Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
25.4.2014 23:23
Voiko teoriakoetta tai käsittelykoetta tehä ennen kui on täyttäny 16 ?
25.4.2014 23:28
Teoriakokeen voi tehdä kuukautta ennen synttäreitä, muita kokeita ei.
1.5.2014 23:40
Onnistuin sitten kusemaan ekan inssin, en kuulemma "osannut kohdistaa huomiotani oikeisiin asioihin risteyksisissä", mikä ymmärtääkseni tarkoitti että en katsonut tarpeeksi väistettäviä / liikaa ei-väistettäviä.
Tämä ehkä johtuu siitä että en osaa luottaa muiden ajotaitoon ja haluamattanikin pelkään niiden joiden tulisi väistää minua ajavan epähuomiossa päälleni.
Keskiviikkona uusi yritys, miten voin valmistautua paremmin tähän kertaan? Olen autokoulussa joten en pääse harjoittelemaan itse liikenteeseen.
Onko toinen kerta yleisesti helpompi / päästääkö inssisetä läpi säälistä läpi jos osaat nyt käännellä päätä ym. mistä viimmeksi valitettu?
4.5.2014 19:31
ketkä nyt on opetusluvalla kortin ajanut, paljonko tulee yhteensä maksamaan ja mistä hinnat koostuu?
10.5.2014 15:40
Itsellä harjoituslupa jo melkein taskussa, maanantaina aika poliisilla josta sen saan, mutta nyt tuli mieleen että mistä saan sen kolmion?
Autokoulu sellaista ei ole antanut, eli antaako poliisit sen vai pitääkö itse ruveta jostain askartelemaan ?
Ja jos joudun itse tekemään niin mistä materiaalista se kannattaa tehdä, kelpaako paperi jos pistän muutaman kerran päällekkäin ja laminoin ?
10.5.2014 15:55
Itse pitää tehdä. Ja jostain valkosesta ämpäristä, lasinpesuneste kanisterista yms. leikkaa semmonen kolmio
Jos siis sattuu löytymään
10.5.2014 16:03
Ok, kiitos ! Ei muuta kun askartelemaan
12.5.2014 9:36
Ärsyttää kyllä nämä tutkintojen pitoajat. Kaikki kokeet olisin voinut tehdä jo 2 viikkoa aikaisemmin mitä nyt. Ei luulisi että pks seudulla ajat olisivat oikeasti muka niin kortilla. Ihme pelleilyä kyllä.
13.5.2014 14:36
Joku tietäväinen kertoo että oon menossa kohta suorittaa harkkalupa inssin niin haittaako niitä jos kilpi ei ole kovin " laillisessa " asennossa ja eikä ole mitään heijastimia?
13.5.2014 14:54
Kilvestä luulis valittavan, mutta heijastimilla tuskin on mitään merkitystä.
13.5.2014 16:25
Itsellä kulma tällainen eikä tullu sanomista:
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo19202/Kaikesta muusta kyllä huomautti.
13.5.2014 19:20
Ihan hyvinhän tuon näkee. Erkö pysty pelaamaan varman päälle ja taittamaan tuota laillisempaan kulmaan? Saattaa tuolla underissa tuo vääntely olla vähän hankalampaa ku renkaat ottaa kiinni.
13.5.2014 20:04
Miksi se pitää taittaa sinne?
13.5.2014 23:09
Mitä tarkoitat? Ai miksi pitää taivuttaa kilpeä, joka on laittomassa kulmassa ja haluaa sen lailliseksi?