14.7.2013 23:09
_Aku_ kirjoitti:Tullut taas mietittyä ja oon tullut siihen tulokseen, että kyllähän sen pitää smoto/enska olla, ettei tarvi ainakaan jäädä polun/montun reunalle odottaan, kun kaverit lähtee rällään. Ja kun se olis 2T niin huollot olis helpommin suoritettavissa itse. Eli hakusessa
olis kisapiikki tai katulaiska ja olen kääntymässä jälkimmäisen puoleen, koska huolloissa pääsee kuitenkin halvemmalla. Pitäs kuiteskin pysyä liikenteen perässä ja pitempääkin matkaa tulis tehtyä. Mitäs pyörää suosittelisitte.
14.7.2013 23:43
15.7.2013 0:56
15.7.2013 20:21
15.7.2013 23:24
15.7.2013 23:57
Kolmetoista kirjoitti: Yhellä kaverilla imukaula halkes, hörppäs ilmaa ja leipo, 300km jälkeen sama juttu eikä tiedä mistä johtuu.
16.7.2013 2:04
16.7.2013 2:30
16.7.2013 12:55
16.7.2013 18:13
Kolmetoista kirjoitti:Tietenkin nuo sähköviat johtuu kans joskus omistajasta, vedetään vilkkujen johdot päin persettä tms. Mullekkin tarjottiin WR:stä vaihdossa hussea, kuulemma miinuksena "pientä häikkää mittaristossa ja valoissa" Täällä kylällä on kaks saman ikästä SM:ää, toinen tyhjällä putkella ja vakiokaasarilla, toinen DEPillä, WR:n kannella ja isommalla kaasarilla (tämän yksilön tiedätkin), molemmat just rempattu. Niin vaan jäi viivoissa se kovemmilla vireillä oleva yksilö vaikka molemmat on hyvissä säädöissä. Liekö sitten huonompi kuski vai mikä.
17.7.2013 2:19
17.7.2013 9:52
17.7.2013 10:05
17.7.2013 10:11
17.7.2013 12:27