Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
2.4.2008 21:17
Rave + jollymoto + 34 vhsb
Ja pyörähän oli Aprilia Mx
2.4.2008 21:51
Viel hetken a1 sisäänajon jälkee tt:ks
2.4.2008 22:45
Laitoin viritetty, koska tehoputki löytyy. Itte ainakin tykkään ajella enempi tt/viritetyllä ku A1:llä, koska ei tarvi ajaa suurilla kiekoilla/pienissä vauheissa, ja tämän ansiosa bensaa kuluu vähemmä
2.4.2008 22:47
Olis kyllä kiva tietää, montako A1 2-tahti kevaria porukoilta löytyy.
Itsellä TT.
2.4.2008 23:11
Tänää sain itekki dtseen tyhjennetyn vakioputken toimintaa
sit myös twin airin suodatin löytyy ja pakoaukonsäädin otettu käyttöön.
2.4.2008 23:22
Täystehosena ostettu nasse, joten empä jaksa ruveta kuristelemaan. Kattoo jos jtn palikkaa viel ostais.
3.4.2008 10:16
viritetty laitoin ku nyt on rave, tecnigas ja pipercross ja viel on tulossa 34mm kaasari, vhm laskettu kansi ja vertexin tasalakinen takomäntä.
3.4.2008 11:27
Itsellä löytyy evo1 kamoilla oleva mito ja sisäänajon jälkeen taas täystehoksi.
CRC putki, 35mm tm mikuni, gilardoni #73037, 200h kansi ja 1-renkainen tasapäämäntä.
3.4.2008 11:44
Äkkiä piiloon tämmöset äänsetykset enneku jetsonit huomaa, alkavat vielä ratsata näitä pyöriä.
TT, Pipercross ja suuttimet vaihettu mut en nyt niitä virityksiksi laskenut.
3.4.2008 15:14
Nyt on muuten tt, mutta 2-porttiset läpät, änkkäri läpivirtaus mallia ja pipercross. Lasken sen viel tt:nä. Tulossa varmaan tehari, isompi kaasari ja jotain muuta kivaa.
Viimeksi muokannut WPWW päivämäärä 3.4.2008 17:12, muokattu yhteensä 1 kerran
3.4.2008 17:11
Viritetty:
Täysteho + Gianelli + Boyesen läpät + Ilmaputsari
4.4.2008 8:09
Vakio paisarin vaihoin messicoon.Kyl se paremmin alhaalta vääntää.Kai se viritetyks lasketaa
4.4.2008 21:42
Kaisse tonne TT:hen kallistuu ;)
4.4.2008 22:01
TT
5.4.2008 1:05
babel kirjoitti:TT
mopopuoli alempana. -.- jestas sentään.