7.9.2013 17:05
Alkoon_ kirjoitti: Muutenkin, 2t:n teho tulee piikissä hemmetin paskasti katuajoa ajatellen. Tehot helkutin korkeilla kiekoilla ja tulee tosi aggressiivisesti ulos...)
7.9.2013 19:26
Ethän yhtään yleistä? Kyllähän nyt kaasua kääntämällä pitää tapahtua, tai sitten on jotain pielessä..OziBo_ kirjoitti:Alkoon_ kirjoitti: Muutenkin, 2t:n teho tulee piikissä hemmetin paskasti katuajoa ajatellen. Tehot helkutin korkeilla kiekoilla ja tulee tosi aggressiivisesti ulos...)
No onko se sit kivaa kun nelitahdissa sitä ei edes tule
7.9.2013 19:29
Alkoon_ kirjoitti:Varmaan paras on ensiksi ostaa 2t, jonka jälkeen vaihtaa nelariin, jos siltä tuntuu.
7.9.2013 20:57
riksu26 kirjoitti:Ethän yhtään yleistä? Kyllähän nyt kaasua kääntämällä pitää tapahtua, tai sitten on jotain pielessä..OziBo_ kirjoitti:Alkoon_ kirjoitti: Muutenkin, 2t:n teho tulee piikissä hemmetin paskasti katuajoa ajatellen. Tehot helkutin korkeilla kiekoilla ja tulee tosi aggressiivisesti ulos...)
7.9.2013 21:28
7.9.2013 22:24
OziBo_ kirjoitti:riksu26 kirjoitti:Ethän yhtään yleistä? Kyllähän nyt kaasua kääntämällä pitää tapahtua, tai sitten on jotain pielessä..OziBo_ kirjoitti:Alkoon_ kirjoitti: Muutenkin, 2t:n teho tulee piikissä hemmetin paskasti katuajoa ajatellen. Tehot helkutin korkeilla kiekoilla ja tulee tosi aggressiivisesti ulos...)
En. Sama ku 2-tahdilla pa-säädin kiinni. Ei siellä kyllä oikein mitään tapahdu.
8.9.2013 1:54
8.9.2013 8:54
8.9.2013 13:32
8.9.2013 14:54
8.9.2013 15:32
8.9.2013 15:37
8.9.2013 17:25
Ihan perstuntumalta testattu juttu. Kaveri joka oli ajellu Weeralla ja testas mun Sendaa sano mulle, että kyllä tää paremmin kiihtyy kun WR. Tota kiihdytyspumppua vaan lähinnä sen takia tarvitsisin kun tuo ei lähe kunnolla kiihtymään jos nykäsee kaasun pohjaan vähän pienemmillä kiekoilla vaan jää "miettimään" ja sitten lähtee. Kyllä minä tiedän ettei tällä mitään kotemia voiteta, eikä mitään muitakaan 2t piikkejä, tai ei ainekaan viritettyjä, mutta ihan hyvin ilmajäähy nelariksi kulkee.Kolmetoista kirjoitti:No täytyy olla paska WR jos ilmajäähy-derbille jää
Saapas ja jos jostain muutaman satkun kehitän tulee olemaan tehokkaampi tod.näk. ensi keväänä. En nyt puhu mistään isommasta koneesta. Otappa asioista selvää ennen kun tulet pätemään, että nelaria ei voi virittää ilman, että vaihtaa isompaa konetta. Sitäpaitsi ei tuo koneen vaihto isompaan ole virittämistä, vaan se on virittämistä kun laittaa sitä vakiokonetta.. Tämä on minun mielipideAceFin kirjoitti:Ja ei, niistä ei saa tehokkaita, ellei vaihda oikeasti isompaa konetta, jonka jälkeen se ei enää piikki olekaan
8.9.2013 17:52
8.9.2013 18:02