Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
15.2.2008 15:32
Kui ne tarvii tt tehotkin?
15.2.2008 16:36
Niin mä oon ymmärtäny jostain, voinhan olla väärässäki.. Eipä silti, mua ainaki kiinnostais tietää että paljo sitä tehoa oikeesti on
15.2.2008 16:59
Joo kyllä ne vissiin ne tt tehotkin tarvii, mutta aattelin os joku tietäis miksi. Ite en taas halua edes tietää pal tuost ruoskat lähtee tehoa. Melko varmasti tulis pettymään.
15.2.2008 17:05
Hmm, olikohan se niin että jos papruissa lukee vaikka 20kw, ja dyno antaa vaikka 18kw, niin kurin kanssa pitää olla alle 9kw?
Eli niinku 20-18 = 11-9, jos toi vaikka selventäis vähä
15.2.2008 17:20
Siis munhan pitää rekisteröidä toi kawa. Eli tarii dynottaa. Tuokun ei varmaan anna tuossa kuosissa juurikaan tehoja, kun päätin rempata koneen vasta dynon ja rekisteröinnin jälkeen. Ja samalla kutitella tehoja.
Eli kun tuosta pitäisi irrota 18kw TT:nä ja jos irtoo vaikka 16kw eli papruis pitää olla alle 8kw? Ymmärsinkö oikein?
15.2.2008 17:36
Ei ihan näin. Eli siis jos dyno näyttää, että pyörästä irtoaa esim.2kw vähemmän kun papereissa niin sillon pitää teho kuristaa 2kw alle 11kw. Eli se määrä alle sen 11kw kun mitä dyno näyttää vähemmän, kuin mitä papereissa alunperin lukee.
15.2.2008 17:49
No mulla lukee 11kw Eli kuristan vaa alle sen.
15.2.2008 18:01
ei vaan se määrä mitä puuttuu tehoa, alle 11kw:n ja syy on se että kun teet kone remontin, niin sen jälkeen pyörä on yli tehokas!
15.2.2008 18:14
Vittu en mä tajuu. Pistän pikkusen alle 11kw ja sanon etten oo tehny mitn. Enkä tee. (Tai siis en ainakaan sano tekeväni).
15.2.2008 18:25
Mä en kyl usko tohon, kyllä se 11kW tai alle riittää aina, tulipa siitä pyörästä kuristamattomana mitä tahansa.
Eikä ne tehot sen kummemmin nouse sillä koneremontilla siihen paperilukemaan , se paperilukema kun on vaan paperiin lätkästy, yleensä yläkanttiin.
Huvittava lukea kuinka "koneremontin jälkeen tehot menevät yli"
16.2.2008 17:41
Eiköhän tääkin riipu vähän konttorista, jossain ollaan tarkempia toisissa ei.
16.2.2008 18:14
no näin se vain on! useammalta katsarilta kysynyt, ja näin sain vastaukseksi! syy on se että jos väljän pyörän kuristaa 11kw, niin kun tekee moottori rempan niin voi ollakin jo 13kw ja pyörä on ylitehoinen, mutta turha tässä on jauhaa jos ette usko, eli soittakaa ja kysykää itse (saatte saman vastauksen)
16.2.2008 18:19
No en kai ny niil ala selittää, et teen rempan.
16.2.2008 18:27
Eih siis se pitää kuristaa sen takia pari kW alemmas, että jos pyörästä olis vuosien saatossa hävinny heppa tai pari, eli väljääntynyt ja teet konerempan niin oletetaan että tehot nousisivat.
16.2.2008 23:21
Miten kävis jos lähtis Kawasaki KX80 rekisteröimään piikiksi? Onko edes mahdollista? Suunnilleen tiedän mitä pitäis tehdä, mutta mielipiteitä kilvensaantimahdollisuuksista tarviisin. Kiitosta.