Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

A1 tehoinen ja/tai kuristettu
696
16%
Täysitehoinen tehtaan malli
1809
41%
Viritetty kevytmoottoripyörä
1886
43%
 
Ääniä yhteensä : 4391

23.10.2008 23:24

astr0 kirjoitti:
ziq kirjoitti:
Terzon kirjoitti:mikähän pyörä on tehokkain kurit poistettuna ja pienellä laitolla. tehokkain nopein jnejne.

Aprilia AF1 tai Cagiva Mito on aika hyvä vaihtoehto jos tehokasta kyykky pyörää haluat

Gilera SP01

Eikös tähän kastiin mahdu viel Suzukin RGF ? :nörtti:

25.10.2008 12:37

Janne_ kirjoitti:
astr0 kirjoitti:
ziq kirjoitti:
Terzon kirjoitti:mikähän pyörä on tehokkain kurit poistettuna ja pienellä laitolla. tehokkain nopein jnejne.


Freccia Lucky kenties?

25.10.2008 22:01

Offtopic-kysymys,mutta tuli tätäki mietittyä. Saako esim. jonkun Suzuki GSX-R 750 moottoripyörän kuristaa ja rekisteröidä a1:seksi? Varmaan melko rankasti sais kuristaa,mut onko teoriassa edes mahdollista? Eikös se ole niin että huipuilla ja kuutioilla ei ole väliä,kunhan tehoa on alle 11kw.
Jos,niin kytät saattais vähän ihmetellä kemmukorttia ja 750cc pyörää. Ja rikoshan se ois tollasta a1:seksi kuristettuna pitää

25.10.2008 22:06

Olwi kirjoitti:Offtopic-kysymys,mutta tuli tätäki mietittyä. Saako esim. jonkun Suzuki GSX-R 750 moottoripyörän kuristaa ja rekisteröidä a1:seksi? Varmaan melko rankasti sais kuristaa,mut onko teoriassa edes mahdollista? Eikös se ole niin että huipuilla ja kuutioilla ei ole väliä,kunhan tehoa on alle 11kw.
Jos,niin kytät saattais vähän ihmetellä kemmukorttia ja 750cc pyörää. Ja rikoshan se ois tollasta a1:seksi kuristettuna pitää

Ei onnistu.

Suomen Laki kirjoitti:A1- eli kevytmoottoripyöräkortilla saa ajaa moottoripyöriä, joiden sylinteritilavuus on enintään 125 cm3 ja teho enintään 11 kW (15 hv). Yli 11kW tehoisiin kevytmoottoripyöriin tarvitaan a-moottoripyöräkortti

25.10.2008 22:07

Olwi kirjoitti:Offtopic-kysymys,mutta tuli tätäki mietittyä. Saako esim. jonkun Suzuki GSX-R 750 moottoripyörän kuristaa ja rekisteröidä a1:seksi? Varmaan melko rankasti sais kuristaa,mut onko teoriassa edes mahdollista? Eikös se ole niin että huipuilla ja kuutioilla ei ole väliä,kunhan tehoa on alle 11kw.
Jos,niin kytät saattais vähän ihmetellä kemmukorttia ja 750cc pyörää. Ja rikoshan se ois tollasta a1:seksi kuristettuna pitää


Kyl nois A1 on rajotuksena toi 125cc ja 11kw, eli yli 125 ei saa kuutioita olla.

E: Hidas :/
Viimeksi muokannut Bootleg päivämäärä 25.10.2008 22:09, muokattu yhteensä 1 kerran

25.10.2008 22:08

Ai,oli siinä sitteki tuo kuutiorajotus. No,aina ei voi voittaa :lol:

29.10.2008 16:35

siis onko se 15hv raja koneelta lain mukaan?

29.10.2008 17:36

TDN kirjoitti:
Terzon kirjoitti:mikähän pyörä on tehokkain kurit poistettuna ja pienellä laitolla. tehokkain nopein jnejne.


Freccia Lucky kenties?

Aika lailla saman verran kaikista piikki Cagivoista saa irti, koneita kun ei ole liiemmin muuteltu sitten -80 luvun puolivälin. :lol:

30.10.2008 19:15

Countach kirjoitti:
TDN kirjoitti:
Terzon kirjoitti:mikähän pyörä on tehokkain kurit poistettuna ja pienellä laitolla. tehokkain nopein jnejne.


Freccia Lucky kenties?

Aika lailla saman verran kaikista piikki Cagivoista saa irti, koneita kun ei ole liiemmin muuteltu sitten -80 luvun puolivälin. :lol:


Riippuuhan se siitä, että mikä sylinteri siellä on vakiona.

30.10.2008 20:40

TT.

31.10.2008 17:28

hei täähän on melkeen aiheeseen-- > Tuli kaverinkas kauhee muisti katko, kumpikaan ei saanu millään päähänsä eetä onko se A1 tehot 15pollee koneelta vai takarenkaalta? eturenkaalta tuskin :P

31.10.2008 17:54

Baw33 kirjoitti:hei täähän on melkeen aiheeseen-- > Tuli kaverinkas kauhee muisti katko, kumpikaan ei saanu millään päähänsä eetä onko se A1 tehot 15pollee koneelta vai takarenkaalta? eturenkaalta tuskin :P

Koneelta.

3.11.2008 12:47

TDN kirjoitti:Aika lailla saman verran kaikista piikki Cagivoista saa irti, koneita kun ei ole liiemmin muuteltu sitten -80 luvun puolivälin. :lol:


Cagivapoikana hyökkään tänne ja paljastan, että EVO1 kakkiva täystuho saavuttaa nopeaan 175kmh huiput mutta on vähän halvempi ja harvinaisempi. Normaali mito taas saavuttaa n. 160kmh täystuhona.

4.11.2008 21:57

Haittaako viilattu imukurkku käytännössä vakio pelissä, ja haittaako TT-ohjelma räsän ECU:ssa jos vakio muuten?

5.11.2008 0:09

pag kirjoitti:Cagivapoikana hyökkään tänne ja paljastan, että EVO1 kakkiva täystuho saavuttaa nopeaan 175kmh huiput mutta on vähän halvempi ja harvinaisempi. Normaali mito taas saavuttaa n. 160kmh täystuhona.

:lol: :lol: :lol:

Sitten herätään ja päästetään kissa ulos.