Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
8.1.2009 17:30
Mutta niistä heikkateistäkään ei saa läheskään kaikkee irti piikkisellä nelarilla.
8.1.2009 22:18
BerZ kirjoitti:Mutta niistä heikkateistäkään ei saa läheskään kaikkee irti piikkisellä nelarilla.
No eipä se piikkinen 2-tahtikaan mikää sputnik ole
8.1.2009 23:44
Visukinttu kirjoitti:BerZ kirjoitti:Mutta niistä heikkateistäkään ei saa läheskään kaikkee irti piikkisellä nelarilla.
No eipä se piikkinen 2-tahtikaan mikää sputnik ole
No ei. Mutta sillä ei tarvi ajaa AINA täysiä toisin kun nelareilla.
9.1.2009 2:19
Mitenkäs niillä nelareilla on pakko ajaa täysiä?
9.1.2009 7:54
Että saa hiekkateistä kaiken ilon irti?
Muutenkin nelarilla ajo on kauheeta vingutusta kokoajan että pysyis ees jotenkin liikenteen mukana. Pienemmissä nopeuksissa kylläkin vähän siedettävämpää.
9.1.2009 9:26
Toi on taas tota kotkapojan uhoa.. Ei pyörällä tartte päästä kovaa, että sillä on hauskaa.. Jos vauhti on pääasia, ni kannattaa vaihtaa harrastusta..
9.1.2009 15:40
" Jos vauhti on pääasia, ni kannattaa vaihtaa harrastusta.." Eikös juuri tämä ole vauhdikas harrastus? Itseäni ketuttaa nelari tuo tehonpuute varsinkin maantiellä, satasen vauhdissa 10000rpm mittarissa, noloa suorastaan. No, silti ajan tuolla varaderolla, kun töihinkin täytyy päästä, taloudellisesti. Hussessakaan ei ole tehoa soratiellä tarpeeksi aina, mutta kyllä sillä silti kelpaa ajella vrt. 4-tahti, voi painella luisussa mutkat teholla, ei moottorijarrulla kuten 4-tahdilla
e: Kirosana siistity
Viimeksi muokannut -MarkusH päivämäärä 9.1.2009 16:55, muokattu yhteensä 1 kerran
9.1.2009 16:05
-MarkusH kirjoitti:" Jos vauhti on pääasia, ni kannattaa vaihtaa harrastusta.." Eikös juuri tämä ole vauhdikas harrastus? Itseäni vituttaa nelari tuo tehonpuute varsinkin maantiellä, satasen vauhdissa 10000rpm mittarissa, noloa suorastaan. No, silti ajan tuolla varaderolla, kun töihinkin täytyy päästä, taloudellisesti. Hussessakaan ei ole tehoa soratiellä tarpeeksi aina, mutta kyllä sillä silti kelpaa ajella vrt. 4-tahti, voi painella luisussa mutkat teholla, ei moottorijarrulla kuten 4-tahdilla
Itellä satasen vauhdissa 8000 mittarissa eikä joudu edes vinguttamaan. Mutkat kaasu pohjassa satasen vauhdissa. Suorat taas niin kovaa kun pääsee(=max 120km/h). Ajan siis 4-t cebarilla.
9.1.2009 21:54
-MarkusH kirjoitti:Eikös juuri tämä ole vauhdikas harrastus?
Radalla ehkä
10.1.2009 12:49
Kyllä sillä nelarillakin kerkiää vaan kun hallittee... Nimimerkillä vakio huskyllä tt kotkaa vieny pururadalla... Ja tosin kotkassa oli uudet nappulat ja mulla loppuunajetut smotot..
10.1.2009 13:59
twmx kirjoitti:Kyllä sillä nelarillakin kerkiää vaan kun hallittee... Nimimerkillä vakio huskyllä tt kotkaa vieny pururadalla... Ja tosin kotkassa oli uudet nappulat ja mulla loppuunajetut smotot..
Ei toi tarkota ainakaa mun mielestä et se siltikää kulkis.. Joillekki se riittää, joillekki ei. Ja kotkas oli töhö kuski jos a1 husqulle häviää purtsa rallis....
10.1.2009 20:01
Mad_Croc92 kirjoitti:-MarkusH kirjoitti:" Jos vauhti on pääasia, ni kannattaa vaihtaa harrastusta.." Eikös juuri tämä ole vauhdikas harrastus? Itseäni vituttaa nelari tuo tehonpuute varsinkin maantiellä, satasen vauhdissa 10000rpm mittarissa, noloa suorastaan. No, silti ajan tuolla varaderolla, kun töihinkin täytyy päästä, taloudellisesti. Hussessakaan ei ole tehoa soratiellä tarpeeksi aina, mutta kyllä sillä silti kelpaa ajella vrt. 4-tahti, voi painella luisussa mutkat teholla, ei moottorijarrulla kuten 4-tahdilla
Itellä satasen vauhdissa 8000 mittarissa eikä joudu edes vinguttamaan. Mutkat kaasu pohjassa satasen vauhdissa. Suorat taas niin kovaa kun pääsee(=max 120km/h). Ajan siis 4-t cebarilla.
mullakin on jotain 8-10k rpm mittarissa kun ajan satasta (ykkösvaihteella)
10.1.2009 22:27
Itellä on vähän siihen tyyliin että kyllä sitä tylsyyteen menee jonnekkin suljetulle alueelle kikkailee.. Tai harjottelee.. Mutta muuten tykkään ajaa matkaa rauhallisesti eikä millään isoilla kierroksilla.. parasta <3
Kuhan vaan ajokaus alkaa taas niin sit pääsee valmiilla pärrällä päästelee mutka pätkää
Mutta nykyään se tulee olemaan että mennään joko rajotusten mukasesti tai alle
(piikillä ajaminen on kallista.. Siis en meinaa 125 ajaminen on kallista vaan kun on 2tahti ja siinäkun tulee se piikki .. Itellä tarkalleen 7k kohalla
)
11.1.2009 19:47
snuarrow kirjoitti:Mad_Croc92 kirjoitti:-MarkusH kirjoitti:... satasen vauhdissa 10000rpm mittarissa, noloa suorastaan....
Itellä satasen vauhdissa 8000 mittarissa....
mullakin on jotain 8-10k rpm mittarissa kun ajan satasta (ykkösvaihteella)
No niinpä, kevarilla saa normaalissa matkavauhdissa ajaa älyttömillä kierroksilla. Onneksi on suht hiljainen pyörä ettei tarvitse hävetä niin paljoa...
12.1.2009 18:21
Mistäköhän se johtuu että mopoista on pakko päästä ohi etenkin m-autoista, samaten valoissa pitää uhota kaikille autoille jos vähänkin hienompi tai joku pörinä bemari, huomaannu myös omalla kohalla sekä joillakin kavereilla on tapana tehä järjettömiä ohituksia rekoista, vähän ennen ramppia, nopeita kiilauksia eteen yms...