maksaa? (Mietin vaa et paljon sen perusteella voi tinkiä)
Kyse olis siis hussen nelarista.
Ei noista huolloista kannata kyllä hirveesti luistaa, se on väärä paikka "säästää". Paikasta riippuen omaan husseen huollot maksanu 70€-130€.
14.4.2013 15:39
Itse oon aina valuttanut ensin KAIKEN vanhan nesteen pois, ja sitten vasta laittanut uutta sisään. Eipähän ole yhtään huonoa nestettä seassa. Noi on meinaan kovia keräämään vettä sekaansa.
15.4.2013 0:35
Varmaan on ennenkin aiheesta puhuttu mutta onko tup Teboilin Bike 2T käypää katulaiskaan? Purkki jäi sitä ylitte ja mietin että voiko tuota tai jotain muuta (8-10€/litra) öljyä käyttää vai kannattaako suoraan ostaa tuota Castrol Racingia (20€/litra) mitä pyörän vanha omistaja on käyttänyt? Tuntuu vähän hifistelyltä jos tarttee Detsiin pistää samaa öljyä kun jotku lyö kisapiikkiin..
15.4.2013 0:50
Bike on ihan ok öljyä, mutta ite käytän castrolia kun sitä saa samaan hintaan hollannista
15.4.2013 11:28
Bike on just hyvää öljyä. Sitä ne toiset käyttää kotareissa jos ei käytä castrollia.
15.4.2013 11:54
Rajis- kirjoitti:Bike on ihan ok öljyä, mutta ite käytän castrolia kun sitä saa samaan hintaan hollannista
Heitä linkkiä, jos sieltä samasta paikasta sais vaikka halpaa nelariöljyä
15.4.2013 12:01
Molen sitämieltä että aika turhaa hifistelyä jättää joku öljy käyttämättä. Kyllä ne kaikki toimii. Mullakin on aina jotain randomia mitä sattuu huoltsikalta löytymään. Paitsi tällähetkellä on bilteman kelkka 2t öljyä. Ja hyvin tuo husse rullaa. Männällä ajettu varmaan jo ainakin 120h
Tässä keväällä oli tarkoitus tuo sylinteri mittauttaa ja mahdollisesti hoonauttaa ja uutta mäntää..
15.4.2013 13:38
Halpaa castrolia saa tosiaan hollannista opvoeren.nl/vsmotoparts.com sivustolta(sama puoti eri kielillä). Taisin joskus kattoa niin nelariöljyt ei mitään hirveen halpoja ollut, mutta castrolin 2t tts:ää vastaava vajaan 10e/litra posteineen
15.4.2013 14:53
Bikeä käytin kartingissakin ja kiertää sen 15k rpm ja hyvin toimi nii luulis että toimii perus katulaiskassakin.
Nii ja nyt on omas kevaris käytös bilteman synteettinen öljy ja hyvin on silläkin toiminu. (tosin en varmaan kotariin laittais)
15.4.2013 16:27
Kaikki nuo nykyöljyt on tehty sopiviksi tehdasvalmisteisiin 2-t koneisiin. Ne erot mitä niissä on, on pieniä ja niitä et tule tuntemaan kuluneisuudessa tai oikeastaan missään muussakaan teknisessä. Ja puhun nyt siis samaa synteettisyyttä olevista.
15.4.2013 17:14
Jep, yhtä paljon tuo castroli savuttaa jne kuin bike mitä ennen käytin
15.4.2013 19:04
Höh, eipä olllut kovin halpaa tuo 4t-öljy, kuten sanoit. 9€ litra. Ennemmin sitten ostaa Suomesta, saa muutenkin halvemmalla ja nopeammin.
15.4.2013 20:33
Kolmetoista kirjoitti:Varmaan on ennenkin aiheesta puhuttu mutta onko tup Teboilin Bike 2T käypää katulaiskaan?
Eipä siinä muuta vikaa ole kun, että haisee normaalia pahemmalle (kuten kaikki tietää ni 2t haisee aina) ja jotkut väittänyt et karstottaa enemmän ku esim. castrol.
Itse kyllä lykkäisin tuota koneeseen jos hajua kestää, edullista ja toimivaa tavaraa kuitenkin.
15.4.2013 20:50
Mikäköhän tos vilkku kytkimes on kun se ei palauta siihe keskelle vaa jää siihe suuntaa minne oot laittanu vilkun päälle ja sit se on semmone ihan löysä välillä toimii normaalisti ja sit välillä tekee tollee... CRC:tä oon laittanu sinne mut eipä auttanu mitenkää ja avasin myös sen systeemin, mut eipä siit ollu mitää hyötyy Nii onko kellää ollu samanlaista "vikaa" ja jos on nii miten se on korjattu
No laitetaan nyt myös tänne ku kukaan ei vastannu tuol husse topicis... ja näis kaikis on suunnillee sama dominon toi vilkku kytkin.