Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
19.8.2013 21:46
Nelarihusse myös menee maantiellä hyvin tasaisesti, mutta matka-ajossa tarvii kuskilta pitkää pinnaa kovan penkin takia.
Iteltä on nelarihusse kaikilla herkuilla tulossa myyntiin lähipäivinä, galleriassa kuvia ja yv:llä lisätietoja
19.8.2013 21:47
Komppaan joniccia ja suosittelen hussea (tai betaa) postisi perusteella. Ja WR ei ole todellakaan ystävällinen kukkarolle jos sattuu kaatumaan. Kolmetoista voinee kertoa lisää
20.8.2013 0:00
Itteasiassa eiks se just ollut ystävällinen kukkarolle, koska Kolmetoistahan otti kertakorvauksen vakuutusyhtiöltä (jos nyt oikein muistan) ja jäi reilusti voitolle
20.8.2013 0:44
Jos sattuu olemaan kasko. Tosin saahan kaskon nykyään lähes samaan hintaan kuin liikennevakuutuksen. Itellä muistaakseni 50€ osakaskoon korottaminen maksas.
20.8.2013 15:33
Osakaskohan ei korvaa törmäysvahinkoja. Sitä varten on täyskasko.
20.8.2013 15:40
Andis kirjoitti:Itteasiassa eiks se just ollut ystävällinen kukkarolle, koska Kolmetoistahan otti kertakorvauksen vakuutusyhtiöltä (jos nyt oikein muistan) ja jäi reilusti voitolle
Sitä maksaa sitten takasin bonusten menetyksinä. Ja meinasin että jos ei kasko korvaa ni tulee kallis lasku koska WR:än katteet ovat kalliit.
20.8.2013 16:07
Nelarihussen kyllä ite ottaisin jos pitäis noista valita. Samat katteet kuin 2T husseissa eikä ne maksa paljoa, kaasari eli helpompi laittaa säätöihin jos haluaa viritellä, putkistojakin saa muutamia erilaisia, tosin melko suolaiseen hintaan.
WR:llä oon 10tkm päästelly ja kaupunkiajossa oli todella mukava värkki, mettässä ja hiekkateillä taas tuo paino oli huono juttu. Muistaakseni Hussessa oli eri nokka eli tehot pikkusen korkeemmalla kuin WR:ssä. Mä sain oman WR:n niin törkeen halvalla, että ostin heti pois vaikka en ollut sellasella koskaan ajanu. Hyvin se toimi ja mukava värkki oli, mutta kilsat alko olla jo lähemmäs 20tkm, missä alkaa koneet hajoamaan niin myin pois. Ajokouluthan noita käyttää paljon koska helppo käsitellä ja mukava kaupunkiajossa. Käy kokeilemassa kaikkia, jos vaan pystyt.
Tää mun DT ei kyllä syö hirveen paljon enempää kuin WR, kannattaa harkita myös Detsiä tai Aprilia SX.
20.8.2013 16:17
Virittää en aijo nelaria ja metsätiet ja polut unohdan kokonaan, koska keväällä tulee rossi talliin. Joten mahdollisimman hyvä pyörä kaupunki ja matka ja ylipäätänsä huviajeluun tiellä. Kikkailu ei tulisi edes mieleenkään, taino rossilla on eriasia
Korkeintaan panostan ulkonäköön... WR houkuttelisi ruiskuntakia.
20.8.2013 18:13
Ei se ruisku oikeastaan mitään eroa tee... Betasta en tiedä, mutta ei se husse ole mikään mopo. Kyllä se menee ihan vakaasti. WR tuntuu kyllä painavemmalta, ja sitä myötä myös kankeammalta.
20.8.2013 18:20
Kyllä se ruisku tekisi eroa ja paljonkin, jos ei tehdas olisi sitä säätänyt ihan perseelleen, mutta säätäminen taas noissa maksaa...
20.8.2013 18:46
Kerroppas lisää näistä eroista. Mun mielestä tässä kokoluokassa turhaa tuo ruisku, kaasarivärkkejä sais olla kaikki nää pienemmät mopot eli 125-250cc.
20.8.2013 18:51
Päästöt pienemmät
20.8.2013 18:53
Niin ja bensaa menee varmaan litra per 1000km vähemmän.. Päästöjenkö takia WR:t on säädetty liian laihalle? Miksi ruisku-Cebarit sitten on tehtaalta tullessa paremmin säädöissä?
20.8.2013 19:01
Eikös ne muuten just päästöjen takia ollu laihalla?
20.8.2013 19:04
Muistaakseni näin oli. Sun hussessa on varmaan yhtä suuret päästöt kun kymmenessä Yamaha WR:ssä. EU on parasta. Ja Yamaha.