Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
16.7.2012 12:28
IFin asiakas täyskaskolla kyllä
354 euroo vuosi sis. liikennevakuutuksen.. Hinuri vei minut ja pyörän Sparewheelin pihaan ja siitä taksi vei mut kotia.
16.7.2012 23:28
Itellä ei oo juurikaan vittumaisia hetkiä tullut, tai sitten oon vaan tottunut siihen että nää paskat lahoo aina säännöllisin väliajoin. Mito on kerran jättänyt tien päälle, kello oli n. 22 sunnuntai-iltana olin opetusluvilla ajelemassa. Ihan yhtäkkiä iski helvetinmoinen vesisade, ja päätettiin lähteä kotia kohti. No, lähdin ajamaan ja heti kakkoselle vaihdettuani Cagiva hyytyi siihen. Yritin sitten uudelleen startata muutaman kerran, ja pian akku simahti. Jätin Miton tien reunaan, ja isä lähti hakemaan peräkärryä kotoa. Vettä tuli niin v-tusti ja koitin siinä mäkistartilla käynnistellä, ilman tulosta. Noh, saatiin Mito peräkärryyn, ja ajeltiin naapurikuntaan jossa meillä on talli, kotona kun ei ole mitään paikkaa missä korjata, varsinkaan sateella. Akku lataukseen, ja random mopotulppa kiinni, ja lähtihän se käyntiin. Takasin kotiin, kello oli noin. 02.30, ja siinä sitten muistin että seuraavana aamuna inssi klo 8. Eipä siinä mitään, inssi meni läpi ja cagiva toimi, "goretex"-ajokamat kylläkin märkiä, vaikka aamulla alkoikin aurinko vihdoin paistamaan.
14.8.2012 8:54
Mukavan vittumainen hetki oli se kun oot aamulla lähössä kouluun ja yön aikana joku saatara kiertäny puuruuvin virtalukkoon... Penkin alta ruuvari ja ruuvi pois mutta eihän se avainta ennää nielly.
Uus virtalukko ulkomailta 108 e ja Suomesta sarjoitettuna mitä lie ...
14.8.2012 9:59
Jos nielet pikku tappion elikkä eri avaimen virtoihin, niin suosittelen tutustumaan purkuosat.com tai ebay valikoimaan ja saattaahan sieltä vaikka koko lukkosarjakin löytyä, mutta varmasti halvemmalla.
14.8.2012 11:50
Sekin vois olla... Onko virtalukko pysynyt samana koko ajan?
16.8.2012 16:19
itelle ei oo ollu vittumaisia hetkiä, mutta kaikilla kavereilla joilla husse on koko elämä yhtä helevettiä
Aina saatana saa olla kätesä likaamassa ja rassaamassa niitä kasoja. Vaikka kotariin pitää niitä ns. määräaikas huoltoja tehä vähä useemmin on se silti niin luotettava laite. Ite olen todennu et tota ei ajamalla rikki saa
Sori avautuminen ja offtopic oli pakko!
16.8.2012 17:11
Täytyy kyllä sen verran vastata edelliselle, että 80% niiden hussejen vioista johtuu omistajan tietämättömyydestä ja huonoista huolloista/olemattomasta huoltamisesta..
16.8.2012 17:33
Niin eli tämä on suora johtopäätös siitä että Hussekuskit ei osaa huoltaa pyöriään ja tiedä niistä mitään.
Koska ei kyllä muut 2t pelit tunnu leipovan niin paljon kun husset.
Just ku koulut alko ja kyselin niin 3/4 hussea oli leiponut kesän aikana ja yks kaks kertaa... sattumaako..
Pistetään nekin vaan omistajien piikkiin niinkun aina
Koskahan porukka herää todellisuuteen.
16.8.2012 17:36
Tuorevoitelu...
Sehän se hussen leipomisen syy on, että paskoja ne ei ole ja itse väittäsin niitä vaan herkiksi vehkeiksi joilla ajotapa täytyy olla hyvin tarkasti kohallaan.
16.8.2012 17:46
No perkele on täällä muitakin ohi ampujia joten jatketaas
Täytyy kyl sanoo et monella täysin tumpelolla tyypillä on husse ja siitä tuorevoitelusta niin en oikeen tiiä voiko kaikkea laittaa sen piikkiin. Sitten on tätä porukkaa ketkä sanoo et en sekottanu tarpeeks kun kävin tankkaamas ja ajoin teboilin bikellä. Ite oon ajanu aina bikellä ja aika hyvin se sekottuu itestäänkin. Mutta on se vaan jännä et ne ei kestä! Ja sit kaiken huippu tää kaveri joka syyttää tuorevoiteluu kun ite jättäny letkun puristuksiin kuinkahan moni tuorevoitelun syyksi laitettu rikko olisi todellisuudessa jotain tämän tyylistä?
16.8.2012 17:53
monet husse kuskit on semmosia ihme jonneja jotka ei tajua mistään mitään. Omasta mielestä myös pyörä suht herkkä hajoamaan niin jonne + heikko pyörä ei oo hyvä yhdistelmä.
Tänää oli vittumaista ku alko satamaan aivan älyttömästi yht äkkiä niin oli pakko körötellä jotain 50 ku sadepisarat sattu ku oli t paita päällä vaan
16.8.2012 18:05
Letkun puristuksiin jäämistä meinasinkin, että se yleensä syynä et sinällään tuorevoitelussa ei mitään vikaa ole, ja sekin totta et jonnet ajaa niillä.
16.8.2012 18:11
Ei se husse kyllä leivo jos on säädöt kunnossa jne...itel kaasaris vähä rikkaammatki säädöt ja bensa seassa 2,5%, pystyy luukuttaa menee parikyt kilsaa jne helposti ilma että toi ees lämpee. Ja viel tähä et clutch sielläpäi taitaa aika paskoja kuskeja olla, veikkaampa vaa et jos jokuki siellä saa husse 2 kertaa leipoo kesäs ni se taitaa ajaa sillä ku jollai nelarilla...
16.8.2012 18:29
tuoho lämpenemisee nii itellä ainakin kaikki vehkeet on kaasupohjas luukuttaes on ollu viileempiä ku pinta kaasul körötteltäessä matkavauhtia. Ne on niitä jonneja joilla leipoo, lyövät uudet palikat kii ja ajavat hetken ja taas leipoo, sit hokevat vittua ja räkii maahan lippavinossa
voi
vittu mun ajatuksia
16.8.2012 19:24
Kumma juttu että -99 Wr kestää ihan hienosti. Taitaa olla hussen laatu vaan menny alaspain tai toinen vaihtoehto että katuhusset on paskempia kuin wr:ät.
Siis niinhän ne onkin paskempia mutta tarkoitin että menee paskaksi helpommin vaikka sen pitäisi olla just toisinpäin