Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
13.5.2009 19:51
ite kelasin käydä hakemassa ton bilteman kultasen fätbaarin, tietääkö joku kannattaako ostaa tohon huskuu (06) ne bilteman 1 pulttiset vai 2 pulttiset kiinnikkeet jotta ei ilmenis sitte ongelmia sen kans?
13.5.2009 20:03
Joseph kirjoitti:ite kelasin käydä hakemassa ton bilteman kultasen fätbaarin, tietääkö joku kannattaako ostaa tohon huskuu (06) ne bilteman 1 pulttiset vai 2 pulttiset kiinnikkeet jotta ei ilmenis sitte ongelmia sen kans?
Ykspulttiset menee paremmin koska 2 pulttiset joutuu laittaa niitten vanhojen kiinnikkeiden päälle eikä se näytä hyvältä
13.5.2009 21:49
Ajattelin hommata Husuun jollaki tommosella taivutuksella olevan fättiksen (Timeless, Pro Taper tjsp), jossa on suht samanlainen taivutus ku tossa nykysessä Tokiprossa. Ja siihen vielä kiinnikkeet, mistä kannattais ostaa? Ja kaveri sano, että Dicellä on komeita kiinnikkeitä, mutta en oo ikinä törmänny niihin, kellään linkkiä?
13.5.2009 21:57
Olin vaihtamassa uutta tankoo ja mutteri katkes sinne etujarrun kiinnityskohtaan. Millä sen katkenneen palan sais sieltä pois?
13.5.2009 22:19
ruuben kirjoitti:Olin vaihtamassa uutta tankoo ja mutteri katkes sinne etujarrun kiinnityskohtaan. Millä sen katkenneen palan sais sieltä pois?
Tarkotat pulttii?
Koita porata se pois.
Viimeksi muokannut huss_ päivämäärä 13.5.2009 22:45, muokattu yhteensä 1 kerran
13.5.2009 22:35
ruuben kirjoitti:Olin vaihtamassa uutta tankoo ja mutteri katkes sinne etujarrun kiinnityskohtaan. Millä sen katkenneen palan sais sieltä pois?
Katkaisit mutterin sinne? Aikamoista voimaa saanu varmasti käyttää : - )
15.5.2009 21:43
huss_ kirjoitti:ruuben kirjoitti:Olin vaihtamassa uutta tankoo ja mutteri katkes sinne etujarrun kiinnityskohtaan. Millä sen katkenneen palan sais sieltä pois?
Tarkotat pulttii?
Koita porata se pois.
Ei kannata porata, vielä vaikeampi saada pois. Hitsaa mutteri siihen ja pyöritä poikkeen.
18.6.2009 23:12
Tietääkö kukaa paljon maksaa Hebon crossitanko? Ja onkohan ne kestäviä?
Linkki kuvastoon josta näkee ne kaks eri tanko vaihtoehtoa jos jaksaa selata pari sivua eteenpäin (tarkoitan sivun 168-169 tankoja):
http://www.hebo.com/books/offroad/index.php?idioma=uk
18.6.2009 23:33
Kuinka paksu pultti? Saattais onnistua vastakierretapillakin.
19.6.2009 13:45
raiseritkin löytyy biltemast hintaa en tiedä, mutta vastaan on tullut
19.6.2009 15:45
N. 20e maksaa bilteman kiinnikkeet. eikä varmasti ole sen huonompia mitä dicen tai muut on
19.6.2009 17:51
ja onhan ne fättikset tehty samasta alumiinista ku renthalitkin
siks bilteman tuotteita osteta osasyyks ku joka vitun paikassa lukee biltema tai B
En väitäe ttei ne huonoja olisi vrt johkii kunnon merkkeihin mut kuiteski
19.6.2009 21:31
juustoviipale kirjoitti:ja onhan ne fättikset tehty samasta alumiinista ku renthalitkin
siks bilteman tuotteita osteta osasyyks ku joka vitun paikassa lukee biltema tai B
Itellä ei ainakaan ole mitään bilteman logoa/tekstiä fättiksessä eikä kiinnikkeissä.
19.6.2009 22:37
aea kirjoitti:juustoviipale kirjoitti:ja onhan ne fättikset tehty samasta alumiinista ku renthalitkin
Itellä ei ainakaan ole mitään bilteman logoa/tekstiä fättiksessä eikä kiinnikkeissä.
Mulla bilteman normitanko eikä siinäkään mitään merkkejä. Ois siihen kyllä melkein kaivannu sen taulukon että saa keskelle, mutta saihan tuon muutenkin puljattua