Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
30.1.2013 0:33
Älä nyt tota ainakaan osta, ollut päälle vuoden myynnissä ja kavereiden mukaan jotka tuntee myyjän on aika lailla raiskattu vehe
Jos pieni mainos sallitaa niin multa löytys pari vuotta uudempi, melkeen 10tkm vähemmän ajettu ja kokonaan rempattu husse muutaman satasen kalliimmalla
30.1.2013 21:57
Mitkä kevarit täyttäisivät suurinpiirtein nämä kriteerit: kohtuu hintainen, saa kulkemaan reippaasti eikä mielellään tyhjennä tankkia 50km matkalla
Sanokaahan näistä että syökö suunnilleen miten paljon ja saako kulkemaan miten hyvin?
http://www.nettimoto.com/honda/nsr/1378262 saako rattaita helposti tms viriosaa?
http://www.nettimoto.com/kawasaki/kmx/1429560 Kulkeeko todella tuon verran?
Myös tätä olen katsellut
http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/1441583
30.1.2013 22:01
En usko että tuo Kasawika kulkee 150km/h Sekin on jo kusetusta että jättää katulaiskat husset. Oletko katsonut Yamaha DT? On ymmärtääkseni tehokkaampi kuin Kawa mutta hieman tehottomampi kuin Husse. Ja DT on luotettavin 2-tahti kevari mitä löytyy!
30.1.2013 22:04
No tuo husse on ainakin halpa kun mikä
Ei ihan hirveesti tarvii sijottaa ja pyörä on ku uus.
30.1.2013 22:28
Ei kule kawa 150km/h mitenkään. Oma tt kawa kulkee sen 110-120km/h suoralla mittariin. Hyvä jos alamäkeen edes tuota 130 pääsee.
30.1.2013 22:33
Sitten näsärin ja huskin bensankulutusta tai max nopeutta?
30.1.2013 22:36
Hussen saa kulkemaan varmaan vajaa 150, mutta ei välityksissä enää mitään järkeä ole siinä vaiheessa. Kuluttaa varmaan sen 7-9l/100km.
30.1.2013 23:22
Haluun nähä sen 125cc hussen joka ajaa gepsiin 150km/h.
31.1.2013 0:03
Hussen saa järkevillä väleillä kulkemaan johonkin 130 paikkeille, ehkä jopa lähelle 140. Mutta kannattaa nyt oikeesti miettiä, että montako kertaa ajat smotolla/enskalla noin kovaa? Harvoin. Smoto/enska pyörällä yli 100kmh nopeudet on aivan perseestä, joten itsellä ollut kevareissa aina sellaset välit, että menee 80-90 vauhissa alle tehopiikin, jotta matka-ajo on mukavempaa.
31.1.2013 0:20
Soppanestori kirjoitti:Haluun nähä sen 125cc hussen joka ajaa gepsiin 150km/h.
Jos rajana on vain 125cc niin kyllä se sitten onnistuu
Ja sanoin vajaa 150, mutta ehkä sekin on vähän liiottelua. Korjataan 140, sen pitäis olla mahollinen lukema pitkällä suoralla ja armottomalla muna-asennolla + sopusuhtaisella kuskilla.
31.1.2013 1:16
Mietin että voisi ostaa keväällä kevytmoottoripyörän ja ajaa kortin opetusluvalla, mikä olis hyvä. melkein joka päivä tulee ajettua kouluun suuntaansa 15 km (30km).
Vähä kulutus olisi hyvä ja ei kyykkyä.Hintakin mieluiten pieni, joku alle 4000.
Ja mietin kans tota 2t ja 4t eroja, niin 4t olisi parempi kun kouluun motaria vähän matkaa ja pieni kulutus, mutta olis kyllä kiva että sitä tehoakin löytyy.
Paljos vaikka hussen sm125 2t menee vuodessa rahaa kulutusosiin?
31.1.2013 1:33
2-tahtiseen saa sitten laittaa pitkät välit että tossa motarilla ajossa on mitään järkeä. Melkein sulkisin ihan sen takia 2t pois että sillä on paska ajaa minkäänlaista matkaa.
31.1.2013 9:35
Kyllä 2tahilla 80kmh rajotuksella matkaa ajaa ihan mukavasti, muistaa vaan välikaasut.
31.1.2013 13:35
No eihän tuo 15km suuntaasa oo mitään "matka-ajoa", että ei sen takia nyt kannata sulkea 2-tahtia pois
31.1.2013 14:48
No ei mutta ei sitä mielellään silti ajele ainakaan jokapäivä. En tiedä muista, mutta wr:ään ainakin saa laittaa muuhun ajoon mauttoman pitkät välit, että 80 kymppiä pystyis ajaa mitenkään järkevästi. Huippuja varmaan 130, mutta silti pari tonnia turhan korkeella kierrokset tossa 80 vauhissa. Ja en tiedä sitten miten sitä kaasua pitää käyttää, kun vähänkään kahvaa kääntää niin lähtee vaan kiihtymään. Kokoajan pitää vempata kaasua eestaas ja kytkintä niin ei se kyllä hauskaa ole. Jos tasasesti meinas ajaa niin saa ehkä millin kääntää sitä kahvaa, ja ei kauheen järkevää ole moinen ajotyyli pitemmän päälle. Voi ajaa vähän matkaa toki noinkin, mutta kohta taas pitää vähän enemmän kääntää kahvaa ja sitten taas vähemmän ja enemmän ja vähemmän ja vähän kytkintä väliin ja välikaasuja ja taas vähän enemmän kaasua ja sitten vähän vähemmän = ei kivaa ainakaan omasta mielestä
ottopoika kirjoitti:Paljos vaikka hussen sm125 2t menee vuodessa rahaa kulutusosiin?
Husseen jonkinlaista kiinnostusta taitaa olla niin wr kokemuksien jälkeen kyllä jättäsin pois. Toki voihan se katulussulla olla parempi ajaa maantiellä kun ehkä lootan sisäiset välityssuhteet vähän erilaiset. Ja tehoa vähemmän, niin pystyy varmaan vähän edes tasasemmin ajamaan sentään.