Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
26.7.2012 0:37
180cm -> pystyy ajamaan kyllä kyykkyä ilman mitään ongelmia. Itellä tais olla jopa ekat 10km totuttelemista, sit alko sujua jo luonnostaan.
26.7.2012 1:13
wåltzy kirjoitti:TÄMÄ
http://www.nettimoto.com/cagiva/mito/1254547 vai
TÄMÄ
http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/1353309Kun en osaa päättä kumman ostaisin, pyörä pitäisi ajaa kotiin n. 100-120km, molemmilla se hoituu kun muistaa välikaasut yms. Cagiva lähinnä kiinnostaisi kun on niin hieno pyörä vaikka en sano että husse olisi rumempi yhtään, cagivan ajoasento olisi kyllä uutta kun en ikinä ole kyykyllä ajanut ja se vähän aiheuttaa pelkoa. Vaikka kyllä tiedän yhden 190+ pitkän jolla oli mito, itse olen häntä 7-10cm lyhyempi.
Mielipiteitä kuiteskin haetaan, niin tästäpä yksi ääni Husselle. On se vaan niin hauska ajaa. Voi pärräillä vapaammin kuin Kakkivalla.
26.7.2012 12:18
wåltzy kirjoitti:TÄMÄ
http://www.nettimoto.com/cagiva/mito/1254547 vai
TÄMÄ
http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/1353309Kun en osaa päättä kumman ostaisin, pyörä pitäisi ajaa kotiin n. 100-120km, molemmilla se hoituu kun muistaa välikaasut yms. Cagiva lähinnä kiinnostaisi kun on niin hieno pyörä vaikka en sano että husse olisi rumempi yhtään, cagivan ajoasento olisi kyllä uutta kun en ikinä ole kyykyllä ajanut ja se vähän aiheuttaa pelkoa. Vaikka kyllä tiedän yhden 190+ pitkän jolla oli mito, itse olen häntä 7-10cm lyhyempi.
Jos tekee mieltä kikkailla niin mielummin sillo Husse, mutta jos ei kikkailu kiinnosta ja hakee sitä vauhdin huumaa ja aika nopeeta kiihtymistä katulaiskaks (6 sek) niin kakkiva on siinä tilanteessa tosi jees!
26.7.2012 13:46
wåltzy kirjoitti:TÄMÄ
http://www.nettimoto.com/cagiva/mito/1254547 vai
TÄMÄ
http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/1353309Kun en osaa päättä kumman ostaisin, pyörä pitäisi ajaa kotiin n. 100-120km, molemmilla se hoituu kun muistaa välikaasut yms. Cagiva lähinnä kiinnostaisi kun on niin hieno pyörä vaikka en sano että husse olisi rumempi yhtään, cagivan ajoasento olisi kyllä uutta kun en ikinä ole kyykyllä ajanut ja se vähän aiheuttaa pelkoa. Vaikka kyllä tiedän yhden 190+ pitkän jolla oli mito, itse olen häntä 7-10cm lyhyempi.
+1 Kakkivalle, ei oo ainakaa joka jannulla samanlaista.
26.7.2012 13:55
Hieno kyllä tuo kakkiva, täytyy myöntää
Mutta oma ääni menee kuitenkin husselle. On sillä vaan hauskaa ajaa, ja voi välillä vähän leikkiä jos mieli tekee
26.7.2012 14:10
Noista kahdesta mieluummin mito. Halvempi ja ei vikoja kun sitten taas hussesta pamahtanut jo tuossa kilometrimäärästä kampuran laakerit ja ihme selittelyä koko ilmotus täynnä.
Jos on hyväkuntonen niin on kans hyväkuntonen ja sitä ei tartte selitellä.
26.7.2012 22:13
Kumpaa näistä suosittelisitte?
http://www.nettimoto.com/yamaha/dt/1329822vaiko
http://www.nettimoto.com/aprilia/mx/1360314mäxän männällä ajettu 10 tkm. Ei huvittaisi heti ruveta mänätää vaihtamaan. Eli jos hyviä ja huonoja puolia noista kahdesta pyörästä sais. Kiitos!
26.7.2012 22:28
Mäxättimes.. "
+ HARVINAISEN TURBOKITIN alakauttaisen tuplaulostulo putken!!!!( jolla piikki on vielä entistäkin pidempi ja voimakkaampi(huiput n.165km/h) "
Joo seuraaaava
Mäxäs enempi tehoa ja mukavempi alusta ja kivempi varmasti ajella.
Ja jos kuittei löytyy remonteista ni sitten on Ok, muuten ei.
Dt noista ilmotuksen mukaan paremmassa ja ns. varmemmassa kunnossa.
Ja jos siitäkin löytyy kuitit näyttää alakerta remontista niin ostaisin sen koska seuraava koneen huolto olisi todella pitkän matkan päässä.
26.7.2012 22:58
Dt mielummin, koska se on halvempi ja vaikuttaa paremmalta. Repesin kans huolella tollee turbokitille
Ainakin omien kokemusten perusteella rotaxin ravet on suoraan perseestä, joten säästät hermoja siinäkin kun otat dt:n
26.7.2012 23:01
Dt kyllä vaikuttaa noista paremmalta.
Ypvs sentään on helppo hoitaa. Minuutin homma pistää uudelleen säätöihin ellei jo ole
27.7.2012 14:32
http://www.nettimoto.com/honda/nsr/1349154 Onko tollanen täysi pommi? Kuulemma ajettu männällä n. 6000-7000 km, vain pitkät toimii ja ei pysy tyhjäkäynnillä. Minkälaisia vikoja nuo on korjata ja onko tuo Näsäri muuten hyvin huollettuna luotettava peli?
Toisena vaihtoehtona on ollut Honda CBR, mutta löysä jousitus sekä nelitahtikoneen hitaus ovat ongelmana. Jompi kumpi noista nyt pitäisi valita kun mutsi ja faija lämpeni näille isommille kevareille enemmän ja näitä saa alle 1000 e suht hyvän näkösiä.
27.7.2012 14:53
Näsärin kone on yks varmimmista 2t koneista ja männällä ajat varmasti vielä toiset 6-7tkm. Tuohon on näköjään laitettu tollanen tarvike maski, joten toi valojuttu varmaankin korjaantuun kytkentöjen tarkistamisella/polttimon vaihdolla. Ja tyhjäkäynti on varmaankin vain säädöistä kiinni(voi toki johtua muustakin).
27.7.2012 14:56
Joo mutta tuo myyjä sanoo että muuten toimii hyvin, eli se on vissiin vaan se tyhjäkäynti...? Ei nuo valot nyt kauheasti haittaa mutta tuo tyhjäkäynti epäilyttää...
27.7.2012 15:26
Kaasarin säädöistä se on vaan kiinni se tyhjäkäynti todennäkösesti. Mutta kuitenkaan en tuota yksilöä kyllä ostaisi. Uudempia ja kauniimpia ja todennäköisesti vähemmän ajettujakin yksilöitä tossa ei oo mittarilukemaa ilmotettu että varmaankin melko paljon ajettu löytyy halvemmalla.
27.7.2012 15:29
Kaasarin säätöön vinkkejä löytyy täältä mototnetistä, ei oo paha homma. Kannattaa kuunnella kuuluuko pakoaukonsäätimestä surahdus kun laittaa virrat päälle.
Fakta on kuitenkin se että pientä näpertelyä saat harrastaa vanhempien pyörien kanssa ennemmin tai myöhemmin. Jos haluat vain ajaa eikä ole ollenkaan kiinnostusta istua tallissa räpläämässä, niin osta CBR. Jos budjetti on myöskin 1000e, saa noita uudempia näsäreitä jotka itse miellän paremmiksi,kokemusta molemmista. Uudempi kevari on aina uudempi sekä uudempi NSR on helpompi huoltaa nostettavan tankin ansiosta.