Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
7.10.2012 16:17
Ei tarvi irroittaa. Ainakaan täälläpäin.
Anonyymi122 kirjoitti:Ite en edes uskaltanut mopoaikoina kokeilla laittaa tankkiin 95€:ta.
Herranjumala!
Huono tankkaaja saa olla, että 95 euroa saat tuhlattua.
7.10.2012 16:37
zx-cv kirjoitti:Pitäis rengas käydä vaihtamassa liikkeessä. Pitääkö ratas ja jarrulevy irroittaa, vai voiko jättää paikalleen?
Entä milläs aineella sais puhdistettua helpoiten keskiön ja pinnat. Esim. kaikkia pinnoja en millään jaksa hinkata yksitellen, niin toimiikö joku liuotinpesuaine oikeasti noita kaikenmaailman öljyjä vastaan? Tähänmenmennessä on kaikki liuotinpesuaineet ollut täysin tehottomia tota öljyä vastaan.
Ite saanu öljyt ja ketjurasvat takavanteesta pois jarrukliinerillä/puhdistusspraylla lähtee oikee valumaan kaikki paska!
8.10.2012 12:07
Olisko ton mun nassen jälleenmyynnin kannalta parempi vai huonompi jos laitan siihen kiinni jollymoton kokoputken ja piperin?
8.10.2012 15:37
zx-cv kirjoitti:Pitäis rengas käydä vaihtamassa liikkeessä. Pitääkö ratas ja jarrulevy irroittaa, vai voiko jättää paikalleen?
Ei tarvitse irroittaa.
8.10.2012 16:06
Mitenkäs niin? Ei nuo ainakaan itseltä perinyt mitään ylimääräisiä. Kävin kysymässä edellisenä päivänä, että paljon. Sanoi kympin vanteelle ja vein rattaineen, levyineen sinne. 20€ peri molemmista.
8.10.2012 16:26
Ei niitä tarvii irroittaa itse, eikä veloita yhtään ylimääräistä, sillä ei niidenkään sitä tarvitse irroittaa eikä se hidasta/vaikeuta sitä renkaanvaihtoa yhtään. Kun se vanne menee samalla tavalla siihen rengaskoneeseen levyineen ja rattaineen kuin ilmankin.
8.10.2012 17:33
Ite vien aina rengaskisälleille vaihdettavaks renkaat. 10e per rengas, ja ne ottaa irti pyörästä ja asentaa takas. Parempaa en oo mistää löytänyt
8.10.2012 18:18
Siis tässä puhuttiin siitä että ei tarvitse ottaa
jarrulevyä ja
takaratasta irti
Se että vaihtaa suoraan alle meinaa että vie koko pyörän sinne ja siitä irroittavat
9.10.2012 18:24
Vanteisiin pitäs saada talvella väriä, mutta minnekkäs vien, pulveriin vai johonkin muuhun? varmaan pinnat/keskiöt/kumit tulee ainaki tossa teipata piiloon, entä muuta? ja paljonkaha etu ja takavanteen maalaus tulis maksamaan?
9.10.2012 18:46
Kumit otetaan kylläkin ihan pois
9.10.2012 20:00
Pitäisi ostaa uudet 428 ketjut. Alkuperäsesti on 126lenkkiä 16-49 rattailla. Mulla nytten uudet rattaat jotka 14-49 niin mimmoset ketjut sitte hommaan? Pari lenkkiä lyhyemmät jos löytyy vai miten olis järkevimmin.
9.10.2012 20:23
j|m| kirjoitti:Vanteisiin pitäs saada talvella väriä, mutta minnekkäs vien, pulveriin vai johonkin muuhun? varmaan pinnat/keskiöt/kumit tulee ainaki tossa teipata piiloon, entä muuta? ja paljonkaha etu ja takavanteen maalaus tulis maksamaan?
Kumit pois, ja pinnat piiloon, keskiökin jos et halua sitä maalauttaa mut pinnat on ainoa joita ei saa maalata, hintaa satasen pintaan jos ei firma käytä ryöstöveloitusta.
Clutch kirjoitti:Pitäisi ostaa uudet 428 ketjut. Alkuperäsesti on 126lenkkiä 16-49 rattailla. Mulla nytten uudet rattaat jotka 14-49 niin mimmoset ketjut sitte hommaan? Pari lenkkiä lyhyemmät jos löytyy vai miten olis järkevimmin.
Ostat 130-lenkkiset niin riittää varmasti, ja lyhennät sopivaksi.
9.10.2012 20:23
Kunhan jotkut ostat ja katkot turhat pois..
E: Prätkä ehtikin ensin..
9.10.2012 20:48
Kai se sit nii järkevintä olis kun löytyy katkaisutyökalukin.
9.10.2012 21:57
Tuleeko samat sanktiot ajaessa esim 4-t 180cc:lla ja tt 2-tahdilla? Molemmissahan tehot ylittävät sallitun rajan.. Ja miten poliisi pystyy todistamaan tehot?