29.5.2013 19:01
29.5.2013 20:12
29.5.2013 20:14
29.5.2013 22:38
29.5.2013 23:08
29.5.2013 23:42
Rajis- kirjoitti:No eihän toi öljynsyönti nyt mikää kriteeri ole, noissa on sama kone
29.5.2013 23:52
Kolmetoista kirjoitti:Let the shitstorm begin..
Itse WR:llä 11tkm rullaileena voin sanoa, että pyörä on kyllä ison tuntuinen ja painava muihin verrattuna. Riippuu sitten henkilöstä, onko se hyvä vai huono asia. Mun ajeluihin riitti tuo 110-120km/h huiput aivan hyvin ja pyörä on kyllä mukava ajaa kaupungissa, monessa ajokoulussakin on WR Jos nyt saisin päättää kumman uutena ottaisin, niin valitsisin Hussen. 2T mallien kate- ja tarrasarjoilla siitä saa todella maukkaan, alusta on parempi, virittäminen on helpompaa ja halvempaa ja se on 20kg(?) kevyempi kuin WR. Jollain ihme kikalla Hussen vakiopöntön saa murisemaan mukavasti ja muutenkin se on sporttisempi ja enemmän supermototyylinen kuin WR.
Kerran lervin omaa tyhmyytyäni WeeRalla ja vakuutus korvasi maskin muovista, etukatteesta, takakatteesta, penkinjatkeesta ja muutamasta kahvasta 1200 euroa, eli osat on kyllä aivan helvetin kalliita. Kummatki on ihan päteviä värkkejä ja loppupelissä vaikuttaa omat mieltymykset ulkonäön ja ajettavuuden suhteen.
30.5.2013 0:47
30.5.2013 11:15
MiniMies kirjoitti:Rajis- kirjoitti:No eihän toi öljynsyönti nyt mikää kriteeri ole, noissa on sama kone
Sama kone mutta wr on jo alkuunsa liian laihalla ja ruisku on isompi homma säätää.
30.5.2013 11:18
30.5.2013 12:04
30.5.2013 21:16
30.5.2013 22:30
2.6.2013 21:04