20.8.2013 19:12
20.8.2013 20:12
Kolmetoista kirjoitti:Kerroppas lisää näistä eroista. Mun mielestä tässä kokoluokassa turhaa tuo ruisku, kaasarivärkkejä sais olla kaikki nää pienemmät mopot eli 125-250cc.
20.8.2013 21:02
20.8.2013 21:40
20.8.2013 21:52
Sehän riippuu siitä, paljon sitä tehoa löytyy valmiiksi. Siitähän se lasketaan ?Wilenius kirjoitti:Mitä taas tulee tuohon teholisäykseen ruiskulla nii 10% piikki nelareissa on noin 1-1,5 heppaa takarenkaalta että sillei...
20.8.2013 22:00
20.8.2013 22:04
20.8.2013 22:09
20.8.2013 22:20
riksu26 kirjoitti:Kolmetoista kirjoitti:Kerroppas lisää näistä eroista. Mun mielestä tässä kokoluokassa turhaa tuo ruisku, kaasarivärkkejä sais olla kaikki nää pienemmät mopot eli 125-250cc.
kiihtyy ja kulkee tuntuvasti paremmin kuin kaasarilla ja onhan ruisku myös paljon luotettavampi.
20.8.2013 22:21
Vähän nopeampi auto, eli ei mitään munamankeleita, vaan esim. Audi A4 tais olla yks, mistä se puhu. Niistähän aika useat on niitä 1.8T versioita, mitä tuolla kaupungilla näkyy.Kolmetoista kirjoitti:Mikäs on sun määritelmä "vähän nopeampi auto?"
En kyllä muista kuulleeni, että olis kellään Hussen nelarista tai Betasta hajonnu kone. Tänäkesänä on foorumilla aika useaankin otteeseen saanu lukea miten nuo ruiskuvärkit on hajonnu. WR:ää ja YZF-R:ää myydään paljon, koska omaan silmään ainakin on ihan komeimpia nelareita ja nimikin on tuttu turvallinen. Nettimotosta kun selailee niin Yzäreitä alkaa olla jo älyttömän paljon myynnissä ja omastansa eroonpääseminen on todella vaikeaa, jos ei oo mitään myyntivalttia (koneremppa tehty, 180 kitti tai putkisto vaihdettu). Oman näkemyksen annoin tuohon kaasari ja ruiskujuttuun. Jos Yamaha WR:n olisi saanut kaasarikoneella niin ajaisin sillä luultavasti vieläkin.
Ihmetyttää vaan miten uudet ruisku-CBR:t ja kaasari-Minarelli DOHC:t pääsee päästörajoista läpi, mutta WR pitää säätää tehtaalla käymään laihalla. Kaikissa näissä värkeissä on hyvät ja huonot puolensa, ei se pyörä kumminkaan oo hutera tai epävakaa vaikka painaisikin vaan vähän yli 100kg, WR:ssä taas on mielestäni aivan liikaa painoa. Luotettava peli se kyllä oli, ajoin 6500km -> 16 000km sillä ja myin pois voitolla
20.8.2013 22:23
20.8.2013 22:27
Prätkä jätkä kirjoitti:VAG 1.8T koneinen auto normaalia ripeämpi, anna mun kaikki kestää ja nauraa![]()
20.8.2013 22:46
riksu26 kirjoitti:Ruiskukemmut on säädetty päin helvettiä tehtaalla, koska muuten niistä irtoaisi yli 15hp, ei päästöjen takia.
20.8.2013 22:50
Pööki kirjoitti:Juupajuu ja lehmät lentää...![]()
Ettäkö melkeen 50% tehonlisäys pelkällä ruiskukartan säädöllä?
20.8.2013 22:55