Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
2.7.2012 18:20
Ja siitä jollekkin TT Räsä!
http://www.nettimoto.com/aprilia/rs/1347020Eipä ole sähkövikaa ilmennyt ikinä tai mitään muutakaan vikaa. ''vanhaa'' kunnon 2tahtari tekniikkaa eikä mitään nelarirämpyttimiä. (Älkäähän nelaristit ottako itteenne tästä)
2.7.2012 18:25
Oman pyörän mainostajalle bannit.
2.7.2012 18:29
Kolmetoista kirjoitti:Oman pyörän mainostajalle bannit.
Älä mökötä...
2.7.2012 20:04
Ei tuossa mitään mököttämistä. Lähinnä sinä sitten mökötät kun modet antaa menolippua banaanisaarille. Poistaisin viestin jos olisin sinä.
2.7.2012 20:27
Jos kaikki lähettää noita "ostakaa mun mopo" -viestejä niin koko topic täyttyy niistä. Jokanen löytää sun pyörän jos haluaa sen ostaa.
Ps. Älä lainaa edellistä viestiä.
2.7.2012 21:56
Vaikka itellä on Husqu niin olen kyllä ihan samaa mieltä että esim. Hondat on luotettavampia ja sähkövikoja Husseista löytyy. Seosvoitelulla tosin leipomisherkkyys aika bullshit juttu. Leipasee se Hondakin kun laitetaan 20 kokoa liian pieni pääsuutin. Tässä kohdin saattaapi se käyttäjäkunta astua kuvioihin
Mutta loppujen lopuksi se, että Hondassa ei ole Husqun sähkövikoja ja se on luotettavampi, ei tee siitä Hussea parempaa pyörää. Pitää löytää pyörä joka itelle sopii.
2.7.2012 22:10
Paska tottushan on (anteeksi kun yleistän), että italialainen ei sähköistä mitään ymmärrä ja tämä yhdistettynä siihen et tuotantokustannukset yritetään vetää alas aiheuttaa sen, että sähköjen viimeistely ei ole parasta mahdollista ja senpä takia sähkövikoja ilmenee.
Ja tämä sähkövikaisuus ikävästi ilmenee kyllä niin autossa kun pyörässä merkkiin ja valmistusmaahan katsomatta kun kaikki yrittää halvalla sen sähkösarjan tehdä.
2.7.2012 22:37
=Pienempi litrateho, kestää pidempään? Ja sähkövikoja tahtoo löytyä pelistä ku pelistä, harvemmista mitään suurta. Mutta montaa pyörää ei ole joka jättäisi tielle jos puhutaan näistä perus pyöristä. Ja jos jättää niin ei kaikki kestä ikuisesti, toiset vähemmän, toiset enemmän, sillä ei suoraan sanottuna ole paljoa paskaakaan väliä jos pitää pyörästään. Ja vielä tuohon pappa betalariin: Vaikka isä osti mulle räsän niin pidän siitä kyllä niin hyvää huolta kuin pystyn, ja näin tekee varmasti moni muukin, tai ainakin huollattaa sitä. Sitten on näitä poikkeuksia tai muuten saatanan hölmöjä pentuja.
2.7.2012 23:41
Niin. Yleensä kun hommansa osaa niin sähköviat eivät ole suuri este.
3.7.2012 0:01
Missäs vaiheessa -08 husseen pitäs alkaa alakerran remppaa tekemään? Ja paljon männän vaihto + pytyn hoonaus maksaa jos mäntä setin tilaa netistä ja vaihtaa itse ja pytyn käyttää jossain pajalla hoonauksessa?
3.7.2012 0:46
Mäntäsarja n. 120e ja hoonautus 0-30e. Turha alkaa kuitenkaan sitä hoonailemaan jollei oo leiponu tms.
Alakertaremppa yleensä siinä n. 25tkm kohalla
3.7.2012 12:45
Moro! Kevari kortti lähenee, ja mietin tässä, minkä sitä laittaisi. Mieli tekisi laittaa 2-tahti, koska tehokkaampi ja mukavampi ajella, mutta tykkää ryystää bensaa turhan paljo ja huoltoja paljon enempi, kuin 4-tahdissa. Nytten vaihtoehtoina on Yamaha wr 125x ja Husselta SM. Kotarit ja Temmit on sen verta hintavia, ettei niihin ole rahaa. Wr kuluttaa sen 3,5-4 litraa sataselle (?) mutta minkä verran tuommonen tt-husse kuluttaa? Husqvarna miellyttäs myös omaa silmää enemmän. Hussen jos laittaisi, niin 2006 taisi olla "paras malli" , koska ei pitäisi olla sähköjen kanssa ongelmia? Paljoko kerkeää kertyä tunteja ennen, kuin mäntää Hussesta pitää vaihtaa? Pyttyä hoonauttaa, yms muita huoltoja tehdä? Öljyjä tietty pitää vaihtaa ja putsaria pestä. Yamahassa pitää taasen venttiilejä säätää? Kuin pitkään ajaa säätämisen jälkeen? Husseja saisi myös halvemmalla. Tässä pikkuhiljaa pitäisi päättää, kumman sitä hommaisi.
3.7.2012 13:00
Kannattaa harkita nelareista myös Husqvarnan nelitahtia. Kevyempi eli kulkee ja kiihtyy paremmin kuin Yamaha WR125. Kone muuten sama mutta yamahassa ruisku ja hussessa kaasari. Rieju Marathon on myös yksi vaihtoehto nelareista. 2tahdeista en sano mitään koska tietämättömyyteni aiheuttaisi paskamyrskyn. Mikä on budjettisi?
3.7.2012 13:30
Ei noi katulaiskat 2t:t mitenkään paljoo kuluta omasta mielestä, nätissä ajossa menee siihe 6l satasella aika moni 2t pyörä.
Mut jos nelaria haluat ni toi wr on omasta mielestä helvetin laiva ja ruma ku vertaa toho husquu. Ite ostasin ton 4t hussen mielummi, hinta- laatu suhde huomattavasti parempi.
3.7.2012 13:46
Ei katulaiskoissa puhuta tunneista vaan kilometreis.
Husseis hyvä on 10tkm välein mäntä ja 25-35tkm välein kiertari ja petarit.
Kulutus jotain 6-9litraa täysin riippuen kaasukädestä.
Venttiilit ku kerran säätää kunnolla oikeisiin mittoihin ni kyllä niillä 10tkm pitäs ajaa mutta niitä tarkistellaan useimmite 5tkm välein. Tai tuo on tollasta yleistä mutu tietoa, koska henkkohtasesti en tiedä yhtään 125cc nelaria josta säännöllisesti venoja säädettäs koska ne vaan pysyy arvoissaan. Kyllä se konekin sitte kertoo nopeesti nelarissa koska ne venat menee umpeen tai ovat päässeet aukeamaan.
Osta fantic