25.7.2009 17:42
25.7.2009 18:36
25.7.2009 19:56
pöö-mies kirjoitti:Toi on iha järkipuhetta ja se fiilis pitkän ajorupeaman jälkeen mennä saunaan on aika mahtava
25.7.2009 20:10
prakka kirjoitti:Desmosedici kirjoitti:Enpä ihan varma ole mutta silloinhan välykset ovat kaikista tiukimmillaan jos oot ajanu jotai 8k-9k pitkän matkaa--> kone käy kuumana, siitä kun lasketaan nopeutta ja aletaan heti perään vedättämään niin voipi leikata kiinni, mutta enpä sit tiiä
Paska moottori jos tuollaisesta leikkaa kiinni.
25.7.2009 21:19
26.7.2009 14:12
Zuidaaja kirjoitti:Ei se 2t leikkaa kii oikeilla säädöillä jos ei jäähdytyksessä mee jotai rikki ja sekin voi tapahtua nelarille.
26.7.2009 15:21
26.7.2009 15:53
TwistTwist kirjoitti:Zuidaaja kirjoitti:Ei se 2t leikkaa kii oikeilla säädöillä jos ei jäähdytyksessä mee jotai rikki ja sekin voi tapahtua nelarille.
varmasti saa hajoamaan "oikealla" ajotyylillä.
Mut eks tärkeintä olis antaa kaasua jo siihen risteykseen tultaessa, eikä vain höllätä kaasua ja valuta kytkinpohjassa?
26.7.2009 16:50
26.7.2009 17:09
FAK-47 kirjoitti:Ääh, moottoripyörillä paras tapa on pakata pelkkä Visa mukaan, ei tarvii raahata mitään.
26.7.2009 19:28
3.8.2009 14:52
3.8.2009 22:02
4.8.2009 4:14
Gusse 93 kirjoitti:Jaay. Lapinmatkalta palailtiin auringonlaskun aikaan takaisin. Total mileage: 3518,9km.
4.8.2009 10:35
RX50 kirjoitti:
Hieno suoritus, onnittelen. Itse vain haaveillut tuonkaltaisesta matkasta. Osin syynä, ettei ole ollut sopivaa pyörää tuollaiseen reissuun. DT, Husse WRE ym on varmaan niitä sopivimpia (ja luotettavimpia). Viimekesänä itsellä oli piikkikotari, sillä ei oikein noin pitkälle lähdetä.