Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
28.8.2012 17:36
Helppohan se tupakansytytinkin on saada laitettuu niin että menee päälle ku laittaa virrat päälle. Mopossa pistin parkkipolttimon plus johdon startin napin johtoon mihinkä tulee virta aina kun laittaa virrat päälle ja miinuksen runkoon. Ainakun pisti virrat päälle niin parkkipolttimo alko palaan. Myös esim. töötiltä voi ryöstää virran mahdollisuuksia on monia! Yleismittarin tai vastaavan kanssa kattomaan mihinkä tulee virtaa, kun kääntää virrat päälle ja siihen sitten vaan plussa kii.
28.8.2012 18:16
Ei koskaan kytketä noin!
Ei ne johdot kestä ylimääräistä kuormaa, mutta releelle kyllä voi herätteen noista paikoista ottaa jos haluaa sytkärin sammuvan samalla kun kääntää virrat pois.
Pistää vituttaa kun hazardi kytkentöjä vetelette ja sitte tulee kiroamisia et miks mun derbin sähköt ei pelaa, vittu ku on paska vehje.
8.9.2012 5:37
Akulta rengasliittimellä paras. Nalli piuhaan seuraavaksi ja sitten jonkinnäkönen kytkin ellei halua juuri herätteen avulla käyttää. Kytkimen kanssa itse asennus helpompi.
11.9.2012 22:37
Miten mahtaa tommoseen dt:seen saada kiinni noita tankkilaukkuja ja taakse jotain sivulaukkuja jos lähtee pidemmälle matkalle? Mimmosii kiinnityksii yleensä on?
11.9.2012 22:43
Remmeillähän ne kankaiset tulee kiinni, elikkä helposti menee kiinni jos on rungossa tilaa sitoa ne remmit johonkin hyvin, isoissa matkaenskoissahan noita on paljon et ei se ongelma ole.
Voi se tosin vaatia hieman enemmän miettimistä ku johkin normikatupyörään (kyykky, naku) laittaminen.
14.9.2012 23:36
Miten kauas ootte kevarilla oikeen uskaltanu? Ei varmaan uskaltais Lontooseen asti ajella serkkuja kattoo? Serkun faija ajeli joskus sieltä ducatillansa suomeen. Tottakai kyykky pitäis olla, nelarilla olis varmaan aika tuskaa, mutta 2-tahissaki omat ongelmansa....? Vai pitäiskö täysikäseks asti venailla, että sais samaan aikaan tarpeeks tehokkaan ja luotettavan pyörän?
15.9.2012 1:04
Enpä oo kuullu että kakstahdilla olis kovin kauas ulkomaille lähdetty.. Joku länsi-suomesta oli kesällä saksassa kiinan customilla. Omalla Yammulla en lähtis 200km kauemmas näillä huipuilla. Kyllä mä ennemmin lähtisin nelarikemmulla kuin kakstahdilla ulkomaille. Ei tartte aloittaa paskamyrskyä, kerroin kantani asiaan, Odotan muidenkin mielipidettä asiasta.
15.9.2012 1:43
Sitä mäki että pitäis varmaa olla joku pakettiauton kanssa seuralaisena
Mutta jos joku muu vaan ois joskus niin tehny, niin miksen minäki
15.9.2012 1:53
Meinasitko ihan Keski-euroopan läpi Epsanjaan ja siitä ylitte? Meidän isommalla Hondalla on käyty kaks kertaa tuolla keski-euroopassa pyörimässä (n. 3000-4000km per reissu), kuulemma ilmajäähdytetyllä ei oo kesällä sinne asiaa, kävi 1300cc Yamaha XJR aika kuumana siellä ruuhkissa madellessa helteillä.. Englannissahan ajetaan "väärällä" puolella tietä ja muuta, sinne en kyllä itse lähtisi. Saksan maalaiskylät ja Italian mutkatiet olis kova sana
15.9.2012 2:00
Jos kaveri lähtee Lontoon suuntaan, niin miksi ihmeessä ajaisi Espanjaan asti?
Eikös olis helpompi ajaa Saksan kautta Ranskaan ja sieltä paatilla brittien puolelle?
15.9.2012 2:32
Joo ajatustenkulku taas tähän kellonaikaan.. My bad
15.9.2012 11:16
Joo nopein reitti ois just tolleen ranskan pohjoiskärjestä paatilla englantiin. Tulis 2399km matkaa, ja sitte vielä takas
15.9.2012 11:34
Ei muuta kuin ajelemaan sitte ens kesänä! Kannattaa varata rahaa ihan reippaasti sitten varsinkin koska välillä joutuu yöpymään ja kuski ja pyöräkin syö.
15.9.2012 11:50
Heijastinliivi kannattaa ottaa mukaan, koska ilman sitä ei saa pysäköidä esim. Saksan moottoritien pientareelle, tulee aika kovat sakot vaikka olis pyörä hajonnu jos liiviä ei oo päällä. Tiemaksuja saa kans maksella siellä joillakin teillä ja taas saa avata kukkaroa poliiseille jos on maksullisella tiellä eikä oo kuittia esittää.. Jos nyt edes lähdet moottoritielle siellä.
15.9.2012 15:06
Kolmetoista kirjoitti:Englannissahan ajetaan "väärällä" puolella tietä ja muuta, sinne en kyllä itse lähtisi. Saksan maalaiskylät ja Italian mutkatiet olis kova sana
Oishan nuoki ihan mukavia paikkoja ajella, mutta englantiin nimenomaan pitäs päästä sukulaisia näkemään
Ja mähän vaan kävisin sielä, itse matkahan tapahtuiskin suurimmaks osaks ruotsin, tanskan, ja saksan alueella. Ja uskosin että vasemmalla puolella ajaminen ei olis ongelma, syksyllä kun tuli siellä käytyä niin autosta ja busseista seurailin, ja aika nopeesti siihen tottu. Toki se on eri asia kun ei oo ite ajamassa
Pitää varmaan ootella isompaan pyörään, kun järki sanoo ettei kevarilla kannata lähteä