Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

4.6.2009 21:21

Ajotyylini on aika rauhallinen. Yleensä tulee vedettyä 10km/h yli rajotuksen, joskus jopa +20km/h. Nyrkkisääntönä on kunhan korttia ei menetä.
Mutkateillä en aja ns. limitillä vaan niin että jää pelivaraa mahdollisiin vaaratilanteisiin.
Motarilla piiskaan pyörää minkä siitä lähtee.

4.6.2009 21:30

kyl ainaku vaa mahollist ni tulee ajettuu niin paljon ku mopo kulkee....

4.6.2009 21:39

Varmaan hauskaa vinguttaa kotarilla. Yli sataa ajaminenki alkaa olla jo aika perseestä. :D

4.6.2009 21:44

No en sit tiedä. Mun mielest yli sata ku on mittaris, nii hauskuus alkaa ;) . Ikävä se olis joku 50 ajaa koko aja... Mutta tämä on mielipiteeni. Jottei Ot:ksi menisi, niin ajotyylini on hieman raju, koska korttikin lähti :|

4.6.2009 21:53

Tätä menoa on kaikilta raision kotarikuskeilta kortit pois. :D

4.6.2009 21:56

Jos yleensä ajelee tuplasti yli rajoitusten niin kannattaa harkita kilven piilottamista ja karkuunlähtöä tavatessaan miliisin

4.6.2009 22:54

Vaihe kirjoitti:Tätä menoa on kaikilta raision kotarikuskeilta kortit pois. :D


Toi on totta kyl :|

echo kirjoitti:Jos yleensä ajelee tuplasti yli rajoitusten niin kannattaa harkita kilven piilottamista ja karkuunlähtöä tavatessaan miliisin


Ja olisin luultavasti lähtenytkin karkuun, mutta poliisi yllätti takaanta ja näki kilven. Vähemmällä kuitenkin päästiin, koska en lähtenyt karkuun.

4.6.2009 23:28

echo kirjoitti:Jos yleensä ajelee tuplasti yli rajoitusten niin kannattaa harkita kilven piilottamista ja karkuunlähtöä tavatessaan miliisin


Karkuun ei kannata lähteä ikinä. Saat vaan lisää paskaa niskaan kunhan jäät loppujen lopuksi kiinni ;o

4.6.2009 23:32

Vauhti ei oo pääasia vaan se, että mennään limitillä mutkasta toiseen 8)
nimimerkillä: Varaderollakin pääsee soratiellä mutkat sladissa kunhan on tarpeeksi nopeutta

4.6.2009 23:43

vilhou kirjoitti:
echo kirjoitti:Jos yleensä ajelee tuplasti yli rajoitusten niin kannattaa harkita kilven piilottamista ja karkuunlähtöä tavatessaan miliisin


Karkuun ei kannata lähteä ikinä. Saat vaan lisää paskaa niskaan kunhan jäät loppujen lopuksi kiinni ;o

Tossa tilanteessa tulee väkisin mieli ajaa karkuun kun tietää että kortti lähtee pitkäksi aikaa.

5.6.2009 11:26

jjeppe kirjoitti:
vilhou kirjoitti:
echo kirjoitti:Jos yleensä ajelee tuplasti yli rajoitusten niin kannattaa harkita kilven piilottamista ja karkuunlähtöä tavatessaan miliisin


Karkuun ei kannata lähteä ikinä. Saat vaan lisää paskaa niskaan kunhan jäät loppujen lopuksi kiinni ;o

Tossa tilanteessa tulee väkisin mieli ajaa karkuun kun tietää että kortti lähtee pitkäksi aikaa.

Ei kannata jos poliisi ei ole pakettiauto. Se on ehkä se kömpelöin sikojen ajopeli. Eikä myöskään jos oot motarilla tai muualla missä se auto on elementissään :D

Huonoja kokemuksia löytyy, PALJON paskaa niskassa. :nolo:

5.6.2009 14:00

Ajotyylin saa nähdä todennäköisesti en aja rajoitusten mukaan, mutta minähän asun semmosessa kunnassa missä maksimissaan näkee yhden poliisin viikossa. Kyll mää ajattelin treenata bomberoimista.
Ja jos omat rahat riittää ostan melko kalliin pyörän ulkomailta (honda cre 125 (2-tahti)) kyll isä varmaan vähän tohon antaa rahaa. Ja kyllähän kevarin hajoaminen kuuluu asiaan on se ihan mukavaa korjailla, vaikka rahaa menee ku paskaa. :)

5.6.2009 14:14

qwe kirjoitti:Ajotyylin saa nähdä todennäköisesti en aja rajoitusten mukaan, mutta minähän asun semmosessa kunnassa missä maksimissaan näkee yhden poliisin viikossa. Kyll mää ajattelin treenata bomberoimista.
Ja jos omat rahat riittää ostan melko kalliin pyörän ulkomailta (honda cre 125 (2-tahti)) kyll isä varmaan vähän tohon antaa rahaa. Ja kyllähän kevarin hajoaminen kuuluu asiaan on se ihan mukavaa korjailla, vaikka rahaa menee ku paskaa. :)

Ei voi kuin nauraa :lol:

5.6.2009 15:34

qwe kirjoitti:Ajotyylin saa nähdä todennäköisesti en aja rajoitusten mukaan, mutta minähän asun semmosessa kunnassa missä maksimissaan näkee yhden poliisin viikossa. Kyll mää ajattelin treenata bomberoimista.
Ja jos omat rahat riittää ostan melko kalliin pyörän ulkomailta (honda cre 125 (2-tahti)) kyll isä varmaan vähän tohon antaa rahaa. Ja kyllähän kevarin hajoaminen kuuluu asiaan on se ihan mukavaa korjailla, vaikka rahaa menee ku paskaa. :)


toiha on tosi tärkeet et kevari hajoo

5.6.2009 15:37

huikka kirjoitti:
qwe kirjoitti:Ajotyylin saa nähdä todennäköisesti en aja rajoitusten mukaan, mutta minähän asun semmosessa kunnassa missä maksimissaan näkee yhden poliisin viikossa. Kyll mää ajattelin treenata bomberoimista.
Ja jos omat rahat riittää ostan melko kalliin pyörän ulkomailta (honda cre 125 (2-tahti)) kyll isä varmaan vähän tohon antaa rahaa. Ja kyllähän kevarin hajoaminen kuuluu asiaan on se ihan mukavaa korjailla, vaikka rahaa menee ku paskaa. :)

Ei voi kuin nauraa :lol:


Piristi hyvin päivää työpäivän jälkee. :DDD Ite ajan kädet tangossa, jalat tapeilla ja yleensä renkaat maassa.