Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
18.2.2013 21:42
Käytät koneistamolla ja korjautat helicoil-setillä, maksaa pikkusen mutta kierrekoko pysyy samana ja vanhaa proppuakin voi edelleen käyttää.
18.2.2013 22:18
Onko se vaikee jos ite laittas helicoli siihe?
18.2.2013 23:00
Mitenkäs nyt kun maalailin t-palat pulverilla ja jälkikäteen tuli se pieni hups kun ne sisäpinnat meni maaliin kans ja nyt ei mee putkiin melkeen ollenkaan
mikä neuvoks? hionko t-palojen maalit poies (kuullostaa hemmetin työläältä
) vai hionko ite putkia? vai onko jotain kikkaa teillä?
Sitte vielä sanokaas jotain tuning jarrulevymalleja/merkkejä/mistä kannattaa etsiskellä?
Husseen ois tarkotus laittaa et tiiättekö jotai merkkiä millä olis samallaiset kiinnikekohdat?
18.2.2013 23:18
No ei nyt putkia ainakaa hiomaan
t-paloista maalit pois
18.2.2013 23:21
joo kans itekki miettisin ku joku sanonu et niist jotku stopparit hiomal pois mut vissii tarkotti sellast erillaist keulaa
19.2.2013 20:31
^^jaani^^ kirjoitti:Onko se vaikee jos ite laittas helicoli siihe?
No suoraan pitää saada porattua, ei se muuten ole vaikeaa, mutta nuo setit tuppaa olemaan kalliita, mutta jos oot ite tai kavereita on amiksessa autolla ni sieltä luulis löytyvän vehkeet.
Asennushan on semmonen, että ensin porataan vanhat jämät pois pari milliä reikää pienemmällä terällä jos pultti/proppu on katkennut sisälle (tämän voi skipata jos ei ole), sitten porataan setin omalla terällä reikä isommaksi, sen jälkeen ruuvataan vaan kierreholkki paikalleen ja katkaistaan semmonen pieni lukitustappi ja homma on valmis.
19.2.2013 21:10
Jepjep.
Tuossa oli halvin mitä taitaa löytyä
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/T ... ja-191373/ Mutta hinta ei oo siis toi 20€ vaan 30€ ko pitää ostaa toi isoin sarja
23.2.2013 0:19
Mites kun pistin piikkikotarin paisarin takkaan poistaakseni karstat, ni ny se on täynnä erivärisiä läikkiä ja mustumia. Millä tuota kannattais hinkata, ettei joutuis kokonaan uudelleen kiillottelemaan?
23.2.2013 0:33
Takka onkin ihan uus tyyli
23.2.2013 0:43
Joo, eipä oo ennen tullu kuultua, mutta eipä se paljon nuotiosta eroa ja näitä oon useamminkin tapauksen kuullut.
23.2.2013 2:25
No johan on
Mutta eikai siinä, ihan hyvä tapa varmaan. Helpoimmalla pääset kun heität porakoneeseen laikan ja myllytät putken läpi kiillotusvahoilla tai metal polishilla
23.2.2013 16:48
Mitenkäs noiden mäntien mitoitukset nyt menee. Jos pyöräni sylinterin halkaisija on esim. 56mm, niin pitääkö ostaa mäntä joka on 56mm vai pitääkö ostaa hieman pienemmällä halkaisijalla oleva mäntä(-0.25mm?) Vai onko esim. proxilla jo valmiina laskettuna nuissa mäntien halkaisijoissa välys? Pyöränä siis gpr.
23.2.2013 17:02
valumännälle välys 0,05-0,07mm
23.2.2013 17:20
Onko nuo proxin männät huonoja? Ainakin Aprilia SX ja DT topicista oon lukenu että saattavat hajota nopeastikkin. Nyt keväänmittaan kun pyöränvaihto on mulle ajankohtainen asia niin olis mukava tietää ettei osta sellasta vehjettä missä menee mäntä kolmeen osaan heti..
23.2.2013 18:49
Laatu on huonontunut kun siirsivät tuotantoaan aasiaan, mutta eipä varmaan tollasessa laiskemmassa pyörässä hajoa niin herkästi ku jossain kisa kotarissa.