Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
28.11.2011 20:49
Emppú kirjoitti:No joo nyt kattelin uudestaan niin 1300e kalliimmalla saisi rekisterissä olevan. Onhan siellä niitä +400 tuntia ajettuja paskoja melkeen samaan hintaan...
Ei ne paskoja ole
29.11.2011 16:27
Kyllä ne aika huonossa hapessa alkavat jo olemaan
Varmaan nyt tohon päädyn minkä aikaisemmin linkkasin ja sen rekisteriin laitan.
29.11.2011 18:08
Se vähän ajettu ja huoltamaton saattaa olla paljon paskempi, kuin paljon ajettu ja paljon huollettu! Itse en alkaisi värkkämään rekisteröimisen kanssa, mutta eiköhän se oikealla asenteella onnistu
, muistahan infota tänne sitten, jos saat sen pärrän kilpiin. Ainakin itsellä kiinnostaa tietää kuin paljon tulee maksamaan se rekisteröinti.
29.11.2011 23:10
Joo täytyy nyt tässä viellä katsella kun vähän myyjältä kyselin juuri siitä kuinka pyörää on huollettu. Jos tohon tai johkiin muuhun pyörään päädyn mikä pitää rekisteriin laittaa niin infoan kyllä!
25.12.2011 1:38
Mitäs luulette että tajuaako katsastusmiehet jos vie muutoskatsastettavaksi 93 vuoden detsin jossa piikkise yz:n tekniikka ? Jos kaikki vilkut ,jarrut ym toimii niin luuletteko että hirveästi rupee konetta katselemaan tarkemmin?
25.12.2011 14:34
Ainahan on mahollisuus että on ÄÄRIMÄISEN tarkka katsatusmies, mut todennäköisesti jos kaikki muu on huippukunnossa ja ei mitään valittamista mistään, niin ei ole kiinnostunut koneesta. Sitten myös syy miksi kilvet on lähteny vaikuttaa, eli jos valojen takia on lähtenyt niin ei sillä kiinnosta muut kuin valot, jos taas tehojen takia on kilvet viety niin saattaa olla kiinnostunut äänistä. Sitten vielä se että tuskin se katsastusmies edes tietää minkänäköinen kone siellä kuuluu olla, varsinkin kun dt ja yz koneet ovat niin samannäköisiä että niitä ei tietämätön erota toisistaan.
26.12.2011 19:14
siis mitä menisit muutoskatsastamaan edes?
4.1.2012 0:39
Mistäs sais päästötodistuksen ja dyno/kuristaminen/11kw paperit, elikkä joku prätkä paja?
etelä suomesta
5.1.2012 3:13
StuntBomber kirjoitti:Mistäs sais päästötodistuksen ja dyno/kuristaminen/11kw paperit, elikkä joku prätkä paja?
etelä suomesta
Prätkäpaja tattiksella.
9.1.2012 20:29
en tarviikkaa enää, kävin konttorilla ja kyselin vähä mitä kaikkee pitäs tehä nii on nii uus pyörä (2010) et pitää pyytää Hondalta Coc- todistus! =D koht kadul
11.1.2012 15:31
Dööpipoika kirjoitti:En oo varma että onko oikee aihe mistä kysyy mutta sinnepäin ainekin
Eli asiaan ostin Honda NSR vm 2003
Papereissa lukee että vain 1 henkilölle, ymmärtääkseni kyseisen pyörän kuuluisi olla mahdollinen kyytsäykseen..
Eli osaisitteko neuvoa mitä pitäisi tehdä?
Vanha postaus, mutta vanhoja moottoripyöriä EI tarvitse katsastaa kahdelle, toisin kuin mopot.
29.1.2012 1:03
Morjesta , tulin kyselemää että pitääkö vilkut sun muut olla katsastuksessa? Kahtooko ne miehet mitenkä tarkkaan konetta putkee yms?
E: siis papereissa tuo on dt niin kaikki peilit yms pitää olla mitkä alkuperäsenä oli?
29.1.2012 15:23
Otin ton pyörän pois vakuutuksista ja vein kilvet konttorille, niin pitääkö tuo katsastaa jos haluaa uudestaan ajoon vai riittääkö kun hakee kilvet takas ja laittaa vakuutuksiin?
30.1.2012 9:33
Ei tietääkseni. Riippuu tosin siittä kuinka kauan on ollut poissa rekisteristä. Jos esim. vuoden niin todella epätodennäköstä että joutuu. Soita konttorille ja kysy. Ei se muuten varmasti selviä.
30.1.2012 15:03
sanedd kirjoitti:Morjesta , tulin kyselemää että pitääkö vilkut sun muut olla katsastuksessa? Kahtooko ne miehet mitenkä tarkkaan konetta putkee yms?
E: siis papereissa tuo on dt niin kaikki peilit yms pitää olla mitkä alkuperäsenä oli?
Pitää olla vilkut.