Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
29.7.2012 18:37
No vittu mainos on mainos (eli pelkkä ostakaa näsäri), ja muun tekstin ohessa mainitseminen ei ole mainostusta ainakaan suoraan, ei ole mistään peräisin mut näin minä säännöt ymmärrän.
29.7.2012 18:47
Huhhuh.. Säännöissä lukee "oman pyörän mainostamisesta bannit", itse näen että se on mainostamista jos sanoo että "pyörä on myynnissä, katsokaa allekirjoitus".
29.7.2012 19:00
No mielipiteensä kullakin, näistä ei oikeen voi tapella jokasella omansa.
29.7.2012 19:05
Voi näistä aina tapella. Jos epäsuora mainonta sallittais niin kaikki mainostais täällä. Esim. "myyn pyörääni kato ilmotuksista". Tollasia viestejä kun on vaikka peräkkäin niin
29.7.2012 19:07
Niin tietysti tuollainen epäsuora mainonta joka sisältää pelkän mainostusteksin on kiellettyä, mutta jos viestissä on muutakin asiaa niin se on minusta eriasia.
29.7.2012 19:12
Et taida ymmärtää, silloin kirjotettais siihen kylkeen jotain merkityksetöntä paskaa, mikä korkeintaan kehuisi omanmerkkistä pyörää., mutta pääpaino olisi siinä omassa myyntiilmotuksessa.
29.7.2012 19:19
Tuokin on taas eriasia, niinku mä sanoin jokasella oma mielipiteensä ja näistä ei voi tapella.
Lopetaan offtopic.
29.7.2012 19:23
Parempi vaan olla ihan nollatoleranssi mainonnalle, kyllä ne pyörät löytää sieltä mototallista jos joku haluaa löytää...
29.7.2012 20:29
Ja sitten takaisin aiheeseen. Jos täällä kirjoittelee pelkästään omasta pyörästään, saa ainakin meikäläiseltä takuuvarmasti hieman lomaa. Sen sijaan jos sattuu mainitsemaan asiasta, kuten LaneKit teki, ne käsitellään tapauskohtaisesti.
30.7.2012 3:06
Kyllähän se on Hussen WR mikä tulla tupsahtaa kotipihaan.
30.7.2012 22:01
Ja tuo piti tänne topikkiin ilmoittaa missä keskustellaan minkä kevarin ostaisi? Näyttäsit olevan päätöksen jo tehnyt niin turhaa sitä tänne ilmoittamaan.
30.7.2012 22:40
Tarkotus ois varmaankin 4t kevari ostaa, pienemmän kulutuksen, luotettavuuden ja vähempien huoltojen takia, koska en kuitenkaan mikään bensalenkkari ole. Lähinnä nyt vaan mietin minkä kevarin ostais? Joku suht kohtuu hintanen, eli ei mitään Fanticcia tai Kotaria.
Itse olen lähinnä katsellut Yamaha YZF R125 ja Aprilia RS4:sta, arvosteluita, videoita ja hintoja yritellyt katsoa, mut pahemmin mihinkään lopputulokseen pääsemättä. Yamaha on ainakin halvempi ja valikoima on isompi sillä RS4 on suht uusi malli eikä käytettyjä pahemmin löydy, eikä tielläkään ole sellaista vielä tullut vastaan. Mutta kumpaa suosittelisitte, hyvillä perusteilla tietenkin?
- Saa toki myös muita nelareita ehdotella, jos mieli tekee.
30.7.2012 23:07
Eli kyykkyä enemmän etsit? Molemmat varmasti kivoja vehkeitä, ja ulkonäkökin aikas komea. Ja iteasiassa toi duke on aika halpa laitos verrattuna muihin ktm valmisteisiin, ja nelaripiikkeihin muutenkin.. toki varmaan johtuu siitä että made in india.. mutta ei noista kauheesti pahaa ole kuultu.. tehon puute, mikä nyt nelari piikkejä vaivaa, mutta asenteestahan sekin vain on kiinni. Toi apikka ehkä omaan silmään vielä komeampi, ja ite ottasin sen ihan vaan sen takia ettei ole niin "massa". Sama kone kait noissa on? Ja tohon rs4 on saatavissa vielä shifteri lisävarusteena, eli vaihteet voi latoa silmään kaasupohjassakin.. muutenkin aika "kisasen" näkönen vehje, alustakin vaikuttas paremmalta.. Väriksi tietysti reblica sbk, pirun komea!
30.7.2012 23:08
Kotarin ainoa piikkiluokan 4-tahti on duke, joka ei todellakaan ole mikään kallis koska kasattu Intiassa. Ne tuli markkinoille vasta viime vuonna, ja käytettynä niitä löytää samaan hintaan kuin viimevuoden yzäreitä. Mutta jos oot päättämässä apikan ja jammun väliltä, niin ota apikka ku on harvinaisempi (jos saat siihen rahat). Kaiken lisäks noissa minarelleissa on ollu jonku verran vikaa, eli aprilia on varmaan luotettavampi.
Gogge kerkeski vastata ensin.
Ja apriliassahan on piaggion kone?
31.7.2012 0:27
No enduroista olin lähinnä kattellu fanticcia, mutta se on niin pirun hintava, eikä suomessa paljoo saatavilla, että joo kyykkyä lähinnä hakenu. Aprilia himottaa, mutta hinta on aika suolanen, koska uutta en ainakaan ole ostamassa. Syksyllä vastan täytän, joten piikin ostaminen taitaa jäädä vasta ensi keväälle joten jos tarjonta olisi toivottavasti siihen mennessä kasvanut.
Sen tiedän nelareista, että teho on pienempi 2-tahteihin verrattuna, mutta eniten niihin päin kallistaa polttoaineen kulutus ja harvemmat huollot, ettei tarttis kokoaikaa olla rassaamassa.