Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
16.5.2009 23:07
Eile ajelin kahen maissa yöllä, niin kyllähän se vähän jänitti ajaa pilkko pimeässä, katuvalot pois päältä.
16.5.2009 23:42
Kipinä kirjoitti:Eile ajelin kahen maissa yöllä, niin kyllähän se vähän jänitti ajaa pilkko pimeässä, katuvalot pois päältä.
Öisinhän se on kaikkein hienointa ajaa. Ihan tyhjät tiet, oma ajovalo ainoa valon lähde muuten täydessä pimeydessä. Itse ainakin nautin öisin ajamisesta kaikkein eniten.
17.5.2009 0:08
Muuten kyllä, muttei eilen sattunu olemaan sitä omaakaan valoa
17.5.2009 10:51
Jännitti kyllä kun ekan kerran jammulla ajoin:D mutta ei muuten jännitä/pelota
tosin pelottaa välillä olla jonkun kyydissä
18.5.2009 20:36
joo tuo kyydissä oleminen todellakin pelottaa joskus
tuntuu että niin avuton olo, varsinkin jos kokemattoman kuskin kyydissä istuu nii ei ole sitä luottoa.. itse kun on kuskina nii ei pelota.
19.5.2009 9:45
Niin kyllähän se mukavaa oli ajaa yöllä, ei jonoja tai muuta liikennettä. Mutta tuo oli semmosta metsätietä, jossa hirvi saattaa tulla etee
19.5.2009 14:11
Gusse 93 kirjoitti:Öisinhän se on kaikkein hienointa ajaa. Ihan tyhjät tiet, oma ajovalo ainoa valon lähde muuten täydessä pimeydessä. Itse ainakin nautin öisin ajamisesta kaikkein eniten.
Sama. Tosin yöllä tyhjillä teillä en haluaisi että posliinisedillä olisi tutkat kädessä
20.5.2009 12:36
Moottorimies kirjoitti:joo tuo kyydissä oleminen todellakin pelottaa joskus
tuntuu että niin avuton olo, varsinkin jos kokemattoman kuskin kyydissä istuu nii ei ole sitä luottoa.. itse kun on kuskina nii ei pelota.
Ite olin vähän aikaa sitten yhen kaverin kyydissä mikä ajo ekaa kertaa endurolla (mun dt:llä,ei ollu ajanu ikinä muulla kun cebarilla)
Hitto että pelotti
20.5.2009 14:32
Takana istuminen kyllä pelottaa ihan helvetisti välillä, eikä yhtään varmaan sekään helpota ku kerran talvella kaaduttiin RX:llä ja jäin takarenkaan ja -lokarin väliin
Tuli varmaa joku fobia sillon
21.5.2009 20:38
on pari kertaa pelottanu ku on joku laatikko yrittäny tulla kolmion takaa..
on ne sitte kuitenki tajunnu ajoissa et ei ne ehi
24.5.2009 18:23
Täytyy sanoo että ei oo koskaa pelottanu nii paljoo ku eile. Ajeltii joskus kahdentoista aikaan yöllä parin kaverin kaa sellasii hiekkateitä jotka on talvisin hiihtolatuja ja iha pilkkopimeessä tietenkin
Tuntu koko ajan et joku karhu olis perässä ja kaikki äkkinäiset kurvit jänskätti ihan helkkaristi mut tuntu toisaalta todella hienolta
24.5.2009 18:43
ihan selvinpäin olitte ku karhutki jahtas ?
24.5.2009 19:20
Joo siis ihan 100% oltii kaikki selvinpäin mut oli vaa sellanen tunne et siä joku karhu ois jahdannu
24.5.2009 19:22
Häntsy kirjoitti:Täytyy sanoo että ei oo koskaa pelottanu nii paljoo ku eile. Ajeltii joskus kahdentoista aikaan yöllä parin kaverin kaa sellasii hiekkateitä jotka on
talvisin hiihtolatuja ja iha pilkkopimeessä tietenkin
Tuntu koko ajan et joku karhu olis perässä ja kaikki äkkinäiset kurvit jänskätti ihan helkkaristi mut tuntu toisaalta todella hienolta
u
In Finland we call it pururata
btw repes perse
vejitte muutaki ko pulkkaa jos karhut jahtaa?
24.5.2009 19:29
Ai onks kaikki pururadat talvisin hiihtolatuja
juntti....