Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
16.2.2008 23:29
Ei oo mahdollista
16.2.2008 23:34
Ei onnistu.
17.2.2008 17:09
POistin pärrän viime kesänä kilvistä niin miten saan sen takaisin kilpiin? kun tehoa lähtee reippaasti yli 11 kw.... pitääkö rueta kuristuksia tekemään?
17.2.2008 17:34
Kuristuksia laittamaan. Pyörä dynoon ja paperit katsastuskonttorille pyörän kera.
17.2.2008 21:24
menet pyöräsi kanssa dynoon täystehoisena,ja katsotaan mitä siitä tulee tehoa ulos, jos siitä esim. tulee 18kw ja aken tietokannassa lukee että 22kw, niin pitää tehdä kuristus joka laskee tehon 4kw alle 11kw: eli 7kw:hen. kuristuksen voit tehdä itse mutta suosittelisin että tehtäisiin dynottajalla, niin ei tarvis mennä useasti penkittämään, kun tekisi suoraan alle sen tarkistaen kokoaika penkissä! ja sen jälkeen yksilöidyn (rek.no ja runko numero) dyno lapun kanssa katsastukseen (voi olla et ensin pitää katsastaa tt:nä ja sit muutos katsastaa!) ja sen takia pitää tuo 4kw alle 11kw:n kuristaa ettei remontin yhteydessä tule ylitehoista pyörää, ne jättää aina sen marginaalin siihen, mitä täällä ei vaan tunnuta uskottavan.
Toinen mahdollisuus on että hankit alk.peräisen kuri satsin merkin maahantuojalta ja ne asentaa sen merkkiliikkeessä niin ei tarvitse penkittää!
17.2.2008 22:32
aikamoinen homma.. ja varmaan kallis?
24.4.2008 21:50
saako äänenvaimennin olla vaihdettu alkuperäisestä kun menee rekisteröimään piikkiä vai pitääkö sen vain täyttää vaatimukset esim ääni ja päästöt
2.6.2008 0:32
mulla ois tos o6vm husse wre joka on pöllitty joskus uutena ei ole kilvissä mutta paperit löytyy
eli pitäskö tuo edellämainittu vitummoinen rumba teha et saan sen kilpiin.....onko mikkelissä dynoa?
2.6.2008 10:22
keijo kumipää kirjoitti:mulla ois tos o6vm husse wre joka on pöllitty joskus uutena ei ole kilvissä mutta paperit löytyy
eli pitäskö tuo edellämainittu vitummoinen rumba teha et saan sen kilpiin.....onko mikkelissä dynoa?
http://www.mcroadrats.com/tehonmittaus.htm
6.7.2008 0:46
Sori että nostan vanhan topicin!
Eli olen ostamassa AVK:lta piikkiä.. Siinä on ehdollinen korjaus: rungon mittaus ja varaosa kuitit.. Mutta jos mittautan rungon niin saanko pyörän kilpiin nakuna?? Silloinhan katteisiin ei menisi rahaa.. Joten onnistuuko tuo naku rekisteröinti?
6.7.2008 2:29
ilyx kirjoitti:keijo kumipää kirjoitti:mulla ois tos o6vm husse wre joka on pöllitty joskus uutena ei ole kilvissä mutta paperit löytyy
eli pitäskö tuo edellämainittu vitummoinen rumba teha et saan sen kilpiin.....onko mikkelissä dynoa?
http://www.mcroadrats.com/tehonmittaus.htm
Ei tartte tehoja mitata. Kunhan pakoputkesta ja muista "kuristus" osista löytyy rekisteriotteessa olevat koodit. Ja kunhan peli on siis joskus ollut A1 kilvissä
6.7.2008 14:24
Elikkäs multa lähti kilvet tosta dt:stä ja nyt pitäs viedä se katsastettavaksi ja mulla on etulampun umpiossa halkeama luuletteko että katsastus mies alkaa siitä valittamaan vai ei?
Valo siis kuitenkin toimii ja näin.
6.7.2008 20:58
Tuskin, meidän autossa oli toisessa etuvaloumpiossa kivenosumasta tullut halkeama, joka halkesi reiäksi, ei tullu sanomista katsastuksessa, uusittiin sen jälkeen.
7.7.2008 11:57
poliisit vei kilvet huskust nii kattooks ne tehoi siel? ku ei lue tos lapus mitää tehoist lukee vaa noi mitkä pitää laittaa lailliseks.
9.7.2008 12:30
Kun täällä on ihmiset höpissy tosta marginaalista, ettei riitä et kuristaa 11kW tai jottai. Mul o -89 Yamaha DT 125R ja papereissa on 12kW. En tiedä kui papereis sit tommone luku on ku luulis siin TT:näkin enempi tehoo oleva, mut kumminki vaikuttaako toi marginaalijuttu mul ny sillee et tarvii saada dynos muutama kW alle 11kW? Aattelin hommata ne vakio kuristuspalikat, ja niil sit mennä dynoo.