Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
3.2.2013 15:40
Niin se biltsunkin pukki keikkuu, mutta jää sentään suoraan.
9.2.2013 19:23
Ehdotuksia miten kannattais pestä vanteet? Pitäis viedä tässä joskus maalattavaks ja ennen sitä pitäis hioa ja teippailla. Mutta ennen sitä olis kiva kun sais ne ihan puhtaaks. Jos sais ihan pinnoja ja keskiöö myöten puhtaaks jotenkin niin ois vallan loistavaa. Niitä kun ei vaan oikeen voi hinkkailla niin pitäs keksiä jotain muuta, kenties lillutella jossai liuoksessa?
Ultraäänipesuri saattas olla aika kova sana, mutta tiedä sitten mistä semmosen löytäs ja missä suostuis pesemään ilmasiks tai erittäin halvalla.
9.2.2013 19:27
Wurthin cleanerilla lähtee tosi hyvin kaikki paska pois, sitä voi ainakin kokeilla.. Itsellä lähti ne paskat sillä samalla hetkellä, kun se aine osu materiaaliin.
9.2.2013 19:41
Itte putsaillu bräkleenillä ja tärpätillä, kun ei mitään kalliita mömmöjä oo kehannu ostaa
Aika hyvin noillakin lähtee.
9.2.2013 19:48
Juu, wurthin pineline puhdistusainetta tai crc bräkleeniä, ni kyllä lähtee paskat pois.
9.2.2013 20:01
Selvä. Harmillisen vaikee kyllä pinnoja tollein pestä erikseen ja sitten vielä keskiötä ku se on sielä piilossa
9.2.2013 20:07
Pinnat melkee vetäsin suoraan vaan karhunkielellä, niistä yleensä paska kovin hyvin lähe millään mömmöillä. Sitten esim bräkleeniä suihkit niihin keskiöihin ja tiskiharjaa perään ja sitten taas bräkleeniä. Itte yleensä normipesun yhteydessä vanteetkin putsannu niin siinä sitten loput paskat lähteny, kun pessy vielä normisti painepesurilla+pinelinellä
10.2.2013 15:12
-Masse- kirjoitti:Itellä on tuo motonetin pukki ja en kyllä sitäi suosittelis... En tiiä onko joku maanantai malli, mut omassa pukin yläosa on suhteellisen väljä, että pyörä kyllä keikkuu eteen ja taakse. Kaiken lisäks kun pukin nostaa ylös niin yläosa pukista jää selvästi vinoon sivusuunnassa ja pyöräkin on sitte sen mukasessa kulmassa. Nykyään on semmonen motonetin 100€ isompi pukki ja on kyllä niin pirun hyvä ja tukeva, mut en enää löytänyt motonetin sivuilta sitä.
Kaikki tollaset polkastavat pukit mitä oon käyttäny ni on aina vähä keikkunu. Ite tekemällä saa parhaan.
13.2.2013 1:54
Mikähän mahollisesti meni vikaan tuon kiekkamittarin asennuksessa kun nähdäkseni näyttää kierrokset 2x?
13.2.2013 12:17
Mikä mittari? Siinä on vissiin väärä pulssiluku, jos sen pystyy vaihtaa niin luultavasti vaihtoehtoina on 1 tai 2. Autoissa ainakin on just tollai noi
13.2.2013 18:13
Tämmönen:
http://www.mc-scatter.com/moottoripyori ... RutVmcqhUUJaa a, empäs tiedä voiko vaihtaa vaiko eikö voi
Pitää tutkia
17.2.2013 0:23
tällainen ongelma että kuvassa on luisti ja nuo kaksi ruuvia ovat ristipäisiä. yritin avata mutta urat ovat kuluneet pyöreiksi eli ei saa ruuvimesselillä auki. pitäis neulaa laittaa rikkaammalle eli saako nuo jotenkin auki? tai haittaako paljon jos ajaa neula vähän laihalla kun on muuten ihan säädöissä? (pieniltä kierroksilta nopeasti kaasua painaessa "stumppaa" ja meinaa sammua.)
17.2.2013 1:08
Vaiha pari numeroo isompi tk-suutin niin pitäs toimia kunnolla.
18.2.2013 19:23
Miten öljyropun kierteet helpoin korjata? uudet kierteet uus isompi roppu?
18.2.2013 19:45
Tuskimpa siihen mitään helpompaa keinoa on.