Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

27.11.2008 19:39

BerZ kirjoitti:
ville__ kirjoitti:
BerZ kirjoitti:
NTK kirjoitti:No toi on kyl totta, mut mist noit ProTaperin tankoi sais? Ku joku kunnon taivutus ois kiva, mut ei näis suomalaisis puljuis mitä oon kattellu täs, niin oikeen oo mitään kunnollisii.

Allright. Sieltä löytyy ihan tarpeeks taivutuksia.

joo kyllähän sieltä löytyy vaikka mitä taivutuksia mutta ei protaperin stongia..;)

Oho. Tuli pikku ajatuskatkos, Duelli piti sanoo...

No mä kans mietin ku eilen kattelin, et ei löydy, mut Duellilt löysin jo hyvän, täytyy pistää pukin konttiin varmaan vaiks sainkin kyl Timelessin suoraan jo.

Ja sit toi Magura juttu, niin se ero (0.6mm) siin on niin minimaalinen kyl jos miettii. Jos et saa muuten pysymään kiinni, niin tunge vessapaperii väliin. :lol:

27.11.2008 21:29

........
Viimeksi muokannut icecold päivämäärä 3.3.2014 2:09, muokattu yhteensä 1 kerran

28.11.2008 16:57

Mistäs sais tuollasen Pro Taper pastrana fmx-läskitangon helpoiten tilattua/mistä olette tilannu ja minkälaiset kiinnikkeet? Pyöränä Jammun DT RE

28.11.2008 21:06

Saisin halval tuommosen 28mm Timeless fatbarin niin tekee sil mitään kevarikäytös vai onko vain mopo kamaa?

28.11.2008 21:16

IceCold kirjoitti:
NTK kirjoitti:Ja sit toi Magura juttu, niin se ero (0.6mm) siin on niin minimaalinen kyl jos miettii. Jos et saa muuten pysymään kiinni, niin tunge vessapaperii väliin.
Tai sit jostai tölkistä alumiinia sinne väliin ;) Ite pistin aikoinaan battery tölkkiä piaggion keulan holkkien väliin ja ei oo väljä enää ;) Ja ajoin 2500km eikä mitää ollu :D

Hah, magura on ihan saman kokonen kun kaikki muutkin tangot, taas mututietoa liikkeellä :lol: Timeless tai bilteman kiinnikkeetkin käy sen kanssa ihan hyvin.

28.11.2008 22:46

pettuu kirjoitti:Saisin halval tuommosen 28mm Timeless fatbarin niin tekee sil mitään kevarikäytös vai onko vain mopo kamaa?

Tekee jos et könise jokavälis ;)

1.12.2008 23:20

Kellää halvalla myynnis honda nsr 125r 01vm yläkolmiota johon saisi kunnon stongan kiinni raisereilla. ei viittisi omaa ruveta poraaleen

13.12.2008 0:17

oosh kirjoitti:Mistäs sais tuollasen Pro Taper pastrana fmx-läskitangon helpoiten tilattua/mistä olette tilannu ja minkälaiset kiinnikkeet? Pyöränä Jammun DT RE

Anyone? : )

13.12.2008 4:05

oosh kirjoitti:
oosh kirjoitti:Mistäs sais tuollasen Pro Taper pastrana fmx-läskitangon helpoiten tilattua/mistä olette tilannu ja minkälaiset kiinnikkeet? Pyöränä Jammun DT RE

Anyone? : )

Duellilta saa noita pro taperin tankoja ja kiinnikkeitä. Myös MC-Scatterilta saa kiinnikkeitä (ei taida pro taper tankoja saada).

14.12.2008 14:15

Kyllä ne timelessitkin kestää, itse vedin syksyl keulat yli ja tanko otti varmaa pahimman iskun siitä ja ei käynny tangolle mitään.

16.12.2008 20:29

Kumpi se ois kestävämpi fättis vai normi crossistonga. Onko nuo renthalit semmosia, ettei varmasti oo vinossa mistää pikkulipoista. Tuo dicen tanko, joka mulla on vieläkin paikallaan väänty heti kun kaaduin jostain 5 km/h vauhdeista jäisellä tiellä. No nyt vetästii kylläkin se suoraks kahen äijjän voimalla ja väänty suht helposti takaisin 1 m. pituisella putkella. Nyt vähän pelottaa, että ens kerralla ku vedän lipat, katkee se tanko. Eikai ne muutkin tangot oo ihan noin löysiä? Saako varmasti rahoilleen vastinetta, jos renthalin fättiksen ostaa. Rahaa minulla kun ei koskaan ole liikaa, niin tuokin 7/8 ois aika oiva vaihtoehto. Perhana ku ei oikee osaa päättää, kertokaa omia mielipiteitänne ja perusteluja. Taivutuksiakin saa ehdotella.

Täältä: http://www.motocross-x.com olisin luultavasti tilaamassa. Kokemuksia, tuleeko nopeasti tavarat perille?

16.12.2008 20:38

Osta vaan 7/8, fat bareissa välitanko on korvattu paksummalla/vahvemmalla keskiosalla.

16.12.2008 23:00

Mä mietin tota ihan samaa et 7/8 vai fättis. Päädyin lopulta Renthalin fättikseen. Paljon leveempi ajoasento kun 7/8. Todella tyytyväinen olen ollut!

Ite tilasin tuolta motocross-x:stä niin tuli todella nopeasti vaikka tuo tulipalo oli juuri samalla viikolla syntynyt.

17.12.2008 11:04

Byss kirjoitti:Mä mietin tota ihan samaa et 7/8 vai fättis. Päädyin lopulta Renthalin fättikseen. Paljon leveempi ajoasento kun 7/8. Todella tyytyväinen olen ollut!

Ite tilasin tuolta motocross-x:stä niin tuli todella nopeasti vaikka tuo tulipalo oli juuri samalla viikolla syntynyt.

No hyvä jos tuli nopeasti. Onkohan siellä noita kaikkia taivutuksia, mitä tuollakin renthalin sivuilla? Millä taivutuksella muuten Byss tilasit? Ois tuo fätbaari kyllä paljon hienompi, kahtoo jos rahat riittää niin pistän tilaukseen. Kenelläkään näillä taivutuksilla: RC/OEM HONDA 04-UP OEM KAWASAKI 06-UP, CR high, KTM high? Kuvia? Tiedän kyllä että high mallit ovat hartialukkoja, mutta noilla olisi vissiinkin hyvä ajaa myös metsässä seisaalteen. Mitä muita suosittelette? Kiitoksia vastauksista!

E: Käykö tuo ktm high muuten muihinkin kuin kotkaan? Onko tuo CR high edes niin hartialukko kun kuvissa näyttää, jos sen laittaa ihan normaaliin asentoon eli niiden pumppujen suuntaisesti?

17.12.2008 16:18

Riku Rassi kirjoitti:E: Käykö tuo ktm high muuten muihinkin kuin kotkaan? Onko tuo CR high edes niin hartialukko kun kuvissa näyttää, jos sen laittaa ihan normaaliin asentoon eli niiden pumppujen suuntaisesti?

Kaikki noi käy kaikkii ku laittaa vaa raiserit välii