Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
23.4.2014 8:47
Joku suoja saattanu lähteä irti. Ei tosiaan mitään pulttia tuossa ole.
23.4.2014 17:02
Tuli tässä muuten mieleen, että millä letkulla porukka yleensä kiinnittää noita äänenvaimentimia yleensäkkin moottoripyöriin? Meinaan mistää ei mahda löytyä kuumuuden kestävää letkua? Tai ainakaan oikealla koolla. N.40mm sisähalkaisija pitäis olla..
23.4.2014 22:29
Mopoissahan on ainaki käytetty jäähytysletkua, mutten tiiä miten kovia lämpötiloja se sitte loppupeleissä kestää
Ite hitsailin vaan oikean kokoisesta metalliputkesta kiinnityslaipan, jolla sitte sai änkän helposti putkeen kiinni.
25.4.2014 17:07
Itse en ehkä laittaisi ainakaan nelariin jäähytinletkua, tuumaa nimittäin käydä kuumana putkisto..
Riippuu tosin ajotavasta DItsellä oli mopossa muistaakseni jotain kuumankestävää silikoniletkua jossa oli jotain vahvike lankoja sisällä? Sitä en ainakaan kaasutoholla saanut hajalle niin luulisi kestävän. Tiedä sitten mistä sitä saa.
25.4.2014 19:26
Mites olette laittanut kaasarille menevän tuorevoiteluletku kiertämään takas öljysäiliöön? Oisko järkevää porata siihen korkkiin reikä josta laittaa sit menemää sinne?
25.4.2014 22:32
L_rppa kirjoitti:tezarii kirjoitti:Olis sellaset kysymykset kun tuli viime viikon perjantaina ostettua kevari kaverilta niin eikö se ollut niin että viikon sisällä pitäisi käydä katsastuskonttorilla laittamassa omiin nimiin? Tuleeko siis jotain lisämaksuja jos käyn vasta 11-12 päivää oston jälkeen laittamassa?
Tulee ja ihan perkeleesti, jos nyt ihan oikein muistan niin ylimenevistä päivistä tulee useemman kympin/päivä. Aika paljon sain ainakin ite pulittaa kun yheksäntenä päivänä menin vasta...
No kävin 12 päivää oston jälkeen laittamassa omiin nimiin, niin ei sanonut mitään että olis myöhässä ja mitään maksuja ei tullut
27.4.2014 11:49
Miten säädetään ajoitukset nelarista? Entä mitä pitäisi tehdä, kun vauhtipyörän merkit ovat kohdallaan, niin nokkaketjun rattaan merkit eivät lähelläkään? Vielä etsin vikaa, kun pätkii kaasu pohjassa, eikä jaksa kulkea.
27.4.2014 18:39
Otat nokkaketjun pois paikoiltaan ja pistät sitten ajoitukset oikein. Sitten ketju takas paikoilleen.
28.4.2014 17:06
Tuli ostettua supermoto vanteet kotariin. Täytyykö pyörä muutoskatsastaa että saa kyseiset renkaat rekisteriotteeseen?
28.4.2014 18:05
Kyllä täytyy.
28.4.2014 20:11
Miten ku itellä husse 9kw papereissa ja joitain kotareita 7kw ja joitain husseja on ollu 3.5kw papereissa nii voisko joku selittää miten toi homma oikein toimii?
28.4.2014 22:15
Pyörät kun pitää Euroopaan tuodessa alittaa päästörajoitukset, joten tehtaat kuristavat pyöriä niin paljon, että alittavat nuo rajoitukset.
29.4.2014 21:00
Mitäs öljyä kannattaisi laittaa pumppuihin kun stefat vaihdan?
29.4.2014 21:35
Keulaöljyä suosittelen. Öljyn ominaisuudet on suunnattu tätä varten ja näin toimii (tai ainakin pitäisi) paremmin kuin esim. perus koneöljy. Suunnilleen samassa hintaluokassa kuitenkin koneöljyn kanssa, niin en näe syytä miksei ostaisi suoraan hommaan suunnattua öljyä.
Kannattaa muuten laittaa sitä viskositeettia mitä ohjekirja suosittelee (piikeissä 5w taitaa olla yleisin), eikä lähteä öljyn viskositeetin avulla vaihtamaan keulan ominaisuuksia, nimim. kokemus puhuu
. Laitoin wr hussen keulaan jäykempää öljä toivoen, että olisi tullut jäykempi-> aivan hirveä keula ja 15€ hukkaan.
29.4.2014 23:17
Juu viskositeettiä tarkoitinkin
Pitää kattoa jos jonkun sortin ohje/huoltokirjan netistä löytäis kun ei tullut pärrän mukana. Jos ei löydy niin sitten pitää ostaa tuota 5w:tä
Toivottavasti kerkeen huomenna laakerikeskukseen kun neljältä pääsen koulusta ja puoli viisi menee kiinni..