24.5.2009 19:53
orsii- kirjoitti:uHäntsy kirjoitti:Täytyy sanoo että ei oo koskaa pelottanu nii paljoo ku eile. Ajeltii joskus kahdentoista aikaan yöllä parin kaverin kaa sellasii hiekkateitä jotka on talvisin hiihtolatuja ja iha pilkkopimeessä tietenkin Tuntu koko ajan et joku karhu olis perässä ja kaikki äkkinäiset kurvit jänskätti ihan helkkaristi mut tuntu toisaalta todella hienolta
In Finland we call it pururata btw repes perse vejitte muutaki ko pulkkaa jos karhut jahtaa?
24.5.2009 21:01
Willenzka kirjoitti:orsii- kirjoitti:uHäntsy kirjoitti:Täytyy sanoo että ei oo koskaa pelottanu nii paljoo ku eile. Ajeltii joskus kahdentoista aikaan yöllä parin kaverin kaa sellasii hiekkateitä jotka on talvisin hiihtolatuja ja iha pilkkopimeessä tietenkin Tuntu koko ajan et joku karhu olis perässä ja kaikki äkkinäiset kurvit jänskätti ihan helkkaristi mut tuntu toisaalta todella hienolta
In Finland we call it pururata btw repes perse vejitte muutaki ko pulkkaa jos karhut jahtaa?
Ettei vaan ollu jotain muuta karhua?
24.5.2009 22:20
24.5.2009 22:51
skobasti kirjoitti:Silloin kyllä pikkuse pistää pelottaa, jos joku (varsinkin kuorma-autot) tulee perseessä kiinni ja varsinkin, kun juuri on nähnyt, että kuski otti 2-4pulloa/tölkkiä olutta, eikä missään lähettyvillä ole mitään bussipysäkkiä tai piennarta, johon voisi pysähtyä ja päästä ohi. Turvavälitkin autoilijoilla tuppaa olemaan sitä muutaman sentin ja metrin luokkaa, joka on liian vähän..
25.5.2009 0:28
Holts kirjoitti:skobasti kirjoitti:Silloin kyllä pikkuse pistää pelottaa, jos joku (varsinkin kuorma-autot) tulee perseessä kiinni ja varsinkin, kun juuri on nähnyt, että kuski otti 2-4pulloa/tölkkiä olutta, eikä missään lähettyvillä ole mitään bussipysäkkiä tai piennarta, johon voisi pysähtyä ja päästä ohi. Turvavälitkin autoilijoilla tuppaa olemaan sitä muutaman sentin ja metrin luokkaa, joka on liian vähän..
Siiiiiis.. Pyörän kuski otti (olit kyydissä) vai sen auton/rekan kuski otti?
25.5.2009 8:59
25.5.2009 12:52
T-Doggy kirjoitti:Silloin kyllä hiukan pelotti kun olin kaverin kyydissä 120kmh@40-alueella. Mielummin mällään oman virheen takia kuin toisen.
25.5.2009 13:04
25.5.2009 17:43
_skyteam_ kirjoitti:T-Doggy kirjoitti:Silloin kyllä hiukan pelotti kun olin kaverin kyydissä 120kmh@40-alueella. Mielummin mällään oman virheen takia kuin toisen.
Hauskempaahan se tossa vauhdissa on olla kaverin kyydissä, ku ite kuskina . Ei tarvi kortin lähtöä pelätä .
25.5.2009 18:17
Olwi kirjoitti:_skyteam_ kirjoitti:T-Doggy kirjoitti:Silloin kyllä hiukan pelotti kun olin kaverin kyydissä 120kmh@40-alueella. Mielummin mällään oman virheen takia kuin toisen.
Hauskempaahan se tossa vauhdissa on olla kaverin kyydissä, ku ite kuskina . Ei tarvi kortin lähtöä pelätä .
Mä haluisin olla ennemmin kuskina,luottaisin itteeni enemmän ku kavereihin tos tilantees
27.5.2009 12:14
skobasti kirjoitti:Olwi kirjoitti:_skyteam_ kirjoitti:T-Doggy kirjoitti:Silloin kyllä hiukan pelotti kun olin kaverin kyydissä 120kmh@40-alueella. Mielummin mällään oman virheen takia kuin toisen.
Mä haluisin olla ennemmin kuskina,luottaisin itteeni enemmän ku kavereihin tos tilantees
En luottaisi edes kilpakuskiin tai itteeni tommoses tilantees. Mieluummi dataisin himassa.
27.5.2009 19:28
27.5.2009 19:35
27.6.2009 20:16
27.6.2009 23:41