Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
4.8.2008 0:11
Jonttu179 kirjoitti:No itellä meni ihan aito Renthalin fattis ku pyörä kaatu jalalta, et jotenki itel vähä menny usko niihin tai sit joka tanko on vaa toivottoman heikko.
Mulla on aito renthalin läskipaari eikä oo menny miksään vaikka kolmisen kertaa ympäri menty ja kovaa. Tais kovaa mopos tippua jalalta
4.8.2008 1:06
Onkos kukaan tilannu easypartsilta fatbaria/raisereita? Jos vaan sellainen jannu löytyisi niin voisi linkata tongan ja kertoa oman mielipiteen siitä
5.8.2008 17:02
Olen tilaamassa pro taperin stongaa, mitä taivutusta suosittelette?
5.8.2008 17:14
poppana kirjoitti:Olen tilaamassa pro taperin stongaa, mitä taivutusta suosittelette?
Mahollisimman korkee
5.8.2008 17:38
onko kellään DT:ssä timelessin fatbaria ja raisereita? tuliko hyvä ajoasento vai onko liian korkea? miten sujuu kikkailut?
5.8.2008 17:41
laz3 kirjoitti:poppana kirjoitti:Olen tilaamassa pro taperin stongaa, mitä taivutusta suosittelette?
Mahollisimman korkee
Okei
Tilaan "contour reed" taivutuksella. Tuulettuu kainalotki hyvi sillä
6.8.2008 21:55
mistä päin te tilailette noita reilummalla taivutuksella olevia pro taperin tankoja? mc-scatterilla on vaan matalia.
6.8.2008 21:58
Sipe 91 kirjoitti:mistä päin te tilailette noita reilummalla taivutuksella olevia pro taperin tankoja? mc-scatterilla on vaan matalia.
Tokimotolla on ainakin jotain pro tapereja, kattelehan sieltä
7.8.2008 15:10
Kaikki kun tässä topicissa pitävät renhalia ainoana oikeana niin voin melkein luvata että Protaper on yhtä kestävä tai kestävänpi kuin renthal nimittäin tulí crossi kisoissa vedettyä sellaset pannut että yz raiserit vääntyivät mutta protaperin stonga oli täysin suora. Eikä ne raiseritkaan mitään heikko tekoa ole joten nostan hattua sille joka vääntää protaperin fatbarin.
7.8.2008 15:32
Karhunen kirjoitti:Kaikki kun tässä topicissa pitävät renhalia ainoana oikeana niin voin melkein luvata että Protaper on yhtä kestävä tai kestävänpi kuin renthal nimittäin tulí crossi kisoissa vedettyä sellaset pannut että yz raiserit vääntyivät mutta protaperin stonga oli täysin suora. Eikä ne raiseritkaan mitään heikko tekoa ole joten nostan hattua sille joka vääntää protaperin fatbarin.
Mäki konttasin vähäsen protaperin fättiksen kaa ja pumput muljahteli vähä kieroo niistä t-paloista. Tanko on yhtä suora kuin uusi.
9.8.2008 22:57
Tekeekö joku merkki ihan normaalin punaista fat baria? Kattelin muutamat verkkokaupat läpi mut näytti ainakin kuvissa kaikki olevan vähän semmosia viininpunasia. Hämääkö kuva vai onko ne oikeestikin sen värisiä?
9.8.2008 23:28
juva kirjoitti:Tekeekö joku merkki ihan normaalin punaista fat baria? Kattelin muutamat verkkokaupat läpi mut näytti ainakin kuvissa kaikki olevan vähän semmosia viininpunasia. Hämääkö kuva vai onko ne oikeestikin sen värisiä?
Eikö Renthal tee?
http://www.renthal.com/File/product2b.asp?productid=0&tabtype=3&zone=&biketype=&manufacturer=&model=&bikedate=Kaikki kuvat hämää aina jonkin verran.
11.8.2008 3:15
pommittaja91 kirjoitti:onko kellään DT:ssä timelessin fatbaria ja raisereita? tuliko hyvä ajoasento vai onko liian korkea? miten sujuu kikkailut?
Parempi, ei liian korkee.
12.8.2008 19:48
poppana kirjoitti:Olen tilaamassa pro taperin stongaa, mitä taivutusta suosittelette?
Windham.