Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
9.8.2011 13:18
Tiedän yhen piikki dt:n josta TT:nä penkitetty 18 hevosta.
9.8.2011 14:00
no dt onkin hitusen laiskempi kuin husse mutta kyllä niistä hyvin säädettynä +/-20hp saa.. ja kyllähän oon nähny että rinolla, 35mm kaasarilla varustellusta hussesta lähteny tasan saman verran ku kotkasta, siis takarenkaalta... dwi
9.8.2011 18:12
Lubbe kirjoitti:^ Penkeissäkin on tietty eroja mutta kyllä oikein säädetystä kisapiikistä pitäisi todellisuudessa lähteä takapallolta se +-35hp. Kaverin detskistä jossa oli 170cc sun muut hilppeet penkistä 32hp.
Joten en oikein usko tuohon Jan--:nin väittämään..
Kiitos viikon repeemisestä, nyt ei tarvii pitkään aikaan
Perus virittämätön kisaenska jättää 170cc-DT:t miten päin vaan että mieti sitä ihan oikeesti. Ja niistä ei normaalisti edes 30hp takarenkaalta. Ne jotka sanoo tai uskoo 38hp temmin takarenkaalta niin soronoo (y)
9.8.2011 20:48
^ Niin kuin sanoin, penkeissä on eroja... Toisesta penkistä olisi puolestaan voinut tulla alle 30hp, ayee??
Niin kuin on myös kisapiikeissäkin eroja. Tottakai niissäkin on hepoissa helvetin isoja heittoja. Riippuen aivan säädöistä, ja siitä kuinka timmi koneeltaan on.
9.8.2011 21:36
Ei kisapiikeissä paljoa ole eroa jos puhutaan timmeistä ja säädöissä olevista.
26.8.2011 20:28
Yzäri tuntuu niin varmalta, ettei pelota yhtään. Hussella oli vähän epävarmuutta, että koska leipasee
6.9.2011 19:51
Tulipahan nyt tätäkin vähän nostettua.
Meinaa noista aina pala kurkkuun kun näillä märillä keleillä huomaat kaivonkansia tiellä. Varsinkin mutkissa aina jännittää. Sitten vielä kun täällä Hämeenlinnassa paikkailtiin asfalttia (tiessä menee 2 metrin levyistä kaistaletta, välissä metri vanhaa asfalttia). Kun nämä kaksi, kaivonkansi ja paikattu asfaltti, yhdistetään voi kukin kuvitella kuinka pelottavaa on ajaa hieman jyrkempiä mutkia.
Kerran kävin jo lähellä kun eräässä hieman tiukemmassa mutkassa haki eturengas vähäsen sivuttaispitoa. Jarruttelin mutkaan niin, että vauhtia oli ehkä 20km/h ja seuraavaksi huomasinkin jo, että eturengas lipsuu sivuttain (alla oli sopivasti kaivonkansi). Onneksi kuitenkin rengas ei kerennyt kauheasti kallistua, mutta kyllä lähellä jo kävi.
Myös keskustan mukulakivikadut ja sade ovat aika kiva kombinaatio. Ei tarvitse tehoja olla paljon mitään ja luistelee perä. Tämä kokeiltu liikenneympyrässä pienessä kiiressä. Jarrutus tuolla alustalla on tietenkin oma lukunsa.
Ajelkaa siis varoen
.
6.9.2011 21:50
Täälläpäin maalattiin uusiks suojatiemerkinnät (oli jo ennestään liukkaita) niin ohan se jännä fiilis ku rupee sutimaan nelos vaihteella suoralla tiellä, kun en tullu siinä tilanteessa ajatelleekksi sitä. Risteyksissä varon kyllä niitä tarkemmin.
7.9.2011 8:24
Itelläkin löi suojatien kohdalla tyhjää jostain päälle 90km/h vauhdista. :D Kyllähän se hieman pysäytti ajattelemaan kotipihassa. Ei osannut oikein varautua.
7.9.2011 22:39
Joo kyllähän sitä tuli itekki mietittyä kun 70 vauhissa rupee lyömään tyhjää
7.9.2011 23:47
Kyllähän se aina tolla hussella pelottaa ajaa, kun ei tiiä mikä seuraavaks hajoo..
12.9.2011 22:11
harkkalupien puolesta pelottaa, ku mittaria ei oo nii tänää illalla pistin sigman nii vähän turvallisempaa kortin puolesta.
Ja kovissa vauheissa (+80km/h) keulat vähän jännittää jos tulee liikaa kulmaa. Onneksi jarrut pelittää:D
6.10.2011 21:15
rooppee kirjoitti:Kyllähän se aina tolla hussella pelottaa ajaa, kun ei tiiä mikä seuraavaks hajoo..
sulla taitaa olla yhtä luotettava husse mikä mulla oli:DD
6.10.2011 22:27
SuolakurkkuJooseppi kirjoitti:Ja kovissa vauheissa (+80km/h) keulat vähän jännittää jos tulee liikaa kulmaa. Onneksi jarrut pelittää:D
Eniten mua ainakii pelottaa kovaa keuliessa se keulan laskeminen, varsinkii jos on ilkeesti etupyörä jo pysähtyny...
Nastyy!
26.10.2011 20:44
kaverin husse WR penkitetty 29 takaselta ja omasta detsistä lähtee sen ~25 takaselta