Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
14.6.2012 12:57
Täytyy munkin nyt lusikka tähän soppaan heittää ja sanoa vielä sen verran että se vähän puistattaa kun pitää jostain asiasta selittää mistä ei tiedä ja puolet tekstistä on täyttä hevosen paskaa..
14.6.2012 18:23
OziBo_ kirjoitti:mikä selkeä pointti? Joka topicissa se latelee "faktaa" pöytään niinku ois ajana monta vuotta 10 eri kevarilla. Ja tekee omia päätelmiään mun ajotyylistä joka on kaukana rauhallisesta
Ei kukaan jaksa lukea puolen sivun stooria esim. siitä miten nestekytkin on vaijerillista parempi
Jaajaa, olen pahoillani
15.6.2012 17:07
no onkos tommonen duke hyvä peli,paljon kulkee ja miten viritystä ajattelin ostaa liikkestää mallin missä o sitte sebringi putki
15.6.2012 22:44
ottopoika kirjoitti:no onkos tommonen duke hyvä peli,paljon kulkee ja miten viritystä ajattelin ostaa liikkestää mallin missä o sitte sebringi putki
Laiskasti kulkee ja on varmasti hyvä peli ajo-ominaisuuksiltaan, nelari kun on niin kallistahan se virittäminen on. Jos meinasit virittää, 4-tahti ei taida olla ihan oikea peli sinulle.
16.6.2012 0:47
Hatzkd kirjoitti:ottopoika kirjoitti:no onkos tommonen duke hyvä peli,paljon kulkee ja miten viritystä ajattelin ostaa liikkestää mallin missä o sitte sebringi putki
Laiskasti kulkee ja on varmasti hyvä peli ajo-ominaisuuksiltaan, nelari kun on niin kallistahan se virittäminen on. Jos meinasit virittää, 4-tahti ei taida olla ihan oikea peli sinulle.
Niin, yleisesti laiskasti mutta 4-tahdiksi ihan hyvin kulkee. Täydet 11kW vissiin. Jos vähääkään haluu virittää niin suoraan 2-tahti.
16.6.2012 5:12
ottopoika kirjoitti:no onkos tommonen duke hyvä peli,paljon kulkee ja miten viritystä ajattelin ostaa liikkestää mallin missä o sitte sebringi putki
On hyvä peli 110-120 on huiput mittariin, mutta putki tiputtaa huippuja, viritys ei onnistu pahemmin ku osia ei ole tarjolla mut kannen koneistusksen ja muuta pientä voi tehdä, mutta se maksaa paljon ja hyöty lähes nolla kun ruiskua ei pysty säätämään.
Osta suoraan vaan se 2t.
16.6.2012 15:25
Löytäispä jostaki semmosen pyörän jossa olisi nelarin kulutus mutta 2-tahin tehot..
16.6.2012 16:14
PenaV8 kirjoitti:Löytäispä jostaki semmosen pyörän jossa olisi nelarin kulutus mutta 2-tahin tehot..
kelpaako Yamaha DT ?
16.6.2012 16:44
Ei. Ellei sillä pääse 3l/100km-lukemiin. Jotenkin epäilen.
E: Tosin detsin kulutus on varsin maltillista, esimerkiksi omaan husseeni verrattuna.
16.6.2012 17:07
Veikkaisin että pääsis 4-5l lukemiin?
16.6.2012 17:11
Prätkä jätkä kirjoitti:ottopoika kirjoitti:no onkos tommonen duke hyvä peli,paljon kulkee ja miten viritystä ajattelin ostaa liikkestää mallin missä o sitte sebringi putki
On hyvä peli 110-120 on huiput mittariin, mutta putki tiputtaa huippuja, viritys ei onnistu pahemmin ku osia ei ole tarjolla mut kannen koneistusksen ja muuta pientä voi tehdä, mutta se maksaa paljon ja hyöty lähes nolla kun ruiskua ei pysty säätämään.
Eikö Dukeen saa powercommanderia?
16.6.2012 17:36
Ei saa, ainakaan ei ole vielä markkinoille tullut.
16.6.2012 18:31
Dt:llä kulutus on sen 5-8litran välistä täystehosena YPVS käytössä.
Joskus sain kymmenenkin menemään kun ollu YPVS:ää käytös
17.6.2012 0:08
4 litraan TT Detsillä on aika hyvä suoritus
Kesätöihin vaan ja kakstahti alle
17.6.2012 10:52
Noo kyl saa jo aika pienet suuttimet olla et alle viiden menis.
Mulla puhkes kumi ja ajoin 40kilometriä 20-30 vauhtia. Ja ku tankkasin ni laskin kulutukseks jotain 5,3l/100km :S Onneks on nuo nykyajan kumit niin muovisia ja jäykkiä niin ei menny vanne solmuun