Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
19.2.2009 20:02
WPWW kirjoitti:No pistäs jotain kuvaa ni ongelma katoaa. Muutki haluis varmaan nähdä.
Nyt on kuvia Malossin pytystä ku sitä niin epäilitte.. =)
26.2.2009 22:42
Liikkeestä lähtiessä oli jo TT.
27.2.2009 13:49
sama
eikä A1 putkee oo ollenkaa eikä oo kyllä vielä rekisterissäkää
12.4.2009 17:16
Aprilia on voimaa, TT-Aprilia on ylivoimaa.. Näillä mennään
12.4.2009 20:15
40%:lla on viritetty piikki. Kaipaisin hiukan tarkennusta tohon,että mikä lasketaan virittämiseksi?
12.4.2009 20:19
Joku muu kuin vakio tai tt.
12.4.2009 20:38
Eli siis kuriton vakioputki on tt, mutta teharilla varustettu pyörä on viritetty
12.4.2009 20:44
WPWW kirjoitti:Joku muu kuin vakio tai tt.
Jos pilkkua viilataan niin vakio = tt. A1 tehoinen = kuristettu
12.4.2009 21:21
JL- kirjoitti:Eli siis kuriton vakioputki on tt, mutta teharilla varustettu pyörä on viritetty
Itse en
hen.koht laske tehoputkellista piikkiä viritetyksi. Hyötyhän on aika minimaallinen. Riippuu tietysti mallista,merkistä ja säädöistä. Joissan jopa kuriton tehtaan putki on parempi kuin tehari.
Mikä sitten lasketaan omasta mielestäni virittämiseksi piikeissä? isompi pytty,kaasari jne. No joo mut tää on mun mielipide. Mutta toisaalta pienikin tehonlisäys on hyväksi näissä kuutioissa.
12.4.2009 21:38
Joo olen aikalailla samaa mieltä. Näin kuitenkin aattelin sen erotuksen olevan tässä topicissa.
12.4.2009 23:03
SnaG kirjoitti:WPWW kirjoitti:Joku muu kuin vakio tai tt.
Jos pilkkua viilataan niin vakio = tt. A1 tehoinen = kuristettu
Vakio on se mikä kaupasta ostetaan.
12.4.2009 23:12
Vakio = Tehdastekoinen, alkuperäinen, muokkaamaton. Esim Vakiomopo = mopo jossa on kuristimet paikoillaan. Kevytmoottoripyörien kohdalla Vakio tarkoittaa kuitenkin yleensä kuristamatonta menopeliä. (c) MotoWikiJos haluat jatkaa tappelua ni YV:tä sit
13.4.2009 0:10
"yleensä", Wikipedia on raamattu.
14.4.2009 23:53
SnaG kirjoitti:Vakio = Tehdastekoinen, alkuperäinen, muokkaamaton. Esim Vakiomopo = mopo jossa on kuristimet paikoillaan. Kevytmoottoripyörien kohdalla Vakio tarkoittaa kuitenkin yleensä kuristamatonta menopeliä. (c) MotoWikiJos haluat jatkaa tappelua ni YV:tä sit
*nusnus* Ovatko esim. Aprilian tai Derbin mopot jo kuristettu tehtaalla? Eikö niitä enemmän kuristeta sitten maahantuojan toimesta?
15.4.2009 14:29
A1-tehoinen on alle 11kw ja TT on sitten se kun ei oo mitään kuristuksia pyörässä.