16.6.2013 15:23
Andis kirjoitti:MiniMies kirjoitti:Derbin alustakin on niin kakkaa, kun lähtee moneen muuhun nelariinkin vertaamaan. Laatu muutenkin yleisesti aika heikolla tasolla.
Jos lähetään muihin nelareihin vertaamaan, niin onhan nää uutena puolet halvempiakin! Ei kai ny kukaan voi luulla, että vajaalla kolmella tonnilla saa yhtä hyvän pyörän ku viidellä tonnilla. Omassani on kyllä laatu ollu ihan kohillaan, ei mitään vikaa
Pakko ny vähän puolustella, vaikken näitten suuri fani ookkaan, mutta omistaja kuitenkin
16.6.2013 17:21
16.6.2013 17:25
16.6.2013 17:34
lusikka6000 kirjoitti:Kertokaas joku halpa 2t piikki alle 1000e mielellää ja endurovanteilla, tarkotus olis hommata joku semmone talviajoon. oon katellu yammui mut onko mitään parempaa vaihtoehtoo?
16.6.2013 18:56
riksu26 kirjoitti:pihasta lähtee vähän räväkämmin, pitää kolmosella laskea kaasu, kun perä heittää sivulle.
lusikka6000 kirjoitti:Kertokaas joku halpa 2t piikki alle 1000e mielellää ja endurovanteilla, tarkotus olis hommata joku semmone talviajoon. oon katellu yammui mut onko mitään parempaa vaihtoehtoo?
16.6.2013 21:24
Lähin paikaltaan liikkeelle, eli oli oikea jalka maassa, pyörä ei ollu suorassa, joten tottakai se lähtee heittämään perää, varsinkin kun tuota vääntöäkin on "hieman" toisella tavalla kun tuossa sun moottorisahassa Ihan vinkkinä. Kannattaisi lopettaa ajoissa tuo offtopic, ennenkuin moderaattorit tulee jakelemaan bannia, vaikka se tosin olisikin ihan oikein tuommoisille idiooteille.MiniMies kirjoitti:Sitten on taas pyörässä tai kuskissa vikaa Kyllä minä ainakin voin suttailla niin paljon kun lystää mutta ihan suorassa se pysyy silti
16.6.2013 21:43
16.6.2013 21:45
16.6.2013 21:47
16.6.2013 21:48
16.6.2013 21:49
16.6.2013 21:54
riksu26 kirjoitti:Lähin paikaltaan liikkeelle, eli oli oikea jalka maassa, pyörä ei ollu suorassa, joten tottakai se lähtee heittämään perää, varsinkin kun tuota vääntöäkin on "hieman" toisella tavalla kun tuossa sun moottorisahassa Ihan vinkkinä. Kannattaisi lopettaa ajoissa tuo offtopic, ennenkuin moderaattorit tulee jakelemaan bannia, vaikka se tosin olisikin ihan oikein tuommoisille idiooteille.MiniMies kirjoitti:Sitten on taas pyörässä tai kuskissa vikaa Kyllä minä ainakin voin suttailla niin paljon kun lystää mutta ihan suorassa se pysyy silti
16.6.2013 21:58
16.6.2013 22:43
-linttamummo- kirjoitti:Oot varmasti ajanut kisapiikkiä ja osaat sanoa millaiset väännöt siinä on? Voin sanoa että esimerkiksi 2t kotarissa on aika hullusti paremmat väännöt kun sinun derbissäsi kun olen molempia ajanut
Mun osalta tämä keskustelu on ohi jo, mutta te saatte jatkaa sitä niin kauan kun haluatte.. Tuosta uhoamisesta vaan tulee mieleen ne 5v pennut, mitkä tuolla kaupungilla huutelee laumoissa ohikulkijoille ihan mitä sattuu..Kolmiovoileipä kirjoitti:Eiköhän se riitä jo
16.6.2013 22:58
MiniMies kirjoitti:riksu26 kirjoitti:pihasta lähtee vähän räväkämmin, pitää kolmosella laskea kaasu, kun perä heittää sivulle.
Sitten on taas pyörässä tai kuskissa vikaa Kyllä minä ainakin voin suttailla niin paljon kun lystää mutta ihan suorassa se pysyy silti
riksu26 kirjoitti:Lähin paikaltaan liikkeelle, eli oli oikea jalka maassa, pyörä ei ollu suorassa, joten tottakai se lähtee heittämään perääMiniMies kirjoitti:Sitten on taas pyörässä tai kuskissa vikaa Kyllä minä ainakin voin suttailla niin paljon kun lystää mutta ihan suorassa se pysyy silti