9.5.2010 10:27
10.5.2010 14:34
10.5.2010 15:52
topias93 kirjoitti:Millasta vahaa kannattais laittaa muovipinnoille ja sit metallipinnoille (tankki yms.)
Entä tietääkö kukaa jotain melko halpaa asiallista puhistusainetta jolla sais vanteet blingaamaa?
10.5.2010 17:00
10.5.2010 17:46
AfterEffect` kirjoitti:topias93 kirjoitti:Millasta vahaa kannattais laittaa muovipinnoille ja sit metallipinnoille (tankki yms.)
Entä tietääkö kukaa jotain melko halpaa asiallista puhistusainetta jolla sais vanteet blingaamaa?
Korrekin muovikiilto katteille, tankkii yms vähän riippuu, haluatko suojaa vai kiiltoa vai mitä.
Vanteisiin suosittelen vanteenpesuainetta+ esim motorex protect&shine blingi ainetta.
Sil pysyy vanteis blingi+suojaa .
sehän pötikkä on tämmöne
10.5.2010 19:44
sikil4 kirjoitti:AfterEffect` kirjoitti:topias93 kirjoitti:Millasta vahaa kannattais laittaa muovipinnoille ja sit metallipinnoille (tankki yms.)
Entä tietääkö kukaa jotain melko halpaa asiallista puhistusainetta jolla sais vanteet blingaamaa?
Korrekin muovikiilto katteille, tankkii yms vähän riippuu, haluatko suojaa vai kiiltoa vai mitä.
Vanteisiin suosittelen vanteenpesuainetta+ esim motorex protect&shine blingi ainetta.
Sil pysyy vanteis blingi+suojaa .
sehän pötikkä on tämmöne
mistäköhän tota saa?
11.5.2010 22:52
11.5.2010 23:20
EGo0s kirjoitti:EN tiedä kuuluuko tänne, mutta kysytään nyt kumminkin.
Eli etulokarissa on pari kolme n. 3mm paksuista skraadua, eli miten ne saisi parhaiten pois. Eli hionta ja sen jälkeen maalia pintaan? Mistä kannattais lähteä maalia hakemaan entä miten kannattaa maalata, että pysyis maalitki vähän aikaa?
12.5.2010 8:18
PeeJee kirjoitti:EGo0s kirjoitti:EN tiedä kuuluuko tänne, mutta kysytään nyt kumminkin.
Eli etulokarissa on pari kolme n. 3mm paksuista skraadua, eli miten ne saisi parhaiten pois. Eli hionta ja sen jälkeen maalia pintaan? Mistä kannattais lähteä maalia hakemaan entä miten kannattaa maalata, että pysyis maalitki vähän aikaa?
Siis jos kotarii meinasit ni miks ostaisit maalit/hiontapaperit ku halvemmalla sais uuden lokarin?
12.5.2010 15:10
EGo0s kirjoitti:PeeJee kirjoitti:EGo0s kirjoitti:EN tiedä kuuluuko tänne, mutta kysytään nyt kumminkin.
Eli etulokarissa on pari kolme n. 3mm paksuista skraadua, eli miten ne saisi parhaiten pois. Eli hionta ja sen jälkeen maalia pintaan? Mistä kannattais lähteä maalia hakemaan entä miten kannattaa maalata, että pysyis maalitki vähän aikaa?
Siis jos kotarii meinasit ni miks ostaisit maalit/hiontapaperit ku halvemmalla sais uuden lokarin?
Koska ostin justiin "uuden" lokarin ja siinä pari hassua naarmua. No kattois sitte jos maalais joskus koulus.
12.5.2010 15:40
huikka kirjoitti:EGo0s kirjoitti:PeeJee kirjoitti:EGo0s kirjoitti:EN tiedä kuuluuko tänne, mutta kysytään nyt kumminkin.
Eli etulokarissa on pari kolme n. 3mm paksuista skraadua, eli miten ne saisi parhaiten pois. Eli hionta ja sen jälkeen maalia pintaan? Mistä kannattais lähteä maalia hakemaan entä miten kannattaa maalata, että pysyis maalitki vähän aikaa?
Siis jos kotarii meinasit ni miks ostaisit maalit/hiontapaperit ku halvemmalla sais uuden lokarin?
Koska ostin justiin "uuden" lokarin ja siinä pari hassua naarmua. No kattois sitte jos maalais joskus koulus.
Onko kotarissa ihan oikeasti maalattu lokari, vai läpivärjättyä ns.''ämpärimuovia''?
18.5.2010 8:16
19.5.2010 15:00
19.5.2010 17:43
20.5.2010 21:24
diuudiu kirjoitti:Mitä vahaa suosittelette kun pyöräni on Aprilia Sx 125 eli muoviakatteita pääasiassa. Onko Turtle Wax ICE mistään kotoisin kun sitä nuo yrittävät tyrkyttää? Ja kumpaa,kiiltovahaa vai kestovahaa? Metalliosiin passaa varmaankin Auto Glymin Metal Polish ja pinttynyt lika lähtee Korrekin Kliinerillä. Mutta tuohon normaaliin vahaukseen on niin paljon vaihtoehtoja että yritän nyt ottaa selvää mikä on paras.