Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
23.7.2011 12:07
Aaaa, eli motskareissako on synkronoitu vaihteisto, ymmärsinkö oikein?
Olisko jotain linkkiä mistä voisi lukea näitten vaihteistojen eroista/toiminta eroavaisuuksista?
23.7.2011 12:57
Tässä punnitsen että lähtiskö sitä mökkimatkaa taittamaan 2t pyörälläni. n.130km matkaa, aika paljon 100 nopeuksia, mutta myös 60-80 löytyy suht paljon, ei moottoritiepätkiä ollenkaan. Kunhan jättää pitkät tasakaasut tekemättä niin ei ongelmia pitäs tulla?
23.7.2011 13:30
Helposti
E. Siis jo muistaa myös välikaasut
Viimeksi muokannut Nikolangelo päivämäärä 23.7.2011 14:15, muokattu yhteensä 1 kerran
25.7.2011 20:00
Eli oikeaoppinen "matka-ajo" 2t:llä varsinkin sisältää välikaasuja ja ei missään nimessä tasakaasua, kiihdytyksiä sillon tällöin jne? Ja mitäs tuo välikaasu nyt meinas? Kytkin pohjaan ja vaikka pari kaasutusta? Ja kuinka usein kannattas tehä pysähdyksiä, näin pyörän kannalta, ei kuskin.
Allahan on kisaenska.
25.7.2011 20:52
Pasikiainen kirjoitti:Aaaa, eli motskareissako on synkronoitu vaihteisto, ymmärsinkö oikein?
Olisko jotain linkkiä mistä voisi lukea näitten vaihteistojen eroista/toiminta eroavaisuuksista?
No ei niissä kyllä oo.
26.7.2011 0:36
proppu kirjoitti:Pasikiainen kirjoitti:Aaaa, eli motskareissako on synkronoitu vaihteisto, ymmärsinkö oikein?
Olisko jotain linkkiä mistä voisi lukea näitten vaihteistojen eroista/toiminta eroavaisuuksista?
No ei niissä kyllä oo.
Kyllähän niillä on...?
26.7.2011 2:05
No ei niissä kyllä oo.
26.7.2011 13:31
4xt4xt kirjoitti:Eli oikeaoppinen "matka-ajo" 2t:llä varsinkin sisältää välikaasuja ja ei missään nimessä tasakaasua, kiihdytyksiä sillon tällöin jne? Ja mitäs tuo välikaasu nyt meinas? Kytkin pohjaan ja vaikka pari kaasutusta? Ja kuinka usein kannattas tehä pysähdyksiä, näin pyörän kannalta, ei kuskin.
Allahan on kisaenska.
Kyllä se pyörä kestää jos huollettu
Oma perse sen määrää koska täytyy pysähtyä
26.7.2011 15:49
Pasikiainen kirjoitti:Kyllähän niillä on...?
Käy kokeilemassa, laita kierrokset tappiin ja laita 1. vaihde pesään.
26.7.2011 16:18
proppu kirjoitti:Pasikiainen kirjoitti:Kyllähän niillä on...?
Käy kokeilemassa, laita kierrokset tappiin ja laita 1. vaihde pesään.
Siis kyllähän mä nyt sen verran luin netistä sen verran että synkronoidulla ja synkronoimattomalla vaihteistolla on eroavaisuuksia
26.7.2011 17:11
Pasikiainen kirjoitti:proppu kirjoitti:Pasikiainen kirjoitti:Kyllähän niillä on...?
Käy kokeilemassa, laita kierrokset tappiin ja laita 1. vaihde pesään.
Siis kyllähän mä nyt sen verran luin netistä sen verran että synkronoidulla ja synkronoimattomalla vaihteistolla on eroavaisuuksia
Ai sä puhut siitä.
Tarkotin että: "Aaaa, eli motskareissako on synkronoitu vaihteisto, ymmärsinkö oikein?" -> No ei niissä kyllä oo.
26.7.2011 19:10
Aaaa. Joo no joo... Sori
26.7.2011 20:39
Kestäskö tollane hyvissä säädöissä oleva tt nasse tollase 350km ajon mite? Iha vaa vaik varatulppa mukaa.
Ei nosta lämpöjä oikeestaa paskaakaa tollasil alle 100km matkoil vaik mite monottaa ja alle tehopiikin pystyy ajelee päälle satasta.
Et jos se kestää 100km putkee matalil lämmöil ni kestäskö et 150km-->tankille, heti sama perää ja sit viel päälle, eli 350km putkee 2* 10min tauoilla? Välikaasua tietenki aina välillä ja vähä kytkin pohjas rullaustaki, nää on kyl tiedossa.
26.7.2011 21:03
^Eiköhän se tommosen kestä, ite ottaisin varoiksi jos mahtuu pari yleislenkkiä ja kuusiokoloavainta messiin.