Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
7.8.2012 16:43
Hmmmm..
Ite tiiän pariki kaverii jotka kikkailee mäxällä mut ei niil ainakaan oo muovirattaat hajoillu :d mutmut pitäskö kumminki husse ostaa
kuinka paljon 07 ja 08 husseis on sähkö vikoja ?
7.8.2012 16:45
Paljos sillä kaveris säxällä oli ajettu? Nehän pitäis vaihtaa 16tkm kohalla(tosin jotkut ajaneet niillä se 25-30tkm ja vaihtanut konerempan yhteydessä).
7.8.2012 17:03
kabuu kirjoitti:Hmmmm..
Ite tiiän pariki kaverii jotka kikkailee mäxällä mut ei niil ainakaan oo muovirattaat hajoillu :d mutmut pitäskö kumminki husse ostaa
kuinka paljon 07 ja 08 husseis on sähkö vikoja ?
Pyörä on yksilö ja ainakaan omassa -07 hussessa ole yhtään sähkövikaa ollut
7.8.2012 17:17
Oiskohan
http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/1366760 toi kannattava ostos.. Saisin hintaa vähä alemmas mut tosiaan ajettu aika paljon
7.8.2012 17:31
Eihä toi 21tkm oo matka eikä mikää, voi olla apremmas kunnos ku joku 10tkm ajettu huonommalla huollolla ollu.
7.8.2012 17:34
Kilsoilla ei oo mitään merkitystä jos on vaan hyvin huollettu ja rempattu, ja alle 50tkm ajettu ei ole käytännössä edes kulunut paljon mitään.
7.8.2012 17:40
Oookeip
ei muutaku tinkimään hussen hintaa alas
7.8.2012 21:59
Rajis- kirjoitti:Paljos sillä kaveris säxällä oli ajettu? Nehän pitäis vaihtaa 16tkm kohalla(tosin jotkut ajaneet niillä se 25-30tkm ja vaihtanut konerempan yhteydessä).
Oli ajettu 8tkm kun muovirattaat hajos.
Laitetaan nyt samaan postiin vielä
Faija hakee mulle tosiaan sunnuntaina tuon Duken (JEE!), en malta odottaa
Miten muuten duken huoltovälit, siihen on 10tkm huolto tehty niin mikä on huolto-ohjelman mukaan seuraava? Netistä en löytänyt pikaisella etsinnällä.
7.8.2012 22:07
Tässä ohjekirja, suosittelen perehtymään ainakin mittariston toimintaan, löytyy mm. 2 ohjelmoitavaa vaihtovaloa
http://www.ktm.com/uploads/tx_ktmproduc ... 313703.pdfJa sanotaan vielä, että ensihuolto 1tkm, sitten 5tkm, ja sen jälkeen aina 5tkm välein.
Ja toinen juttu et kun virrat on päällä mut kone ei käy, niin mittarissa palaa punanen valo et sitä ei kannata säikähtää sammuu kyllä kun lyö koneen käyntiin.
7.8.2012 22:10
Kannattaa ruveta hillumaan tuolla
Duke-topicissa. Sieltä saa tietoa paremmin. On tuo kyllä tosi komee pyörä ja kun kerta renkaat, ketjut ja rattaat vaihdettu niin ei muuta kun kovaa ajoa!
7.8.2012 22:13
Jep, bensaa tankkiin ja hanaa kunhan automaattiryyppy on poistunut päältä (röpöttää jos sitä vasten huudattaa).
8.8.2012 17:47
Yamaha dt re... tietopankit luettu ja mallitopickia selattu, mutta minkäänlaisia "tyyppivikoja" mitä pitäisi ostaessa katsella? Ja onko ylipäätään mitenkään hyvä ostos...
8.8.2012 21:12
Nyt on sitten käynyt niin, että kotaria en saa, joten ostan jonkun katulaiskan, Hussea en halua vain sen takia että se on vähän turhan massa, niin olen tota Aprilia SX:ää katellut. Saisko täältä sen verran infoa että mitä tyyppivikoja, paljonko tehoja, huoltovälit, kulutus. ja saako siihen vaihdettua jonkinlaisia katteita, vai meneekö siihen vaa Aprilian omat katteet.
8.8.2012 21:48
Aiemmin kyselin täällä, ja nyt sit kävi näin... Olen miettinyt, ja todennut että vitut vapaa ajasta. Teen töitä kaikki lomat! Pakko olla paras! Joten, 2T kyykky haussa, jonka siis laitan kurittomaksi. Haluan nopeasti kiihtyvän, hyvän ajettavan, jolla voi tehdä matkaa. Ton huippunopeuden jätin mainitsematta, eiköhän TT riitä kyykyssä kun kyykyssä.tosiaan matkaa aion tehdä, joten luotettavuus ois kiva. Muutenkin sellainen, missä saa enemmän ajaa kuin korjata. Mut se ajettavuus ja kiihtyvyys... Niissä veis kai Mito. Mut se matka. Kaks päällä varmaan, joten nsr ois siihen hyvempi? Mitä muita? Ei kiihtyvyydessäkään siis muuta, kunhan ei jää normi autolle. Alle 10s tt:nä ois kai riittävä. Ja se mikä menee kaiken edelle! Ajettavuus. Skobassa tympii se, että ees 40km/h nopeudessa se heiluu ja pomppii ihmeesti. Niinkuin tietopankissa mitosta lukee, niin rajana on kuski eikä pyörä. Onko Mito mulle Se Oikea?
Ajoa siis tulis... Päivittäin monta tuntia.
8.8.2012 22:21
No jos se bensankulutus ei tule ongelmaksi, niin 2t pärjäät. Mito ja RS nyt itelle tulee mieleen, ulkonäkö ehkä räsässä parempi (uudemmissa), mutta ei uudet mitotkaan pahoja ole. Alustahan mitossa on ihan huippu, ja ajoasento vähintäänkin kisanen, kyllä sillä kärsii kovaa ajaa. NSR ei ainakaan omaan silmään iske, joten siinä ois ainakin itelle todella pätevä syy jättää se pois laskuista, konehan on todella luotettava. Ite ottasin ehkä miton, ei ehkä ihan niin yleinenkään kuin räsät.. ainakaan täällä.