Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
22.6.2008 21:25
Paitsi että, tietenkin pyörästä ja stongasta riippuen, pitää porata kaasukahvan "tapille" pieni reikä stongaan. Mikä siis estää koko kahvan pyörimisen, kun vääntää kaasua.
22.6.2008 21:28
Hiitti kirjoitti:Paitsi että, tietenkin pyörästä ja stongasta riippuen, pitää porata kaasukahvan "tapille" pieni reikä stongaan. Mikä siis estää koko kahvan pyörimisen, kun vääntää kaasua.
Missäs pyörissä tollasia systeemejä o? Yleensä se kaasukahva kiristetää kiinni samalla tavalla ku muutki kahvat
22.6.2008 21:32
Mulla on ainakin nykysessä pyörässä ja mopossakin oli. Ihan joka pyörässä silleen ei kai oo.
Kaasukahva tulee siis ihan normaalisti kiinni, paitsi että sisäpuolella on pieni tappi jolle porataan kolo stongaan.
22.6.2008 21:33
600cbr:n molempien puolien namikoissa on kyseiset tapit, ja samanlaisia namikkamöttejä näkyy monessa muussakin vehkeessä
23.6.2008 1:26
Myös DT RE:issä ja X:issä on ainaki. Ite viilasin sen tapin pois
30.6.2008 21:04
onko kellään kokemusta kyseisestä --> Pro Taper Contour hawk high? itsellä tulossa kyseinen ohjaustanko DTX:ää
3.7.2008 12:02
Itteä kiinnostas toi ProTaperin laatu, kun maahantuojan kuvastossa on jostain testistä mainintaa missä tuo n. 130€ Taperi pätki kaikki muut stongat reilusti. Onko asia oikeasti näin ? Tähän asti käytetty Renthalia, mutta sillä tiettävästi on "hieman" enemmän hintaa.
3.7.2008 18:03
Jonttu179 kirjoitti:Itteä kiinnostas toi ProTaperin laatu, kun maahantuojan kuvastossa on jostain testistä mainintaa missä tuo n. 130€ Taperi pätki kaikki muut stongat reilusti. Onko asia oikeasti näin ? Tähän asti käytetty Renthalia, mutta sillä tiettävästi on "hieman" enemmän hintaa.
jenkki lehtien testeissä ainakin pärjännyt hyvin.. itellä tollanen protaper countour niin kyllä on kestänyt kaatumiset hyvin, ei ole vääntynyt mihinkään suuntaan.
itse ainakin uskon tuohon testi tulokseen..
eikä tolla protaperilla ja rethallilla ole montaa euroa hinta eroa..
4.7.2008 16:11
mites jos tilaa tuon tokipro:n tangon tuolta mc-scatterilta, niin mitkä raiserit siihe käy?
4.7.2008 19:07
_anttik kirjoitti:mites jos tilaa tuon tokipro:n tangon tuolta mc-scatterilta, niin mitkä raiserit siihe käy?
Kaikki fatbar kiinnikkeet, jos siis fatbarin aiot ostaa. Scatterilla merkkeinä timeless ja AIR.
4.7.2008 20:58
Onkos porukoilla kestänyt nua tokipro tangot hyvin ?
7.7.2008 23:07
Jonttu179 kirjoitti:Itteä kiinnostas toi ProTaperin laatu, kun maahantuojan kuvastossa on jostain testistä mainintaa missä tuo n. 130€ Taperi pätki kaikki muut stongat reilusti. Onko asia oikeasti näin ? Tähän asti käytetty Renthalia, mutta sillä tiettävästi on "hieman" enemmän hintaa.
Kyllä mulla ainakin on kestäny monet kaatumiset hyvin. Ja ajoasento parani ihan helvetisti. Windhamin taivutusta voin suasitella.
9.7.2008 23:47
öräwä kirjoitti:Onkos porukoilla kestänyt nua tokipro tangot hyvin ?
Ei, mut silti hyvä hinta-laatu-suhde.
18.7.2008 15:33
onko kellään kokemusta biltema fatbarista?
7075t6 alumiinia kun on niin pitäishän se jotai kestää,hintaakin on vain 29,90
luulen että on ihan yhtä hyvää laatua kun esim allrightin dice stongat, ainoa huono puoli on että tangossa varmaankin lukee biltema
taivutukset on täsmälleen samat kun renthalin "supermoto racer" stongassa
18.7.2008 15:47
pommittaja91 kirjoitti:onko kellään kokemusta biltema fatbarista?
7075t6 alumiinia kun on niin pitäishän se jotai kestää,hintaakin on vain 29,90
luulen että on ihan yhtä hyvää laatua kun esim allrightin dice stongat, ainoa huono puoli on että tangossa varmaankin lukee biltema
taivutukset on täsmälleen samat kun renthalin "supermoto racer" stongassa
se bilteiman merkki on siinä keskellä stongaa eli laitat sellasen pehmusteen siihen niin kukaan ei huomaa