Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

A1 tehoinen ja/tai kuristettu
696
16%
Täysitehoinen tehtaan malli
1809
41%
Viritetty kevytmoottoripyörä
1886
43%
 
Ääniä yhteensä : 4391

29.12.2009 0:56

Ei mikäli A1-kortilla aiot ajella.

29.12.2009 15:22

Rossoneri kirjoitti:Ei mikäli A1-kortilla aiot ajella.


eikö a1 kortilla sitte saa muka ajaa >11kw? oO

29.12.2009 15:25

Ei.

29.12.2009 16:10

Rossoneri kirjoitti:Ei mikäli A1-kortilla aiot ajella.


Siitä ei voi liikettä syyttää, jos menee piikkikortilla ajamaan yli 11kW vehjettä.

29.12.2009 18:44

Rossoneri kirjoitti:Ei.


saahan a1 ajokortilla ajaa? <11kw? :D :lol: sori offtopic.

lainaus wikipediasta:
Pienempi kuin on kaksipaikkainen relaatio, jota käytetään reaalilukujen vertailuun. Sille käytetään merkkiä <.

29.12.2009 18:48

Katoppas mihin suuntaan toi vänkyrä osottaa edellisessä viestissäs. ;)

1.3.2010 20:41

Täystehoinen tehtaan mallihan tuo yzf-r on ;)

4.3.2010 10:14

TT tuo kotari on. :P

4.3.2010 16:54

Täystyho ollu syksystä asti, pientä säätämistä kaasari vielä kaipaa jahka paremmat ilmat koittaa.
Sitten vois kesällä viedä penkkiin jos niitä ilmasia penkitystapahtumia jossain lähellä on.

7.3.2010 22:33

mitä muuten tapahtuu jos ajaa TT kevarilla ja omistaa pikku A kortin ja poliisit saa jotenkin todistettua et pyörä on TT. Korttihan ei pitäisi lähteä koska se riittää ajamaan isompaakin pyörää mutta lähteekö pyörästä kilvet ja tuleeko jotain sakkoa?

7.3.2010 23:16

duracel kirjoitti:mitä muuten tapahtuu jos ajaa TT kevarilla ja omistaa pikku A kortin ja poliisit saa jotenkin todistettua et pyörä on TT. Korttihan ei pitäisi lähteä koska se riittää ajamaan isompaakin pyörää mutta lähteekö pyörästä kilvet ja tuleeko jotain sakkoa?

eikös siitä korttikin voi lähteä, koska on kumminkin rekisteröimättömällä ajoneuvolla ajoa?

7.3.2010 23:18

Peraa_ kirjoitti:
duracel kirjoitti:mitä muuten tapahtuu jos ajaa TT kevarilla ja omistaa pikku A kortin ja poliisit saa jotenkin todistettua et pyörä on TT. Korttihan ei pitäisi lähteä koska se riittää ajamaan isompaakin pyörää mutta lähteekö pyörästä kilvet ja tuleeko jotain sakkoa?

eikös siitä korttikin voi lähteä, koska on kumminkin rekisteröimättömällä ajoneuvolla ajoa?

Ei kortti lähe, mutta sakot tulee, kun jättäny muutoskatsastamatta ja kilvet lähtee, kunnes pyörä muutetaan tt;eeks lailliseksi tai a1 takasin.

7.3.2010 23:26

Yzä kirjoitti:
Peraa_ kirjoitti:
duracel kirjoitti:mitä muuten tapahtuu jos ajaa TT kevarilla ja omistaa pikku A kortin ja poliisit saa jotenkin todistettua et pyörä on TT. Korttihan ei pitäisi lähteä koska se riittää ajamaan isompaakin pyörää mutta lähteekö pyörästä kilvet ja tuleeko jotain sakkoa?

eikös siitä korttikin voi lähteä, koska on kumminkin rekisteröimättömällä ajoneuvolla ajoa?

Ei kortti lähe, mutta sakot tulee, kun jättäny muutoskatsastamatta ja kilvet lähtee, kunnes pyörä muutetaan tt;eeks lailliseksi tai a1 takasin.

sulla tietoa minkä verran sakot saattais olla ja mitä kilpiin laittaminen sit takasinn a1 tehoihin esim maksaa?

7.3.2010 23:46

Sakot 100-200€ ja kilpiin laitto alle satasen (?)

Tietenkin jos pitää sit vakioks laittaa ttpyörä eikä ole a1 osia ni voi tulla kalliiks, kun ne pitää ostaa :)

11.3.2010 23:20

Yzä kirjoitti:Sakot 100-200€ ja kilpiin laitto alle satasen (?)

Tietenkin jos pitää sit vakioks laittaa ttpyörä eikä ole a1 osia ni voi tulla kalliiks, kun ne pitää ostaa :)
Ei kai sulla oo kokemusta YZF-R:n kanssa kilpien menetyksestä liiallisten tehojen takia? :D Ei tosta välttämättä tuu sakkoa lainkaan, lähinnä kilpiä vaan ruuvailtu irti. Ihan sen takia, koska poliisi vain vahvasti epäilee että ei ole laillinen peli, ja siksi siirtää vastuun katsastuskonttorille joka tarkastaa pyörän.