Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

3.1.2011 20:15

henappi kirjoitti:
Hillopäällikkö kirjoitti:On/off kun ei toi mopo lähe muuten :itku:. Aina valoistakin yzärit lähtee niin saatanasti että siinä jo miettii että tuliko ostettuu oikee mopo :nolo:


oli vissii aiva pakko päästä aukasee? :roll:


Jeesjees olin kerra kotarin kaa viivois ja se kulki ihan vitusti!

3.1.2011 20:42

Kaikki mitä vehkeestä lähtee, 90% ajasta =)

3.1.2011 23:48

Kimmo69 kirjoitti:Kaikki mitä vehkeestä lähtee, 90% ajasta =)

Word.

4.1.2011 0:37

Silmittömästi ajaen koko ajan eniten täyssiii!!!

5.1.2011 1:01

ripeetä menoo ettei jää jalkoihi, perässä aina pikkase tyhjää ellei sit huvita kettuilla bemari kuskeille

28.2.2011 18:58

Keli kuin keli, kokoajan lämätiskissä! Nopeusrajoitukset eivät ole koskaan merkinneet mitään! Autoista ohi keskiviivaa pitkin jos ei muuten pääse, kylillä keula pystyssä 50% ajasta, kaveri kyydissä tai ei! Poliiseja en pelkää koska yhtäkertaa lukuunottamatta olen päässyt aina karkuun. Periaatteeni on että jos ei koneesta oteta kaikkea irti mitä saa, niin ei pidä ajaa ollenkaan! Pyörähän on tt apikka. Kun apikalla ajo alkaa kyllästyttämään, otan 250cc hondan alle ja lämätiskissä tielle! Toki myönnän että lipsahduksia on meinannut sattua kisa-ajossa, mutta hengissä vielä ollaan! Ajotyylini on nyt ja aina sama, se ei tule koskaan muuttumaan! FUCK THE TOURING!!! :seko:

Remember, respect is everything!

28.2.2011 20:04

Jeah Shake sul on tyyli kohdallaan 8)
Yksin (krmh) melko rauhallista mutta aina frendien kanssa KAHVA NURI!

1.3.2011 13:24

Onnea shake, nyt tiedän syyn miksi kevarikuskeja haukutaan joskus mulkuiksi. Mitähän helvetin järkeä tuossakin on, riskit ovat kymmen- jopa satakertaisia. Sitten kun sattuu lipsahtamaan vähän enemmän, se onkin suoraan henki pois, ihan oikeasti.

1.3.2011 16:38

Ettei nyt olisi katsos vitsinä otettava tarina stereotyyppisestä kevaripojasta?

1.3.2011 17:08

Itte en ainakaan tajua tollasia vitsejä varsinkaan ku niitä on täällä sivut pullollaan tässä topicissa. Jos yks tollanen viesti olis ni ymmärtäisin, mut nyt ku noita viestejä on lähes joka sivulla ni vitsin hauskuus menee ohi.

1.3.2011 17:23

Shape kirjoitti:Onnea shake, nyt tiedän syyn miksi kevarikuskeja haukutaan joskus mulkuiksi. Mitähän helvetin järkeä tuossakin on, riskit ovat kymmen- jopa satakertaisia. Sitten kun sattuu lipsahtamaan vähän enemmän, se onkin suoraan henki pois, ihan oikeasti.


Drive hard, live forever! Respect is everything!

Xandero kirjoitti:Jeah Shake sul on tyyli kohdallaan 8)
Yksin (krmh) melko rauhallista mutta aina frendien kanssa KAHVA NURI!


Aina vaan kahva nurin

pag kirjoitti:Itte en ainakaan tajua tollasia vitsejä varsinkaan ku niitä on täällä sivut pullollaan tässä topicissa. Jos yks tollanen viesti olis ni ymmärtäisin, mut nyt ku noita viestejä on lähes joka sivulla ni vitsin hauskuus menee ohi.


Tämä ei ole vitsi! Jokainen ajokerta on taistelu aikaa vastaan (yleensä voitan). Onneksi kaverillakin sama periaate, niin ei tarvitse aina yksin kisata!

1.3.2011 17:46

High respect! 8)

1.3.2011 18:50

TerpiTrT kirjoitti:High respect! 8)

Selvästi toimii tämä shake:n toiminta. Nyt ne mopopojat jo täällä foorumillakin antaa respectiä!! Jatka samaan malliin "Respect is everything!" :lol:

1.3.2011 19:12

Te ette jumakauta voi olla tosissanne näiden ajamisienne kanssa. Oikeasti mitä järkeä on ajaa edes koko ajan lutku pohjassa? Syö ensinnäkin enemmän bensaa, ja teillä on varmaankin sitten jokin päähänpiinttymä mopoajoista, ja pelkäätte vieläkin että autot ajaa 40 alueella ohi. Järki käteen pojat.. :roll:

1.3.2011 19:41

no kyllähä sitä ny kannattaa viä päästellä ku sitte autolla ajaessa kiihytvyys tippuu kivasti ellei sitte osta ekaks autoks jotaki rakettia :D ja muutenki motskaril pystyy päästelee pienistäki väleistä, ei tartte olla koko tie auki