Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
24.7.2008 1:47
tsacyour kirjoitti:Nasu_ kirjoitti:Ei nyt varsinaisesti aiheeseen liity mutta eikös rek. otteessa ilmoitettu teho ole koneteho eikä takapyörältä tuleva?
Mun mielestä se on just toi takapyörällä oleva teho. Mun rekisteriotteessa lukee nettoteho 9kw, mutta mun tietääkseni bruttoteho on se koneteho ja nettoteho sit takapyörältä tuleva. Emt
Joo nettoteho on takarenkaalta mitattu, bruttoteho koneteho. Itsellä 10kW merkitty vaikka 11kW pitäs olla, noh, sainpahan jonkun euron vakuutuksista pois
Ja omapainoo 14kg liikaa. Mutta mitäpä minä valittamaan pyörästäni, eipä paljon persettä kutita se että saan vakuutukset halvemmalla eikä poliisit napise
24.7.2008 12:20
Rekkariottees on muute sitten tankki täynnä paino ja teho yleensä takaselta.
24.7.2008 13:00
Kyllä mulla on aina ihan se moottoriteho pyörissä rekisteriotteesta löytynyt, samoin muutoskatsastaessa (piikki ja myöhemmin mp) on sinne myöskin moottoriteho laitettu, eikä takapyörätehoa vaikka sekin olisi dynolapussa ollut merkattuna.
24.7.2008 22:45
Atech kirjoitti:Rekkariottees on muute sitten tankki täynnä paino ja teho yleensä takaselta.
Sittenhän tuo on päin persettä, pyörän omapaino 150kg ja tankki on 15l ja öljysäiliö puolitoista, plus tietty jarrunesteet yms. että menee ainakin sinne 170 pintaan, yli 164 jokatapauksessa.
Uskoisin että "omamassa" on kuivapaino?
25.7.2008 0:57
Yleensä "kuivapaino" minkä valmistaja ilmottaa meinaa että sisältää öljyt ja nesteet ja akun ja kaikki paitsi bensat. Näin ainakin Cagivalla. Mutta eiköhän takaisin aiheeseen.
25.7.2008 10:25
n00bzor kirjoitti:Sittenhän tuo on päin persettä, pyörän omapaino 150kg ja tankki on 15l ja öljysäiliö puolitoista, plus tietty jarrunesteet yms. että menee ainakin sinne 170 pintaan, yli 164 jokatapauksessa.
Bensan tiheys on noin 0,75 kg/l, joten 15l bensaa painaa 11,25kg. Öljyn tiheys on vähän suurempi. Joten kyllä siitä tulee aika lähelle 164kg.
27.7.2008 14:49
Oma pyörä TT + DEP = taitaa kallistua jo virityksen puolelle.
31.7.2008 10:28
Omassa dt:ssä Athenan putki ja ypvs säädöt. Pipercross löytyy kans ostoslistalta
3.8.2008 0:02
en ny löytäny parempaa topikkia vaikka etsiskelin tyyliin "tietämätön käyttäjä kysy kysymyksesi täällä" ku oon joskus tollatteen nähny no iha sama kuiteski..
No elikkä mitähän luokkaa mahtaapi olla Suzuki Ts TT:nä ja tällä tarkoitan että Tehari kiinni ja Rave (josko siihen sellasta voi pistää?) ja suutinsettiä (jos tarvii) mut kuitenki vakio pytyllä ja vakio kaasarilla ja ehkä ilman suodattimena vois olla joku vapaammin virtaava.. Oisko jtn luokkaa 22-25hp takapyörällè? en tiä yhtää siks tulinki kysyy.
3.8.2008 11:34
Tessussa taitaa vakiona olla pakoaukonsäädin toiminnassa? Ja ravehan on rotaxin koneeseen tehty joten unoha se.
3.8.2008 12:34
Nyt tulee sit n00b1 kysymys. Eli kun laitan TT:ksi, niin otan putkesta katin poies. Meinaako katti katalysaattoria?
3.8.2008 13:21
stumpe kirjoitti:Nyt tulee sit n00b1 kysymys. Eli kun laitan TT:ksi, niin otan putkesta katin poies. Meinaako katti katalysaattoria?
Kyllä.
3.8.2008 18:25
Nyt on husse a1, mut 1000km huollon jälkee TT. Viel pitäis päättää: tt-putki, dep vai crd !
ehdotuksia?
3.8.2008 18:30
Byss kirjoitti:Nyt on husse a1, mut 1000km huollon jälkee TT. Viel pitäis päättää: tt-putki, dep vai crd !
ehdotuksia?
Dep on nätein
crd kiekasee vissiin aika korkeelta
tt-putki varma valinta
mutta oma ehdotus on dep
6.8.2008 15:18
Toi on paskapuhetta että CRD ois yläkierros putki !
Husse topicis joskus jopa puhuttu et CRD vääntäs alhaalt paremmi ku DEP ?